- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
ibendb
-
- 5043 berichten
- 3240 stemmen
DVD:

Blu-ray 3D:

Blu-ray:

OST CD:

En waar ik het meest blij mee ben: De Luxe Blu-ray Collector's edition van Les Misérables voorgesteld. Met boek, dvd en meer extra's.

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Die bovenste (Macabre) ben ik van plan morgen ook te halen! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
1+1 gratis actie van de FRS maar weer eens 't voordeel mee gedaan 
DVD
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Blu-Ray

Totaalbedrag: net geen 95,-!!!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik ook. 

Digi-pack.

Digi-pack.

Blu-ray.

Blu-ray.

Blu-ray.

Blu-ray.

Blu-ray.

Gemiddeld €3.72 per stuk! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Een DVD met drie (korte) films van Germaine Dulac:
La Souriante Madame Beudet (1923)
L'Invitation au Voyage (1927)
Le Coquille et le Clergyman (1928)

ibendb
-
- 5043 berichten
- 3240 stemmen
The Hobbit (2D & 3D Blu-ray)
The Boy in the Striped Pyjamas (Blu-ray)
M:I - Ghost Protocol
El Orfanato
beavis
-
- 6630 berichten
- 14834 stemmen
de highlights van de afgelopen paar weken

en ik kwam ook net op het juiste moment bij de MediaMarkt om een volle opruimingsbak met horror en art-house aan te treffen voor 1 a 2 euro per stuk waarvan dit de highlights zijn (nog een paar extra titels meegenomen door de lage prijzen, maar die waren het maken van een extra foto niet waardig
)

Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Lekker bezig! 
Erg benieuwd naar het debuut van Sorrentino. La Fée klinkt ook niet verkeerd.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14834 stemmen
la fee heb ik al in de bios gezien, vond hem eigenlijk niet zo goed, maar de film is apart genoeg (en de regisseurs interessant genoeg) om em toch voor deze prijs mee te nemen, kan ie mooi naast rumba in de kast staan 
Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Van de regisseurstrio heb ik nog niets gezien maar ze staan wel alle drie op mijn Te-Zien-Lijsje. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Huh, sinds wanneer heeft Mediamarkt ineens zulke lage prijzen met die titels van €1 en €2? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Carnage ook. Weet niet wat ik zie
Normaal ligt er alleen goedkope rotzooi in die bakken v.d. Mediamarkt die niemand wilt hebben.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14834 stemmen
dit is niet een standaard afprijs/actie maar een echte opruiming... ze hebben hier in Amsterdam-ZO de indeling weer eens veranderd (verkleind was mijn eerste indruk, en de free record shop in de buurt is ook al weg, waar gaat dat heen...) en dan verdwijnen deze titels uit de rekken, die kunnen ze dan óf terug sturen óf voor dump-prijzen aanbieden; en de keuze valt dus duidelijk op dat laatste. Dit doet MediaMarkt overigens al langer, ook in andere filialen heb ik wel een klein rekje of klein bakje voor dit soort prijzen gezien, maar dit keer had ik eens een echte jackpot te pakken omdat er dus best veel weg ging en de bak nét was neergezet! 
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2415 stemmen
dit is niet een standaard afprijs/actie maar een echte opruiming... ze hebben hier in Amsterdam-ZO de indeling weer eens veranderd (verkleind was mijn eerste indruk, en de free record shop in de buurt is ook al weg, waar gaat dat heen...) en dan verdwijnen deze titels uit de rekken, die kunnen ze dan óf terug sturen óf voor dump-prijzen aanbieden; en de keuze valt dus duidelijk op dat laatste. Dit doet MediaMarkt overigens al langer, ook in andere filialen heb ik wel een klein rekje of klein bakje voor dit soort prijzen gezien, maar dit keer had ik eens een echte jackpot te pakken omdat er dus best veel weg ging en de bak nét was neergezet!
Welke MediaMarkt in Amsterdam heeft/had deze actie? De ArenA of bij Buikslotermeerplein?
Mooie titels namelijk
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vandaag binnen:

En volgende week als het goed is deze hidden treasure. 0 stemmen op Moviemeter, nog geen 150 op imdb en toch beschouwd als één van de grootste classics in Japan a la Tokyo Story en Seven Samurai:

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen

Wel 50 ballen, maar dan heb je ook wat.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
3 stuks? Dus voor één heb je de volle prijs betaald? Waarom heb je die dan weer niet achter gehouden tot die 50% korting?
Da's namelijk 't ergste van alles, ik zie bijvoorbeeld Fast & Furious 1-5 voor €25 maar verder niks interessants voor die prijs.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Batman trilo is 15 euro, dat is een vaste prijs. De 2 andere boxen waren 2=1.. dus of ik ze had achtergehouden tot 50%, blijft het toch t zelfde. Voor de Predator en MIB box heb ik 35,- betaald.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.