menu

Overig / Televisie / Ik Hou van Holland

zoeken in:
Oudejaarsuitzending was echt goed. Vooral die dingen achteraf die eruit geknipt waren. Jammer dat er op het einde opeens geknipt werd om naar The Voice Live ofzo te gaan.

Opzich wel een leuk concept alleen jammer dat ik die Jeroen niet kan uit staan. Zo niet grappig

Is Guus inmiddels al van de partij, of heeft het programma ook even een 'stop'?

Naomi Watts schreef:
Peter gaat weg? Dat is goed nieuws. Voor de rest geowon een lomp programma. Weerspiegelt de lage kwaliteit van de Nederlandse tv wel.

Dat is alles over één kam scheren.

Genoeg goede Nederlandse televisieprogramma's, maar dan moet je niet naar de commerciele kijken.

Ik kijk het nog steeds elke week maar hoe de hel is Linda de Mol de koningin van de Nederlandse tv? Ik vind haar juist redelijk irritant, vooral hoe ze alles leuker probeert te maken of gewoon omdat ze altijd zo'n ongelovelijk grote big smile maakt zonder dat er geluid uit haar mond komt

Skycrawler
Vreselijk 'Henk en Ingrid' programma.

Ik kijk het meestal wel elke Zaterdagavond. Al moet ik toegeven dat ik vind, dat er soms ontzettend stomme vragen gesteld worden. Vooral bij het einde als de teams percentages moeten gaan inschatten. Beau en Jeroen was de beste combinatie, Guus en Jeroen is wel nog beter dan Peter en Jeroen.

Ik denk niet echt kritisch over dit soort programma's. Gewoon verstand op nul en kijken, al is het gewoon voor de gezelligheid. Hoe leuk ik een aflevering vind, hangt ook samen met de 'gasten' die Jeroen en Guus hebben.

Beau was irritant en probeert (zoals altijd) het programma leuker te maken dan nodig.

Oh, dit meen je niet jongens!
Wat nu?
Oh, jongens?!

Jeroen is erger.

En het blijft gewoon een tegek progamma .
Ik kan het elke week bekijken, en het blijft leuk. Soms zijn er niet al te leuke gasten, maar tegenwoordig zie je tevaak dezelfde mensen op tv en dat is natuurlijk ook niet altijd leuk. Dat gaat vervelen.

Vind Guus eigenlijk helemaal niet zo leuk, maar hij is nog wel redelijk. Ik vind hem altijd zo op Ruben Nicolai lijken . Heel vreemd, maar dat heb ik nou heel de tijd.

Verder is Linda geweldig, en een erg leuk progamma om te volgen. Leuke opbouw en spelletjes. Voor de hele familie dus.

Enkel de bloopers gezien, maar ik wil het graag volgen. Dit allemaal dankzij ex-Lama Jeroen. Wat een geweldig en grappig gozer, hij is (bijna) nooit serieus en kan heel leuk en droog uit de hoek komen.

Ik heb alleen geen website kunnen vinden waar ik de afleveringen kan terugzien, zelfs op Programma Gemist kan ik niets afspelen.

Jeroen is inderdaad geweldig. Alleen die Linda de Mol he..

Mwaa, zij wordt vaak genoeg door Jeroen in de maling genomen, dus dat maakt het wel goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:25 uur

geplaatst: vandaag om 13:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.