menu

Overig / Televisie / Greek

zoeken in:
AHWA
Greek is een tv-serie over het studentenleven en vooral over het Griekse systeem van studentenverenigingen. Leuke rollen van Clark Duke, en nog wat andere onbekenden. De hoofdrolspeler is een beetje een sulletje, maar dat hoort erbij.

Best aardige serie, komen leuke dames voorbij: Spencer Grammer bijvoorbeeld.

Milde aanrader.

AHWA
Na vijf afleveringen besloten de serie te blijven kijken. Niet fantastisch, maar wel gewoon erg leuk, paar hilarische oneliners, Spencer Grammer (die en passant ook nog zegt dat Frasier op tv is ), en een briljante Clark Duke.

Cliches zijn aanwezig, maar de vertolkingen zijn fris, de vaart zit erin, en het is komisch, dus van milde aanrader maak ik er toch maar dikke aanrader van. Kijkt heerlijk weg.

Waar heb je deze serie weer vandaan getoverd AHWA? Werk?

Anyway, concept klonk goed dus maar even de pilot gepindakaasd. Lekker luchtig, redelijk vermakelijk, zo op het eerste oog aardige personages en Clarke Duke

Sowieso leuk om iets te bekijken over het studentenleven aan de andere kant van de grote plas.

AHWA
Eh...waar ik die gevonden heb? IMDb eigenlijk, serie leek me altijd al interessant, maar verwachtte iets te moralistisch verhaaltje omdat het ABC Family komt, maar toch maar eens geprobeerd, en zeer goed bevallen.

En Clark Duke is gewoon briljant.

Na 3 afleveringen beginnen de kleffe familie moraal en de wijze lessen die het groentje telkens leert toch wel te storen. Geef het binnenkort nog wel een paar afleveringen kans, maar verwacht hier toch af te gaan haken.

AHWA
Ik kijk het ook maar gewoon omdat het lekker wegkijkt, maar ik moet zeggen dat die band van Clark Duke toch wel geniaal was

Die heb ik nog niet gezien, heb tijdelijk geen internet op mijn kamer dus alle pindakaas staat even in de koelkast. Duke heeft wel echt een goede komische charme. Hij brengt dat hele christelijke met een fijne knipoog. Grappig dat hij nu nog in de serie zit, heeft inmiddels al een paar 'grote' films op zijn naam staan.

AHWA
Aflevering 8 is dat.

Inmiddels afgelopen na vier seizoenen. Was altijd een luchtige 42 minuten maar het had zijn beste tijd na het tweede seizoen al gehad. Jammer ook dat het zó lang duurde voordat Rusty en Ashleigh bij elkaar kwamen. Had daar graag meer van willen zien.

AHWA
Ook weer opgepikt voor wat luchtigs. Inmiddels bij 116. Clark Duke is zo ontzettend leuk hier en Spencer Grammer is echt top 10 materiaal.

melvddonk
Eerste 3 episodes gezien op aanraden van AHWA. Het bevalt me tot nu toe erg goed. Ben sowieso altijd wel te porren voor het luchtige highschoolsfeertje dat vaker in series van ABC family te vinden is. Dit is wel een serie die ik blijf volgen. Leuke humor, leuke cast (Spencer Grammer is inderdaad hot!) en kijkt erg vlot weg.

AHWA
Goed om te lezen dat het bevalt. Ik ben zelf bij 202 inmiddels, maar het ligt momenteel weer even stil nu ik vakantie heb.

melvddonk
Ik ben vooral erg blij dat het geen sitcom-idee is. Dat had ik eigenlijk een beetje verwacht. De serie moet het voornamelijk van zijn humor hebben, maar er zit wel een doorlopend verhaal in. Dat ben ik nog niet erg vaak tegengekomen. Sitcoms staan me meestal een beetje tegen, omdat ik altijd baal van die afleveringen die helemaal op zichzelf staan, met een heel klein verhaallijntje dat doorloopt.

Heb net 105 aangezet. Bevalt nog steeds erg goed.

melvddonk
Ben nu bij episode 205. Blijft nog steeds erg leuk. Lekker luchtig, veel humor en fijne personages. Vooral Kappie vind ik vaak erg leuk.

AHWA
Ha, dan heb je me al ingehaald.

AHWA
Inmiddels weer opgepakt en bij 2x10 inmiddels. Blijft een heerlijke serie, kijkt zo ontzettend lekker weg en is wat luchtiger dan de grote namen in serieland, maar voor mij niet minder goed.

AHWA
Seizoen 2 afgesloten en nog geen kwaliteitsverlies gemerkt. Een van de beste series als het aankomt op wegkijkwaarde en achter-elkaar-door-kijkwaarde. Acteerwerk prima tot uitstekend, verhaal dik in orde, muziek goed, sets gaaf, et cetera. Een van m'n top-10 series sowieso. En we gaan lekker meteen door met seizoen 3.

Aanrader van het hoogste niveau.

AHWA
Ben het niet eens dat seizoen 3 minder is dan 1 en 2. Humor wordt steeds leuker, delivery steeds beter, chemie van de cast steeds beter. Ze raken heerlijk op elkaar ingespeeld. En tja, gooi en Olesya Rulin en Olivia Munn bij en de hits just keep on coming. Ster van dit seizoen is toch Zachar, die echt gegroeid is in z'n rol, en een geweldige komische timing heeft.

AHWA schreef:
Ben het niet eens dat seizoen 3 minder is dan 1 en 2.

Je bent op de hoogte dat jij de afzender bent van de laatste posts sinds september?

AHWA
jacobine_rodijk schreef:
Inmiddels afgelopen na vier seizoenen. Was altijd een luchtige 42 minuten maar het had zijn beste tijd na het tweede seizoen al gehad. Jammer ook dat het zó lang duurde voordat Rusty en Ashleigh bij elkaar kwamen. Had daar graag meer van willen zien.

Hier reageerde ik op.

Dus?
jacobine_rodijk schreef:
maar het had zijn beste tijd na het tweede seizoen al gehad.

Haha, wat AHWA zegt dus.

Maar kan/durf er totaal niet op in te gaan, heb deze serie parallel gevolgd met het Amerikaanse uitzendschema wat seizoen drie ergens in medio 2009 plaatst; herinner me er niets meer van.

AHWA
Dat kan. Was alleen bang dat het voor mij ook tegen zou vallen, maar dat doet het gelukkig niet.

Inderdaad luchtiger dan een paar andere series die ik heb gekeken of nog kijk, maar na een drukke periode was dit eigenlijk een heerlijke serie om even bij te komen. Gewoon lekker achterover zitten en kijken

AHWA
Serie maar weer eens opgepikt na Glee tussendoor te hebben bekeken. Aan de ene kant is het goed dat Cappie wat serieuzer wordt, maar aan de andere kant mis ik wel een beetje het lollige dat de eerdere seizoenen hadden wat het KT-huis betreft, zeker nu Wade weg is. Hij had maar een kleine rol, maar toch is het een gemis. De meeste humor van KT komt nu nota bene van Rusty, wiens komische timing steeds beter naar voren komt.

Toch blijft Greek een geweldige serie die je ep na ep door kunt blijven kijken.

AHWA
Klaar met Greek. Naast The West Wing en Friday Night Lights mn favoriete serie geworden. Het niveau blijft vier seizoenen heel hoog, personages zijn herkenbaar, humor goed, drama ook, romantiek helemaal. Nu zoeken naar de volgende wat onbekendere parel.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:38 uur

geplaatst: vandaag om 19:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.