Ik weet nog dat BNN in 1997 geïntroduceerd werd. Voor de allereerste uitzending werd er (voor mijn gevoel) wekenlang een 'loop' uitgezonden waarin o.a. de clips 2 Unlimited - Nothing Like The Rain en Ali Campbell feat Pamela Starks - That Look In Your Eye werden getoond. Dat laatste nummer vond ik helemaal geweldig (zelfs de single gevonden toen), vandaar dat ik die loop vaak gekeken heb. Ik probeer me de rest ook te herinneren, maar ik blijf steken. Ik weet dat er nog meer werd uitgezonden wat ik leuk vond in die 'loop' waaronder de aankondiging van programma's die BNN zou gaan aankondigen. Kan iemand zich er nog iets van herinneren? Of beter nog: wie heeft er beelden?
Wat ik wel nog weet is dat mijn zus en ik het al wekenlang keken. Toen kwam mijn moeder opeens: 'iemand heeft gezegd dat het niet goed is, jullie mogen het niet meer zien.' Nooit naar geluisterd trouwens. 
Wat ik altijd het leukste vond was dat item met tekeningen van Toon van Driel (?) en met Peer Mascini als host.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.