- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
the-terminator
-
- 46 berichten
- 257 stemmen

2 voor 12 bij frs:

en voor 7 euro:

Binnengekregen via een ruil:

huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Niet aangeschaft, maar gisteren gekregen voor mijn verjaardag:
Unspoken

The Night Listener

Underworld

A Little Trip to Heaven

Promenons-nous dans les bois

The 4th Angel

chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
No hotlinking please
MoviePosterDB.com

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Voor 3€ kon ik deze moeilijk laten liggen maar het is in ieder geval een eerste kennismaking met Lewis 

belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
2 disc Akira
2 disc Evangelion Death and Rebirth / The End of Evangelion
Voor €1.60 per stuk op een marktje
.
Tevreden, maar vooral had aan het balen dat ik voor dezelfde prijs de Patlabor's, Blood: the last vampire en Ninja Scroll heb laten liggen. Stom.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Akira! Nice!
Ben ik al lang naar op zoek...
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
- Elephant + The Station Agent
- Paranoid Park
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Succes met blair witch project, engste horrorfilm uit mijn verleden!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Lol... dat vond ik dan weer erg meevallen. Toen, in ieder geval. Snel maar eens herzien.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Monster Man is een meesterlijke pulp film plus erg ondergewaardeerd en Evil Dead is naast The Texas Chain Saw Massacre DE horrorklasieker.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Monster man! Samen met Undead de favo pulp uit m'n jeugd
Wil ik ook eens herzien binnenkort. En de rest mag er ook wezen, vooral evil dead moet je gezien hebben (als je dat al niet had)
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Haha... ik heb hem vanmiddag gekocht in de MediaMarkt.. en toen ik er voor stond (6 voor € 10) was ik net aan het bellen... en diegene (oud MM-lid ook nog) zei dat het niet zoveel soeps was... Maar toch lekker meegenomen, voor € 1,66 laat ik hem niet liggen 
De rest had ik wel al gezien, maar die wil ik allemaal herzien. Sowieso zijn het titels die ik in mijn collectie wil/moet hebben.
En TV kantine.. tsja.. guilty pleasure? 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Haha oke, ik laat me altijd meesleuren met films zoals REC, paranormal activity en blair witch project. En ik heb iets met bossen, vandaar dat mijn keus naar bwp gaat 
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
@beavis
Very nice indeed, La Roue en J'Acusse! 
beavis
-
- 6633 berichten
- 14903 stemmen
heb Napoleon gezien afgelopen weekend en wist daarna dat ik deze gewoon blind kon aanschaffen; of liever, moest 
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 4873 stemmen
heb Napoleon gezien afgelopen weekend en wist daarna dat ik deze gewoon blind kon aanschaffen; of liever, moest
Heb je napoleon ook gekochtt? Zoja, waar dan?
beavis
-
- 6633 berichten
- 14903 stemmen
Napoleon is wel in een aantal landen uit op dvd (Spanje iig), maar voor een DVD aanschaf wacht ik op de beste restauratie (waarvan de release helaas nog steeds door Coppola wordt tegen gehouden). Heb het in het geval van Napoleon dus met een kopie moeten doen, zou je aanraden dat ook te doen want zelfs de Coppola versie is nog zeer de moeite waard (en met een beetje zoeken is ook de 330 min versie te vinden
) en geld uitgeven aan een inferieure versie terwijl er een betere op de plank ligt? en dan ook nog eens aan mensen die daar de oorzaak van zijn? dacht het niet...
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 4873 stemmen
Napoleon is wel in een aantal landen uit op dvd (Spanje iig), maar voor een DVD aanschaf wacht ik op de beste restauratie (waarvan de release helaas nog steeds door Coppola wordt tegen gehouden). Heb het in het geval van Napoleon dus met een kopie moeten doen, zou je aanraden dat ook te doen want zelfs de Coppola versie is nog zeer de moeite waard (en met een beetje zoeken is ook de 330 min versie te vinden
) en geld uitgeven aan een inferieure versie terwijl er een betere op de plank ligt? en dan ook nog eens aan mensen die daar de oorzaak van zijn? dacht het niet...
Bedankt, ik zoek verder
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Haha oke, ik laat me altijd meesleuren met films zoals REC, paranormal activity en blair witch project. En ik heb iets met bossen, vandaar dat mijn keus naar bwp gaat
Het zijn natuurlijk ook wel topfilms wat je opnoemt, vooral P.A. vond ik eng. 
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.