- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Masterplan
Masterplan
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Net "uit nieuwsgierigheid" dit nieuwe programma op Yorin gekeken, maar vond 't allemaal maar wazig. Jullie?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik heb niet gekeken, wat was het idee van dat programma? Ik heb er volgens mij wel reclame van gezien.
jester
-
- 768 berichten
- 1175 stemmen
Het idee is dat je als deelnemer de opdrachten van de Master volgt. Je moet 7 opdrachten voldoen, en dan kun je een ton verdienen. De Master probeert je in die opdrachten voor dillema's te plaatsen op basis van jouw zwakke punten. Dat kunnen vergaande opdrachten zijn, zoals verkoopje huis, of verbreek je relatie. Weiger je een opdracht, of slaag je niet, dan is het spel afgelopen.
Ik heb het gezien, mede op basis van een recensie in het AD. Goed gemaakt (sterk om Peter Tuinman te nemen als "verteller"), het is alleen een volledig nieuw concept, waar je nog aan moet wennen. Je hebt als kijker nog weinig houvast. Wat is echt en wat is in scene gezet? Bijvoorbeeld de boze bewoners en de politie die er bij wordt geroepen.
Voor mij smaakte het wel naar meer, ik denk wel dat ik het ga volgen.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dat kunnen vergaande opdrachten zijn, zoals verkoopje huis, of verbreek je relatie. Weiger je een opdracht, of slaag je niet, dan is het spel afgelopen.
jester
-
- 768 berichten
- 1175 stemmen
Of niet, dat is de keuze.
jester
-
- 768 berichten
- 1175 stemmen
Zijn er nog MM'ers die dit volgen, of ben ik de enige (wat me, gezien de kijcijfers, niet zou verbazen ).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3178 stemmen
Ik heb een klein stukje gezien en het was al meteen duidelijk dat Peter Tuinman dr geen zin in had, wat een onzin die stukjes zeg. Ook lijkt het eigenlijke programma in scene gezet.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3149 stemmen
Voor mij smaakte het wel naar meer, ik denk wel dat ik het ga volgen.
Ik weet niet of dat gaat lukken,aangezien het programma (net zoals Sterrenbeurs)gigantisch geflopt is.
jester
-
- 768 berichten
- 1175 stemmen
Ze hadden inderdaad 3 afleveringen per week gepland, inmiddels is er één van geschrapt. Op zich vind ik het vreemd dat je dat na twee afleveringen al besluit, doet me een beetje denken aan paniekvoetbal.
Ik zou het wel jammer vinden als ze ermee zouden stoppen, want ik vind het een interessant concept
Bij dat concept hoort inderdaad ook dat er wat in scene gezet wordt, anders zou het concept niet werken. De vraag voor de deelnemers is natuurlijk wel wat er wel en wat er niet in scene is gezet, wat is echt en wat is masterplan.
Verder vind ik de rol van Peter Tuinman juist wel overtuigend. Ik vind hem hier natuurlijker dan in bv die geheime dienst-serie (ik ben de naam even kwijt).