- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12128 stemmen
Pigs?! Lijkt me een gave film. Staat die op de site? Ik kan hem niet vinden namelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pigs?! Lijkt me een gave film. Staat die op de site? Ik kan hem niet vinden namelijk.
Dat zal waarschijnlijk deze zijn.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Meesterlijke aankopen weer Mike, die Contra Conspiracy wil ik ook wel zien..!
Malick
-
- 9148 berichten
- 680 stemmen

![]()
![]()

![]()

Hopelijk levert bol.com nu eens alles uit.
:
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
- Alice in Wonderland (van Burton)
Leuk 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Hopelijk levert bol.com nu eens alles uit.
:
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen
Mooie set Meneer Bungel! Heb hem ook, vooral voor die schitterende bikerfilms!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Stephan, ben zeer benieuwd hoe mij dit allemaal gaat bevallen, maar ik zie er wel naar uit. 
-edit- En heb gelijk ''Burnout'' even toegevoegd, die stond nog niet op MM.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen
Ik heb alleen nog maar Death Machines gezien, en die was hilarisch! Niet een echte goede actiefilm, maar als komedie zeer geslaagd!
Malick
-
- 9148 berichten
- 680 stemmen
Met een achterstand van 800 DVD's kunnen die paar er ook nog bij. 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Ik was gisteren toch in Amsterdam voor mijn werk,
dus ben even bij FAME naar binnen gewandeld.

movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3254 stemmen
Het kostte zeker meer dan over de honderd euro ? Maar voor de rest toptitels, zoals: Cleopatra, Evil Dead II, Reservoir dogs en Braindead. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die cover van Kick-Ass ziet er leuk uit. Toch maar eens een keer kijken samen. 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Het kostte zeker meer dan over de honderd euro ? Maar voor de rest toptitels, zoals: Cleopatra, Evil Dead II, Reservoir dogs en Braindead.
viel wel mee... k was maar €106 kwijt 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen
Hé, toevalig. Die heb ik ook pas in de pre-order gezet. Nou maar hopen dat de kwaliteit goed is!
beavis
-
- 6633 berichten
- 14902 stemmen
@mochizuki en stephan, hebben jullie de twee andere glauber rocha dvd's ook (al gezien)? ben er zelf erg benieuwd naar, maar heb tot nu toe alleen "black god white devil" gekocht, eerst die maar eens even zien dacht ik zo...
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
@mochizuki en stephan, hebben jullie de twee andere glauber rocha dvd's ook (al gezien)? ben er zelf erg benieuwd naar, maar heb tot nu toe alleen "black god white devil" gekocht, eerst die maar eens even zien dacht ik zo...
Ja, ik heb ze beide gekocht (maar beide nog niet bekeken). Een tientje is deze, da's ook geen geld.
beavis
-
- 6633 berichten
- 14902 stemmen
het schijnt een nogal love him or hate him regisseur te zijn als ik de reviews mag geloven, maar qua stijl en onderwerp eigenlijk wel helemaal mijn ding, dus het zal vast goed zijn.
De mr bongo dvd's worden geprezen om de films, maar heb ook een enkele review gelezen waar de qualiteit van de transfers werd besproken en dat was redelijk maar niet heel erg lovend
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen
Die transfers van Mr. Bongo zijn goed als het gaat om een PAL bron, maar zodra ze vanuit een NTSC bron werken is het inderdaad stukken minder. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij hebben ze in Brazilië (waar deze gelicensed zijn) ook het NTSC systeem.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Die transfers van Mr. Bongo zijn goed als het gaat om een PAL bron, maar zodra ze vanuit een NTSC bron werken is het inderdaad stukken minder. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij hebben ze in Brazilië (waar deze gelicensed zijn) ook het NTSC systeem.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen
Aha, da's mooi! Dan kan je ervan uitgaan dat de kwaliteit te doen is!
Laatste film die ik zag van Mr. Bongo was Memories of Underdevelopment en die was goed. Geen Criterion kwaliteit, maar zeker niet zo slecht als Alpha Video!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14493 stemmen

Nu ook het missende deel binnen, dus mijn Three Stooges collectie is nu compleet! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

`
`