menu

Overig / Televisie / Terriers

zoeken in:
Amel M.

(afbeelding)

Deze kwam ik tegen toen ik op zoek was naar een nieuwe serie om te kijken aangezien voor heel wat series hun huidige seizoen de laatste is.

Ex-cop and recovering alcoholic, Hank Dolworth (Logue) partners with his best friend, former criminal, Britt Pollack (Raymond-James) in an unlicensed private investigation business. The series is set in Ocean Beach, San Diego, California, although it is portrayed as a distinct town, Dolworth having been a member of the fictional "Ocean Beach Police Department".

Bron: Wikipedia

Een buddy cop show met een perfect duo, goed geschreven en supporting cast dat ook niet miss is. Zeker een kijkje waard

Ik vond de pilot echt geweldig, mijn favoriete pilot van alle nieuwe series. Logue acteert echt niet minder dan briljant en ook de rest van de cast is veelbelovend. Misschien niet het meest originele concept maar toch denk ik dat deze serie heel veel potentie heeft.

Ik hoop alleen maar dat die amerikanen deze serie niet om zeep helpen zoals al met het erg goede Lone Star. Ik denk ook niet dat deze serie echt in Nederland zal aanslaan zolang hij maar niet gecanceled word.

Amel M.
Aflevering 5 vond ik maar een beetje raar, ze kijken niet terug op het "hoofd plot". Maar gooien er even een heel nieuw verhaal lijn in. Ben wel benieuwd waar het heen gaat.

Hoezo terugkijken? Het Lindus plot is nu afgewerkt.

Amel M.
Dan komen ze er wel makkelijk vanaf, ze zijn de enige getuigen van wat er echt gebeurt is. Raar dat niemand ze uit de weg wil ruimen.

Tja, ze weten niet precies WAT er gebeurt maar dat er IETS gebeurt. Bovendien weet die kerel wel dat Hank connecties heeft en dat het verdwijnen van Hank meer problemen dan oplossingen zou opleveren. Hank had verder kunnen onderzoeken maar hij realiseert dat hij tot nu toe geluk heeft gehad en dat dit inderdaad te groot voor hem is dus, this case is closed.

Amel M.
Er wordt steeds meer licht geschenen op het complot. Hopelijk kunnen ze het in een seizoen mooi afronden aangezien de serie kort geleden is gecanceld.

zo jammer dat ze hier maar een seizoen van hebben gemaakt. Op IMDB krijgt het zelfs een 9 uit 10 van 2,600 stemmen, dus dat zegt al genoeg.
Deze was van dezelfde producer, Shawn Ryan, als van The Shield. Een van de beste politie series van de afgelopen jaren. een aanrader

IMDb - Terriers (TV Series 2010)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.