- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- New Girl
New Girl
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap ik, fanatieke fanbase ook, zelfde geldt voor Whedon maar kan wel begrijpen dat Fox 4.7 gemiddeld te laag vond. Voor ons telt natuurlijk kwaliteit, daar hebben die 'suits' van Fox geen boodschap aan
.
Als je ziet hoe groot de fanbase nu nog steeds is had het echt huge kunnen worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Fox zond de verschillende episodes van Firefly in een verkeerde volgorde uit zodat kijkers niets begrepen van de personages en de overkoepelende verhaallijn. Daardoor werd er weinig naar gekeken en daarom werd het gecanceld.
Dat je een serie stopt omdat niemand kijkt snap ik, maar als je zelf voor die lage waarderingen hebt gezorgd dan ben je nogal dom bezig. Zeker omdat het inderdaad een kijkcijferhit had kunnen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het op wiki staan bij de broadcast, vond het al zo vreemd.
Maar Fox is dan ook een network met programma's van de laagste richel, qua series is het bijna nooit wat en ben het nu volledig met je eens dat hun policy wal noch kant raakt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Behalve Arrested Development natuurlijk. Ook verpest door FOX.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
1x04 was echt hilarisch
Heb zo gelachen om Jess en haar oh zo rare trekjes. Ben echt van deze serie gaan houden, echt één van de leukere sitcoms op dit moment.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat een aflevering inderdaad, dat had ik niet verwacht. De chemie van de cast is het sterkste, de grappen zijn niet allemaal even geslaagd, vooral dat hele penis-gedoe, maar de manier waarop het gedaan wordt, dat maakt het weer goed. New Girl was deze week beter dan Happy Endings vond ik.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Pilot is echt heel erg slecht.. Gaat allemaal veel te snel, veel te geforceerd en het einde was echt tenenkrommend.
Maar Zoey vind ik geweldig, dus ik kijk nog wel wat episodes, misschien dat het wel beter word na een tijdje. Hoop eerder dat die jongens minder irritant worden eigenlijk.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Die jongens zijn juist het leukste, maar na de pilot komt er een andere zwarte acteur voor Damon Wayans Jr in de plaats.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Heb het tot aan episode 3 gezien, die vond ik eigenlijk nog best leuk 
Vind het wel nog steeds ontzettende nepmensen, maar de setting werkte hier wel aardig.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Volgens mij ben ik hier een van de weinige die dit nog kijkt. maar dat maakt natuurlijk niet zoveel uit. Ben echt helemaal weg van deze show, ook de laatste aflevering vond ik weer geweldig. Echt precies mijn soort humor, en ik betrap mezelf er elke keer op dat ik constant met een glimlach zit te kijken naar de jongens en Jess. Niet vaak gezien dat een groep zo goed op elkaar is afgespeeld, chemie doet hier echt wonderen. De rol van Jess vind ik ge-wel-dig en ik ben op slag fan geworden van Zooey, ze doet het zo leuk in deze serie. Maar ook de jongens en Cece zijn van grote waarden in New Girl. Echt één van de leukere series op dit moment, kan niet meer zonder 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Bijrol van Justin Long was precies in de lijn met Zooeys personage. Weird, en bij vlagen grappig, maar het waren vooral de anderen die weer voor de meeste humor zorgden. Vooral Schmidt en Nick zijn erg grappig.
This is just like a Prince video of zoiets was toch wel de quote van de laatste ep.
the new guy
-
- 1731 berichten
- 1591 stemmen
Beste grap in laatste ep is natuurlijk de tanktop, hilarisch, die kop als hij 'normaal' binnenkomt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb het weer even opgepikt, was bij Episode 5. Snap niet waarom ik dit uit het oog verloren ben, echt een heerlijke serie 
Typical Schmidt 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Episode 8 'Bad In Bed' is denk ik tot nu toe wel mijn favoriet
Wat een héérlijk ongemakkelijk gedoe. Justin Long was hier voor het eerst een toegevoegde waarde.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Veel positieve geluiden. Niet revolutionair maar wel erg veel potentie. Leek mij ook wel wat, helaas kan ik Deschanel niet uitstaan dus moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan. Maar de voorbodes zijn heel goed voor New Girl.
Of je een serie/film leuk vindt staat of valt, voor mij, voor een groot deel voor de cast. Ik vind haar wél erg leuk! In 500 days of summer niet, maar dat kan ook liggen aan dat ze gewoon lief tegen 'Levitt' moest doen. New Girl...gewoon leuk voor tussendoor.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vanaf donderdag 22 maart op 2BE dus ik ga het ook eens meepakken. Deschanel is een enorme meerwaarde volgens mij in dit soort rollen dus ik ben erg benieuwd.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het Fancyman tweeluik was toch wel weer verdomd grappig. Vooral Nick op het einde van 117 was om te gillen. Ook Jess wordt steeds grappiger, en Schmidt blijft hi-la-risch met z'n douche jar.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ondertussen de eerste 4 afleveringen gezien en ik kan het waarderen. Deschanel is niet echt fantastisch maar geraakt er mee weg. Het zijn echter de bijrollen zoals Schmidt die het erg, erg leuk maken. Vraag me trouwens af wat er met Coach is gebeurt? In de eerste aflevering is die er nog bij maar dan wordt er opeens gezegd dat Winston zijn kamer heeft overgenomen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wayans had andere plannen:
De pilot was opgenomen ten tijde dat Happy Endings nog niet officieel een groen licht had gekregen voor een tweede seizoen. Toen 't bleek dat ie wel een tweede seizoen kreeg is die vervolgens teruggegaan naar Endings.
Als je dat nog niet kijkt, Metalfist, dan moet je het zeker even opzoeken
Happy Endings zit bij mij iig nog wat hoger dan New Girl.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Aah, weer wat bijgeleerd. Nog nooit van Happy Endings gehoord maar ik zet het op de (naar mijn zin al veel te lange) lijst!
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Ik ben nog altijd niet volledig verkocht, Jess blijft op het randje van dat quirky grappige meisje maar als ze erover gaat werkt het toch soms op de zenuwen. Ook de nevenpersonages overtuigen me nooit 100 procent.
Het heeft idd iets weg van Happy endings maar dat vind ik dan toch een pak beter en grappiger.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ondertussen is het alweer op 2BE gecanceld na 4 afleveringen net zoals het nieuwe seizoen van Two and a Half Men. Ze zijn lekker bezig daar..
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
Inderdaad dan volg je daar eens een serie en dan.. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind het nog altijd ontzettende leuke serie, kan er geen genoeg van krijgen. Cast is gewoon heel goed op elkaar afgestemd en ik kan de humor zeker wel waarderen 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
En Zooey Deschanel en Hannah Simone zijn
[/maleperspective]
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het is vreemd en onverwacht, maar New Girl overstijgt Happy Endings op dit moment. 119 was misschien wel de grappigste van het hele seizoen, wat een hoop leuke dingen zaten daarin. Zelden zo hard moeten lachen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Thanks voor de reminder, heb het al een tijdje niet meer gevolgd..
Die Hitler joke aan het begin van E14

the new guy
-
- 1731 berichten
- 1591 stemmen
Hahahahahahah ep 21. Zelden zo vaak en zo hard gelachen om een sitcom.
Bye Ulli, you ruley
Fantastische aflevering