menu

Overig / Televisie / Knevel & Van den Brink

zoeken in:
kappeuter (crew)
Ze zijn niet zo goed als Pauw & Witteman, maar ik ben toch blij dat er weer een praatprogramma is gestart.

Vanavond in KvdB:
Veel Nederlandse voetbalclubs hebben grote financiële problemen mede door de torenhoge salarissen van spelers. Twaalf Nederlandse clubs staan het komende seizoen onder curatele van de voetbalbond. Binnen drie jaar moeten ze hun financiën weer op orde hebben maar gaat dit lukken? Wij vragen het aan Johan Derksen.

Ik denk dat ik weer met veel genoegen naar hem zal luisteren.
Opmerkelijk dat Derksen alweer terug van vakantie is trouwens!

overige gasten

Dit programma gaat ook over politieke issues. Mag daar ook over gesproken worden?

Opvallend dat Derksen er is ja. In de meest recente VI deze week staat dat hij op vakantie is. Maargoed, morgen valt de nieuwe in de bus. Dan zal hij er wel weer zijn.

Hoelaat begint dit?

kappeuter (crew)
mikey schreef:
Dit programma gaat ook over politieke issues. Mag daar ook over gesproken worden?

Nee. Aangezien de topics van Pauw & Witteman en DWDD al tijden zonder problemen bestaan denk ik dat het wel mee zal vallen.

kappeuter (crew)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Hoelaat begint dit?

23:00

Ze zijn niet zo goed als Pauw & Witteman
Nee, dat kan je wel zeggen. Vooral Knevel komt onbekwaam over, maar Van den Brink heb ik evenmin ooit iets zinnigs in zien brengen. Hadden de afleveringen die ik gezien heb ook totaal geen autoriteit over de gasten.

Ik vind het vooral opvallend dat Derksen er zit, omdat ie vorige keer behoorlijk tekeer ging tegen de toen afscheid nemende Bas van de Vlies. Had niet verwacht dat ze hem nog snel zouden uitnodigen.

Vind het verder wel een leuk programma (net als PenW) om een beetje bij het nieuws betrokken te blijven.

herman78 schreef:
Ik vind het vooral opvallend dat Derksen er zit, omdat ie vorige keer behoorlijk tekeer ging tegen de toen afscheid nemende Bas van de Vlies. Had niet verwacht dat ze hem nog snel zouden uitnodigen.
Tekeer ging? Hij plaatste volgens mij wat kritische kanttekeningen bij zijn politieke opvattingen (ok, misschien niet heel relevant als hij afscheid neemt), en Van de Vlies reageerde daar netjes op. Was niets zoveel mis mee in mijn herinnering.

\edit: even gekeken of mijn herinnering me in de steek liet: Dersken / Van de Vlies

Mwoah, zijn woordkeuze "kut op dirk" is wellicht wat ongepast, maar verder

Knevel + VDBrink willen natuurlijk ook graag wat levendigheid in hun programma.

Tsja, ik vond de toon van Derksen toch wel behoorlijk fel, maar inhoudelijk was ik het wel met hem eens.

Vind KvdB eigenlijk beter dan P&W .

13woutie13
Ook als het over politieke kwesties gaat kan Derksen soms rake klappen uitdelen.

Hartverwarmend was het, dat interview met Van Breukelen.

Ik vind het overigens ook beter dan P&W.

Andriesssss is toch een mooi figuur! Zeker zijn gebaren!

TheShadowking
Vind Knevel en vd Brink absoluut niet beter als Pauw en Witteman. Sowieso is Andries Knevel een cyborg en vd Brink heeft een gek hoofd.
Jeroen Pauw heeft droge humor die vind ik echt goed.

Wel zuur dat ik de aflevering met Derksen heb gemist want daar ben ik stiekem fan van. Even zoeken op uitzending gemist.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:23 uur

geplaatst: vandaag om 08:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.