menu

Overig / Televisie / Hung

zoeken in:
Iemand de HBO serie Hung gezien?
Over het wel en wee van Ray Drecker (Thomas Jane). seizoen 1 zijn 10 afleveringen van een klein half uur.
Heb nu een paar afleveringen gezien en vind het helemaal niet verkeerd, kijkt lekker weg en er zit redelijk wat zwarte humor in.

Citaat:

Hung follows a well-endowed father and high school coach/teacher who, after a series of financial mishaps, finds a way to put his assets to use as a happiness consultant.

"It's hard to make an indecent living." Thomas Jane heads up the cast in this comedy as Ray Drecker, a middle-aged basketball coach and high school History teacher who figures out how to put his exceptional physical endowments to use and change his fortunes. Forced to find an alternative… More source of income after a series of unfavorable events, Ray takes on a whole new profession aided by his pimp and business partner, Tanya Skagle ( Jane Adams ). Joining Jane and Adams are Men in Trees ' Anne Heche who plays Ray's ex-wife, Jessica and Eddie Jemison as Jessica's new husband, Dr. Ronnie Haxon. Rounding up the series cast are Charlie Saxton and Sianoa Smit-McPhee who play Jessica and Ray's twin children, Damon and Darby. Created by Colette Burson and Dmitry Lipkin , the series is filmed both in areas of Detroit, Michigan and Los Angeles, California.

Jaar later. Ja kijk het. Blijft, hoewel niet heel opvallend (afgezien van wat mooie naakte vrouwen) wel heel erg leuk wegkijken. Thomas Jane en Jane Adams zijn ook zulke sympathieke acteurs.

Mescaline (moderator)
Seizoen 3 vind ik tot nu toe het beste seizoen van Hung, zit zeker een stijgende lijn in

AHWA
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien, en vaak ook voor m'n werk, maar seizoen 3 ben ik nog niet aan begonnen. Ik wacht wel tot we die hier krijgen. Ik vind Thomas Jane niet echt een geweldig acteur, ik kijk de serie eerder voor Jane Adams en Anne Heche.

Mescaline (moderator)
Voor je werk? wat voor werk doe je dan?

AHWA
Ondertiteling.

Mescaline (moderator)
AHWA schreef:
Ondertiteling.

Oke, is een leuke baan lijkt me aangezien films en series kijken ook nog eens een hobby van je is
(Excuses voor het late antwoord)

Over de serie: Heb net seizoen 3 uitgekeken en vind seizoen 3 echt het beste seizoen tot nu toe en ik hoop daarom ook dat er meer seizoenen gaan volgen.

Hung is zowel serieus als hilarisch en weet de combinatie erg goed te brengen.

Mescaline (moderator)
Hung mag niet stoppen derde seizoen was het beste!
Dood zonde...

Heerlijke donkere komische serie op een sexy manier in beeld gebracht. Meer dan goeie serie, leuk geacteerd ook trouwens. Blij dat ik de moeite heb genomen om er naar te beginnen kijken. Had er niet veel van verwacht, maar ik ben aangenaam verrast. Weer een toppertje van HBO

Mescaline (moderator)
Thomas Jane twitterde eind 2011 dat Hung waarschijnlijk verder gaat op een ander kanaal met een andere naam.
Nu is hij er echter opeens heel stil over en is er ook nergens informatie te vinden, is dit gewoon om de fans op een nogal zielige manier aan het lijntje te houden? of weet iemand hier wel meer van.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:44 uur

geplaatst: vandaag om 06:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.