- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Brix
-
- 19724 berichten
- 5154 stemmen
@ movie acteurs
Waar heb je die weten uit te halen?
Ik moet het nog altijd doen met een video versie 
(lang geleden via via uit Hong Kong laten komen)
Edit
Gevonden !!
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Bol.com is troep van de bovenste plank. Enkel een noob op het gebied van films en muziek online kopen bestelt daar iets(tenzij er een wel érg aantrekkelijke aanbieding is
, zoals laatst de Rambo Grenade edition voor 30 euro). Ik shop eigenlijk voor 90% bij Play. Als hetgeen ik wil daar niet te verkrijgen is ga ik over op Amazon.
niet aardig. Mijn laatste aankopen bij BOL.com : Apocalypse Now special edition ( 2 euro meer dan bij Play ) en Grave of the fireflies ( 4 euro goedkoper dan bij play )
Niks mis mee dus om niet alleen te kopen op één plaats. dat is pas noob. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
En d'r zijn ook mensen, zoals ik, die geen creditcard hebben waardoor 't onmogelijk is om te bestellen op zo'n sites.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
90% is... pfoeh *kraakt hersenen* nog geen 100% 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
niet aardig. Mijn laatste aankopen bij BOL.com : Apocalypse Now special edition ( 2 euro meer dan bij Play ) en Grave of the fireflies ( 4 euro goedkoper dan bij play )
Niks mis mee dus om niet alleen te kopen op één plaats. dat is pas noob.
De prijzen liggen bij Bol over het algemeen ver boven de gemiddelde prijzen die circuleren op het net. Soms zo erg dat ik me werkelijk bestolen zou voelen. En dan krijg je inderdaad nog dat idiote gedoe met verzendkosten. Ik zou niet weten waarom je alles bij Bol zou moeten kopen als er veel betere alternatieven bestaan.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En d'r zijn ook mensen, zoals ik, die geen creditcard hebben waardoor 't onmogelijk is om te bestellen op zo'n sites.
Dat onmogelijk wordt al snel mogelijk als je een CC neemt 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Maar aanschafprijs van een CC speelt ook een rol. Als je veel koopt dan wel op reis gaat ok, maar anders. Ik ben zeker wel benieuwd naar Amazon.nl
wanneer komt er een Nederlandse amazon?
Waarschijnlijk in september. Hier: Filmdragers en apparatuur >> Winkels en videotheken >> Amazon
Brix
-
- 19724 berichten
- 5154 stemmen
Voor ANWB leden (of voor wie lid wil worden) is het aanschaffen van een creditcard misschien nog wel het voordeligst.
Ze hebben regelmatig acties, waarbij je van de eerste aankoop met de card maar liefst € 30,- cadeau krijgt.
beavis
-
- 6635 berichten
- 14913 stemmen
een aantal van de interessantere binnenkomers van de laatste tijd weer haarscherp op de foto gezet:

dat Sara Driver boxje viel wel even tegen toen ik het uitpakte, niet door de inhoud uiteraard, maar het is een kartonnen mapje dat niet veel voorstelt en de moeite is niet eens genomen om het op zijn minst op standaard dvd-afmeting te maken, gaat dus ergens op een rommel stapeltje ipv in de kast belanden...
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
@beavis Dank voor je scherpe foto's.
Die rottige BFI ook altijd. Zo is er nooit nieuws, zo is er al weer iets uit zonder dat je het merkt. Ik heb er dus weer één nieuwe en wat dubbele Ozu's bij!
En deze Arts Magic mis ik volgens mij ook nog. Die roze hoes doet vermoeden dat het een inmiddels vervallen item is, of valt dat mee?
beavis
-
- 6635 berichten
- 14913 stemmen
heb die BFI ozu "box" ook maar voor die ene titel aangeschaft, maar met de bfi/amazon prijzen was dat ook nog net wel te doen
de Arts Magic disc is een oudje inderdaad, ik moet nog een aantal Sato films met de roze hoes en de Angel Guts box, maar die zijn allemaal OOP, zeldzaam en onbetaalbaar. Net als de HVE discs vond ik deze wel voor een leuke prijs (gewoon nog bij Amazon zelfs) en is de collectie weer een stukje completer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Va die Angel Guts heb ik er drie, die andere twee zijn onvindbaar danwel onbetaalbaar. Ik heb ook niet al die andere uit die pink-serie. Ik wacht eerst wel tot ik me door die andere drie (?) Pinky Violence boxjes heb gewerkt.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Je ouders hebben smaak 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Falling Down (blu ray) en True Romance (blu ray)
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Je ouders hebben smaak
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Geen film, maar het vermelden waard: My friend Dahmer.

Virix
-
- 100 berichten
- 187 stemmen

![]()
En toen waren mijn bonnen op die ik voor m'n verjaardag kreeg...
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik ben de Tatorts aan het sparen ik heb er al ruim 700
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik ben de Tatorts aan het sparen ik heb er al ruim 700
Hoop dat de DVD een wendecover heeft!
Bedankt voor de IMDb link; kon eerst alleen WIKI vinden.
De Schimanski Box

stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Hoop dat de DVD een wendecover heeft!
Bedankt voor de IMDb link; kon eerst alleen WIKI vinden.
De Schimanski Box
(afbeelding)
Schimanski is meer dan redelijk maar kan niet tippen aan Batic-Leitmayr of Stoever-Brockmoelle en als uitschieter Haferkamp
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.