menu

Overig / Televisie / Il detectivo canto

zoeken in:
Yak
Vanavond, 22.50u, Nederland 3: The Singing Detective!

Geweldige eerste aflevering, mooi verhaal, tot nu toe. En hele goede muziek naar mijn smaak. 'I've got you under my skin' en 'On the sunny side of the street'(kan ik heel leuk spelen op de piano).

Yak
Oe, goed dat je me eraan herinnert! Zou bijna vergeten zijn dat het vanavond weer feest is.

Tweede aflevering, was naar mijn mening beter, ook lekker veel goeie muziek. Bing crosby&andrew sisters - Don't fence me in' en 'It might be well be spring!

Don't fence me in is veruit het beste nummer uit 'The Singing Detective'. Ik was blij dat hij nu al kwam, aangezien ik enkele afleveringen niet kan zien.

Was weer leuk, de derde afl., met 'It's a lovely day tommorow'!

'Do I worry' van de Ink Spots was toch wel de mooiste van de avond.

Gemist Komen hier ook herhalingen van ?

Yak
T.O. schreef:

Gemist Komen hier ook herhalingen van ?

Niet bij de VPRO in elk geval (ik had 'm trouwens gisterenavond ook gemist, aargh!).

Ik heb de afgelopen maand met veel plezier de serie op tv gevolgd. De laatste aflevering kon ik niet zien, maar met het opnemen is wat verkeerd gegaan. HELP! WIE HEEFT VOOR MIJ DE LAATSTE AFLEVERING VAN DE SERIE OP VIDEO. Liefst omgeving Rotterdam. Mail svp naar [email protected] Thanks!!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.