- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ziet er goed uit, wat is de titel eigenlijk?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Myortvye Docheri (Dead Daughters). Hier alvast een opwarmertje Jeroen. Ik denk erover hem misschien in de pakketservice te gooien (als er animo voor is) als ik hem herzien heb, kan wel wat extra exposure gebruiken
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bedankt voor de titel
Zou hem zeker eens willen zien, ziet er erg gaaf uit iig
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
''DVD van Halloween met het Michael Myers masker''
Heel cool!
Waar heb je dit gevonden? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amazon.com. Prijs ligt wel zo rond de 40 dollar (nog geen geld) maar met een Amazon card ben je dan nog voordeliger uit (30 dollar discount = 10 dollar)
. Ik had alleen de eerste plus een defecte Halloween II, was dus wel een buitenkansje. Al gooien ze er bij Halloween elk jaar weer een nieuwe editie tegenaan, typisch Anchor Bay. Maar ben wel erg content met deze uitgave. Niet dat ik het masker ooit zou opzetten maar wel een leuke wannahave.
niethie
-
- 7320 berichten
- 7387 stemmen
Niet dat ik het masker ooit zou opzetten maar wel een leuke wannahave.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Amazon.com. Prijs ligt wel zo rond de 40 dollar (nog geen geld) maar met een Amazon card ben je dan nog voordeliger uit (30 dollar discount = 10 dollar)
. Ik had alleen de eerste plus een defecte Halloween II, was dus wel een buitenkansje. Al gooien ze er bij Halloween elk jaar weer een nieuwe editie tegenaan, typisch Anchor Bay. Maar ben wel erg content met deze uitgave. Niet dat ik het masker ooit zou opzetten maar wel een leuke wannahave.
Inderdaad, gewoon gaaf om te hebben en neer te plaatsen in de collectie. En met de Halloween reeks heb je grotendeels leuke films. Behalve de 3e en ik meen de 6e...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die zitten er dan ook niet bij, deel 2 ook los moeten kopen. Al geniet Jason wel mijn voorkeur, daar moge nze ook wel een Mask edition van uitbrengen.
Jammer genoeg leeft het hier niet zo. Er zijn mensen voor minder gearresteerd
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind Myers de stoerste killer. Emotieloos, gewetenloos...
Jammer dat Zombie met 2 kutfilms de mythe aan het slopen is door er achtergrond jankverhalen aan vast te plakken...
Jason is ook altijd wel tof jah.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Deel van een bestelling binnen:

I spit on your grave (Special collectors edition)
Voor 2euro over kunnen nemen, haast in nieuwstaat. Erg blij mee, maar vooral erg benieuwd
Echt een wilde gok, ziet er erg interessant uit en is eens wat anders.. voor de prijs hoefde ik het iig niet te laten.

Die laatste twee in een ''2-pack''
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haast vergeten, deze ook vandaag binnen gekregen
(Abnormal beauty)
Brix
-
- 19782 berichten
- 5212 stemmen
(afbeelding)
Mooi!
Met de acteur die ik destijds heel graag als de opvolger van Sean Connery in de rol van James Bond zou hebben gezien..Frederick Stafford 
Mescaline
-
- 7119 berichten
- 3406 stemmen
Mooi!
Met de acteur die ik destijds heel graag als de opvolger van Sean Connery in de rol van James Bond zou hebben gezien..Frederick Stafford
Nog geen film van hem gezien, extra benieuwd hier naar dus!
Schijnt wel een mindere Hitchcock te zijn?
Mescaline
-
- 7119 berichten
- 3406 stemmen
En oja, vandaag kwamen deze dvdtjes binnen!

Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Allemaal (behalve de ''oude'' IB) al gezien, maar dit zijn must-have dvd's voor mij:

Brix
-
- 19782 berichten
- 5212 stemmen
Nog geen film van hem gezien, extra benieuwd hier naar dus!
Schijnt wel een mindere Hitchcock te zijn?
Daar ben ik het wel mee eens, zeker niet een van de betere Hitchkocks.
Maar Stafford heb ik o.a. in de rol van geheim agent OSS 117 gezien.
Daar had ook het etiket 'Bond'op geplakt kunnen worden, al waren het films met een veel kleiner budget.
Stafford was echter perfect!
Mescaline
-
- 7119 berichten
- 3406 stemmen
Ok, nu wordt ik toch zeker wel benieuwd naar deze acteur, ook al ben ik niet echt een bond fan, zoals je het omschrijft is deze acteur meer dan de moeite waard.
Brix
-
- 19782 berichten
- 5212 stemmen
Mocht je achteraf niet dezelfde mening zijn toegedaan, dan hoor ik 't wel zeker?
(maar ik blijf dan toch bij die van mij natuurlijk
)
Veel kijkplezier gewenst in ieder geval.
Mescaline
-
- 7119 berichten
- 3406 stemmen
Mocht je achteraf niet dezelfde mening zijn toegedaan, dan hoor ik 't wel zeker?
(maar ik blijf dan toch bij die van mij natuurlijk
)
Veel kijkplezier gewenst in ieder geval.
Smaken kunnen altijd verschillen toch?
Dankjewel, gaat me vast wel bevallen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.