- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4914 stemmen
Pipoo!
-
- 446 berichten
- 2635 stemmen

blade runner 5 disc ultimate collector's editio
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Vandaag bij Musicstore
Train
Free recordshop
Cabin fever 2
The Big Lebowski
Friday the 13th part 3
Night of the living dead (tom Savini)
Halloween (2007)
Wrong turn 3
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Is dat een import dvd?
Ik heb de Nederlandse A-film dvd.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik heb even de correcte hoes geplaatst, die kon ik eerst niet vinden.
Het is een uitgave van Blue Underground en is (voor zover ik nu weet, heb hem niet bij de hand) inderdaad import en zonder Nederlandse subs. Engelse subs weet ik niet. Wel een uitstekende versie met extra's, als ik het goed begrepen heb.
Hier nog een review (die moet ik zelf ook nog even lezen).
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
In MediaMarkt:
- Rogue
- Vinyan
- Che: Part One
- Che: Part Two
- Un Prophète
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Zojuist bij de plaatselijke Moviemax nog een ex-rental meegepikt: 

hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
FRS:

en ik ga deze serie eens een kans geven

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
@ hellboy.ray: De volle pot voor Human Condition of de 15€ euro waar iemand op het forum al heeft gehad?
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
@ Metalfist: ik mis alleen deel 3 nog, maar beide waren €5,- per stuk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Soms snap ik de FRS echt niet. Op hun site staan de films samen te koop voor 50€. Dan lees ik hier dat mensen de films vinden voor verschrikkelijk weinig geld en dan kent de FRS bij mij in de buurt de titels zelfs niet 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Veel plezier met The Good The Bad and the Weird. Geweldige film...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2551 stemmen
Black Dynamite is ook een 'droge humor' film. Erg leuk!
Soms snap ik de FRS echt niet. Op hun site staan de films samen te koop voor 50€. Dan lees ik hier dat mensen de films vinden voor verschrikkelijk weinig geld en dan kent de FRS bij mij in de buurt de titels zelfs niet
De website is inderdaad duurder, omdat er meer moeite wordt gedaan om eraan te komen.
Niet elke filiaal heeft wat er allemaal op de website staan, dus het verbaast mij niet dat ze dat niet op voorraad hebben of kennen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Maar wat ik niet snap is dat ik van 2 verschillende mensen hoor dat ze The Human Condition voor 5 euro/stuk vinden en de FRS bij mij in de buurt dit soort titels gewoon niet heeft. Elke keten hoort toch eenzelfde assortiment te hebben in zijn winkels of slaag ik de bal nu compleet mis?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2551 stemmen
De punt is dat niet elke filiaal hetzelfde soort aantallen heeft van elke product. Elke winkel is verschillend in producten...
Het kan zijn dat de enne een bepaald film goed verkoopt waar een ander filiaal geen zak van verkoopt, die wordt dan teruggevraagd en verdeeld naar filialen die wat meer succes in hebben.
Het kan zijn dat de filiaal in jouw buurt het had - het nog moet krijgen - of gewoon nooit heeft gehad.
starbright boy (moderator films)
-
- 22519 berichten
- 5169 stemmen
k had overigens niet losse deeltjjes maar gewoon de box voor 15e
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8307 stemmen
@ hellboy.ray: De volle pot voor Human Condition of de 15€ euro waar iemand op het forum al heeft gehad?
Toevallig heb ze alle 3 ook afgelopen zaterdag voor 15 Euro totaal bij de Free Recordshop in Veenendaal aangeschaft. Ik had ze ook nog niet eerder zien liggen, maar deze kans kon ik niet laten lopen.
Sowiezo zie ik wel eens vaker films voor 5 Euro liggen bij de FRS van dat ""koinobori" label.
Een aantal weken geleden heb ik bijvoorbeeld ook Violent Cop van Takeshi Kitano aangeschaft.
Vaak hebben ze niks, maar soms kom je erg mooie dingen tegen. 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.