• 13.135 nieuwsartikelen
  • 169.882 films
  • 11.159 series
  • 31.928 seizoenen
  • 630.976 acteurs
  • 196.427 gebruikers
  • 9.184.051 stemmen

Zwarte Sneeuw

zoeken in:

neo

• 15411 berichten
  • 9763 stemmen

Ik heb vandaag de muziek van Klaas ten Holt van de serie Zwarte Sneeuw voor een prikkie gekocht. Nou is mijn vraag kan iemand mij vertellen waar deze serie over ging?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ja.

neo

• 15411 berichten
  • 9763 stemmen

Nou vertel... Enige wat ik weet is dat de regisseur ervan ook wat Oud Geld afleveringen heeft geregisseerd en dat Tamar van den Dop erin zit.

cornelis

• 4743 berichten
  • 672 stemmen

Dat eerste is onjuist. Regisseur Maarten Treurniet regisseerde wel enkele afleveringen Pleidooi, maar niet Oud Geld (dat waren Willem van de Sande Bakhuyzen en Rudolf vd Berg). Daarnaast maakte Treurniet overigens enkele telefilms en commercials. Momenteel verfilmt hij De Passievrucht.

Wat dat tweede betreft biedt een user comment op IMDb uitkomst:

When Eva's father is hospitalised after getting into a coma, she goes out to investigate his life. She discovers that her father wasn't a real nice guy, he was involved in a Russian drug syndicate. The deeper she digs into his past, the more she finds out about her father's past and the deeper she gets into his trouble herself. In the end she is totally mixed up in the whole plot and has big trouble getting out.

Overigens claimt dit user comment ook dat dit Tamar vd Dop's eerste Nederlandse screen appearance is, hetgeen apert onjuist is.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De serie wordt herhaald vanaf 19 januari op Nederland 2.

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

En waarschijnlijk ook op DVD uitgebracht later dit jaar, aldus de NCRV.

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Nu exclusief te bestellen via de NCRV, vanaf 5 april leverbaar via de omroep.

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Prachtige serie, hier een recensie van de dvd. Mag dit trouwens niet gewoon op de site?

kappeuter (crew films)

• 74424 berichten
  • 5928 stemmen

12 delige tv-serie zie ik. Nee dan is ie niet toevoegbaar.

kappeuter (crew films)

• 74424 berichten
  • 5928 stemmen

4-dvd box nu 12,99 bij Blokker.

Wouter

• 18690 berichten
  • 3041 stemmen

Vond het een saaie serie. Nooit afgekeken.

Dr.Strangelove

• 332 berichten
  • 3845 stemmen

Het telefoonnummer dat in het luciferpakje staat is van de bijlmerbaajes, speciale bedoeling?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11681 berichten
  • 5071 stemmen

Ben de serie nu op DVD aan het kijken. Geen idee waarom Wouter dit saai vindt... uitermate spannende en vooral verslavende serie.

Brix

• 19501 berichten
  • 4877 stemmen

Herhaling van de serie is op TV te zien > Best24 :

Donderdag 16/2 > 22:30 uur deel 1

Vrijdag 17/2 > 22:00 uur deel 2

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.