menu

Overig / Televisie / TMF

zoeken in:
Hoorde vanavond op de radio dat ze morgen bekend gaan maken dat TMF er nog tot het voorjaar zal zijn en ze er dan de stekker uitgooien. Wel plotseling, wist niet dat het zo slecht ging met die zender. Misschien teveel concurrentie.

Goed nieuws! Zijn we mooi van die vreselijke muziek af op de tv.

Nou was er nog maar muziek op die muziek-zenders. Het zijn alleen nog maar kansloze programma's, heeft vrij weinig met muziek te maken nog. Ik wil juist weer een zender zoals The Box waar bijna de hele dag alleen maar clips voorbij kwamen.

Of VH1, de enige goede muziekzender.

Gewoon digitale tv kopen. TV Oranje! Wel vreemd trouwens, want TMF heeft ook iets van 5 digitale zenders. Gaan ze niet verder onder de vlag van MTV?

Don Dijk
dutchtuga schreef:
Of VH1, de enige goede muziekzender.

Agree with that one.

kos
moviemafketel schreef:
Hoorde vanavond op de radio dat ze morgen bekend gaan maken dat TMF er nog tot het voorjaar zal zijn en ze er dan de stekker uitgooien. Wel plotseling, wist niet dat het zo slecht ging met die zender. Misschien teveel concurrentie.

Concurrentie?? van wie?

kos
Als ik VH1 een keer op zet is het meestal een jaren '80 plaat van Foreigner of een verloren Twisted Sister clip die langs komt.

Mnee, .

Ze hadden vannacht op radio 538 Sacha Visser gebeld en die wist van niks. Maar ik las net dat TMF gedeeltelijk stopt. Ze hebben zendtijd tot 15:00. Daarna zal Comedy Central de plek van TMF innnemen. Daardoor zal Nickelodeon 24 uur per dag zendtijd hebben. TMF is 's avonds enkel nog digitaal te zien.

Zender TMF stopt gedeeltelijk - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]

Don Dijk
kos schreef:
Als ik VH1 een keer op zet is het meestal een jaren '80 plaat van Foreigner of een verloren Twisted Sister clip die langs komt.

Mnee, .

Daar heb je wel gelijk in idd. Maar bijv. sommige VH1 Storytellers zijn echt zeer de moeite waard. Of het uurtje rock, met live beelden van Black Sabbath ofzo, dat zie je niet op andere muziekzenders.

IcU
moviemafketel schreef:
Hoorde vanavond op de radio dat ze morgen bekend gaan maken dat TMF er nog tot het voorjaar zal zijn en ze er dan de stekker uitgooien.

Helemaal geen verkeerd nieuws. TMF is tegenwoordig voor hitsige, puberende, bij de McDonalds werkende 16 jarige wiggers met een bondkraag en een klein petje die ze op hun hoofd leggen.

hier staat dat ze binnenkort alleen nog digitaal te zien zijn. Dat van tot 15.00 lees ik nergens.

IcU schreef:
Helemaal geen verkeerd nieuws. TMF is tegenwoordig voor hitsige, puberende, bij de McDonalds werkende 16 jarige wiggers met een bondkraag en een klein petje die ze op hun hoofd leggen.
Waar baseer je dat op? Er waren genoeg programma's en muziek, die deze groep juist helemaal niet zouden aanspreken.

Helaas wel veel te veel programma's. MTV heeft daar ook zo'n handje van. Het zijn gewoon normale zenders geworden met af en toe een top 10 ertussendoor of een verdwaald liedje.

IcU
Knisper schreef:
(quote)
Waar baseer je dat op? Er waren genoeg programma's en muziek, die deze groep juist helemaal niet zouden aanspreken.

Wat ik er nog wel eens van zag waren de Ali B's, Yes R's en Partysquad's. Daarnaast zag ik wel eens een programma voorbij komen wat enkel op seks gebaseerd was en iemand die uit ging leggen hoe je rapper wordt.

IcU schreef:
(quote)

Jep. Allemaal veel te hippe muziek in veel te hippe clips met tussendoor van die irritante popi jopi programma's gepresenteerd door een stelletje bimbo's. Van mij mogen alle muziekzenders ten onder gaan. Net of er nog 1 wat weet toe te voegen.

Overigens heb ik muziekclipjes kijken altijd al kansloos gevonden. Ook 10 jaar terug. Op de achtergrond muziek luisteren, dat is fijn.

Nee de begintijd van MTV en TMF waren geweldig vond ik.

Top 25 of zo op de zondagochtend bij MTV, ik zat er altijd klaar voor.
Door die zenders vooral in aanraking gekomen met allerlei soorten muziek.

IcU schreef:
Wat ik er nog wel eens van zag waren de Ali B's, Yes R's en Partysquad's. Daarnaast zag ik wel eens een programma voorbij komen wat enkel op seks gebaseerd was en iemand die uit ging leggen hoe je rapper wordt.
Die programma's zijn er ook, maar het merendeel waren toch programma's over bijv. rijlessen, "wat te doen voor je poen" (over toekomstige banen), programma's over aparte feesten op het platteland, Valerio's programma waar hij in een bepaalde wereld onderdook en in de zomer ook shows vanuit Griekenland en Spanje.

TMF/MTV kan me tegenwoordig gestolen worden, de beginjaren van TMF heb ik wel goede herinneringen aan. In de pauze met je klasgenoten naar de lokale bibliotheek gaan om aldaar achter het moderne internet via email (wat toen nog bijna niemand had) te stemmen op je favoriete nummer voor de dagelijkse TMF dag top 5.
En Fabienne de Vries vond ik toen volgens mij wel een lieverd

Bij De Pers kwam dit uit een poll.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.depers.nl/UserFiles/Image/2010/201011/20101105/poll.uitslag.tmf.425.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Tja, je kan je natuurlijk afvragen of de poll de beoogde doelgroep heeft bereikt.

Ik weet zelf nog niet welke van de 5 antwoorden mij het meest aanspreekt. Denk dat ze door digitaal te gaan uiteindelijk weer een heel groot publiek gaan bereiken. Over weet ik veel hoeveel jaar heeft iedereen zo'n kastje.

TMF, MTV, The Box, het is me om het even.
Weg ermee.

Er moest eens echte muziek op tv komen en ook muziekprogramma's met persoonlijkheid.

kappeuter (crew)
Muziekzender TMF (The Music Factory) verdwijnt definitief van het tv-scherm. Dat is het gevolg van het nieuwe zenderaanbod, dat MTV Networks vandaag heeft gepresenteerd.
TMF zou digitaal verdergaan, maar volgens een woordvoerster zag het bedrijf daarvan af na onderzoek.

TMF verdwijnt helemaal van tv-scherm - Internet & Media - VK - volkskrant.nl

IcU
Hmm. Nadat de 'officiële' TMF zender verween, en digitaal de thema kanalen (zonder die puber programma's) te ontvangen waren, had ik het wel eens opstaan. Maar erg missen ga ik het niet.

Ik vind het wel balen van TMF, maar MTV bestaat nog altijd... en ik kijk er vrijwel nooit naar.
Sinds kort hebben wij met glasvezel een nieuwe muziekzender erbij, de hele dag door ouderwetse nummertjes en veel zwart/wit clipjes! Ik vind het geweldig..

Wij hebben sinds kort. Slam tv ozo? Gebaseerd op Slam fm.
Verder geen gemis dat TMF weg gaat vind ik.

IcU
Ik kan TMF Dance & NL gewoon nog ontvangen via KPN, terwijl ze weg horen te zijn. Hoe kan dat nou weer? Heb gehoord dat dit MTV Dance hoort te zijn.

herder
Al meer dan 10 jaar kijk ik geen TMF, dus ik zal het niet missen. Toeii toeiii.

robertus65

Raffael77
O bestaat dit nog lol

starbright boy (moderator)
Nee, juist niet meer.

IcU
Bij mij dus nog wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:07 uur

geplaatst: vandaag om 18:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.