- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Met dank aan Spetie:

en

(The Inglorious Bastards)
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Blu-Ray speler!
Daar hoorde meteen de volgende 2 aankopen bij:

en daarnaast nog een dvd'tje

Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Boodschappen doen, toch even bij de Free Record Shop binnenwippen en er met twee DVD's weer weg gaan. Deze twee:

LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
2 voor 20 (frs), oftewel big bang for the buck:

Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Herschelll Gordon Lewis collectie uitgebreid.

Nu alleen nog She-Devils on Wheels, dan heb ik ze allemaal!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb ze ook allemaal, één van de weinige interessante regisseurs uit de jaren 60. Heb je al iets gezien van 'm?
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2579 stemmen
Vandaag na escape from alcatraz en jaws zijn serpico en enter the dragon ook binnen.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Geen film aangeschaft, wel een film-gerelateerd object. Namelijk Patrick Bateman's visitekaartje, uiteraard uit de film 'American Psycho'. Hetzelfde, alleen nu met mijn naam erop.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geinig haha. Kon je niet beter die van Paul Allen doen? Die heeft tenminste een watermerk, Bateman ging er van zweten i.i.g. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Mja, o.a. dat kaartje heeft Paul Allen wel zijn leven gekost.
En Bateman rules natuurlijk. 
Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Heb ze ook allemaal, één van de weinige interessante regisseurs uit de jaren 60. Heb je al iets gezien van 'm?
The Gruesome Twosome, ontzettend foute film maar smaakte naar meer.
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
En film-gerelateerd...soundtracks(alleen Roller niet) op vinyl:

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
DVD van de serie 'Van God Los' gekocht. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Jij gaat High School of the Dead echt enorm hard kunnen waarderen volgens mij. Een interessant plotje en de typische Japanse vrouwen met overdreven borsten. Vooral aflevering 6 is werkelijk hilarisch 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jij gaat High School of the Dead echt enorm hard kunnen waarderen volgens mij. Een interessant plotje en de typische Japanse vrouwen met overdreven borsten. Vooral aflevering 6 is werkelijk hilarisch
Op advies van zijn geweldige vriendin natuurlijk
Ga het uiteraard ook meekijken, erg benieuwd naar die serie. Trailer zag er leuk uit en weer heerlijk overdreven, altijd fijn bij anime 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Highschool of the Dead is wel een toffe anime horror. Ik ben erg benieuwd naar seiz. 2
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen

Hier kwam mijn vrouw mee thuis van de wibra voor 4 euro!
Echt een schat!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Op advies van zijn geweldige vriendin natuurlijk
Ga het uiteraard ook meekijken, erg benieuwd naar die serie. Trailer zag er leuk uit en weer heerlijk overdreven, altijd fijn bij anime
Daar twijfel ik niet aan
Is imho in ieder geval een enorme aanrader. Ik ben er zelf ook achter gekomen via mijn beste kameraad die de reeks ook had gezien en samen hebben we dan een marathonnetje gehouden met alle 12 afleveringen achter elkaar. Serie laat wel een vrij grote climax achter dus het is te hopen dat er nog een 2e seizoen verschijnt. De OVA is trouwens ook nog wel vrij leuk maar wederom vrij seksistisch getint. In combinatie met de zombies en de visuele stijl geweldig om naar te kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.