- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Full House
Full House
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
idd. veel lachen doe ik niet bij de serie(zoals bij geen enkele comedy-serie), maar ik vind het gewoon een leuke serie. En het is gewoon jammer dat ie niet meer uitgezonden wordt.
full-house
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik ben ook helemaal weg van full house . Ik heb de 15 videobanden vol. Maar de eerste delen heb ik nooit gezien. Heeft iemand ze??
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik ben allergisch voor fullhouse en america's funniest home videos (wie kan raden waarom ?)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik heb ze ja. Ik heb al zo'n 21 banden vol met afleveringen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben allergisch voor fullhouse en america's funniest home videos (wie kan raden waarom ?)
Ladies en Gentleman...BoooooB Fagget!
T.O.
-
- 2415 berichten
- 2793 stemmen
dat zijn nu al twee grote Full House fans 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Sagat ging ook zo geweldig met zijn ''ik kijk naar de camera en lees grap van een bordje'' show 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Sagat ging ook zo geweldig met zijn ''ik kijk naar de camera en lees grap van een bordje'' show 
Wat is erger...
- de domme grappen die hij maakt. of
- de mensen die helemaal in een deuk liggen
V
-
- 8369 berichten
- 3365 stemmen
Die aflevering van South Park dat die opa van Stan of Kyle een video instuurt naar Bob is echt hilarisch 
Captain Pervert
-
- 4645 berichten
- 2100 stemmen

Honey, I'll be home soon, to stick this finger where the sun don't shine!
Har har har.
Ik vind het nog altijd een geweldig fenomeen en kan er niet genoeg van krijgen. Over het dilemma wat een paar posts hierboven staat, heb ik al vaak mijn hoofd gebroken. Ik weet het niet. Misschien is er LSD in het spel en zijn zowel presentator als publiek op een vette trip?
Captain Pervert
-
- 4645 berichten
- 2100 stemmen
Oh en het leukste aan Fullhouse is natuurlijk het feit dat bijna iedere mannelijke hoofdrolspeler een mooi matje in de nek heeft. Lang leve de 80's!
Zelfs de twee zoontjes die Uncle Jesse later krijgt. John Stamos heet die flip in het echt. God waarom WEET ik dat!
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Full house : vermakelijke serie waarin vooral die schattige Olsen-tweeling de show steelt. Voor Amerikaanse comedyseries wordt er hier 1 grote vergeten vind ik : the fresh prince of bel air , was ik vroeger zot van en kijk nog steeds met plezier terug als Carlton begint de dansen
Naast friends toch wel DE comdy-serie vind ik. Spin city was ook fun.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Walgelijke serie. Maar ik heb het vroeger toch op de een of andere manier bekeken. Het ergste vond ik nog altijd, wanneer een van de twee dochters ruzie hadden met papa Bob, ze altijd naar hun kamer naar boven renden en aan het einde altijd inzagen dat Bobbie of een van de twee oppassers gelijk hadden.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Full house : vermakelijke serie waarin vooral die schattige Olsen-tweeling de show steelt. Voor Amerikaanse comedyseries wordt er hier 1 grote vergeten vind ik : the fresh prince of bel air , was ik vroeger zot van en kijk nog steeds met plezier terug als Carlton begint de dansen
Naast friends toch wel DE comdy-serie vind ik. Spin city was ook fun.
en Off Centre.........
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Full House was een lafhartige aanslag op de mensheid.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Full House was een lafhartige aanslag op de mensheid.
en niet alleen op de mensheid..
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Die tweeling is trouwens wel goed 'opgedroogd' hedendage..
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Een teveel aan dehydraterende cremes gebruikt 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vrouwen die wegens eetproblemen in een kliniek zitten! Kan het nog aantrekkelijker?
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Eetproblemen
Drugs lijkt mij wat meer voor de handliggend...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Eén van die zusjes zit in een kliniek wegens eetproblemen.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Je bedoelt eetproblemen als in: ''geen honger'' neem ik aan 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Je bedoelt eetproblemen als in: ''geen honger'' neem ik aan 

Ik heb ergens gelezen dat men in die kliniek niet eens mensen met anorexia/boulimia etc. behandelt, maar alleen drugs- en alcoholverslaafden.
Maar neemt niet weg dat ze idd heel aardig zijn opgedroogd.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Opgedroogd staat dus voor: ''leuk''.Nou ieder zijn mening, ook al ben ik het er niet mee eens.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Uiteindelijk ontsporen alle kindersterretjes.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Opgedroogd staat dus voor: ''leuk''(...)
Ja zoiets. Je gebruikt die uitdrukking als je iemand een hele tijd niet hebt gezien en hij/zij er verrassend goed uitziet.