- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Voor een dubbeltje per stuk;
-Family Man
-What's Eating Gilbert Grape
-I Am Sam
-Patriot Games
-Vanilla Sky
Geen geld toch
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen

.jpg)
Helaas weer zo'n afzichtelijke QFC editie.

.jpg)

the-terminator
-
- 46 berichten
- 257 stemmen
gisteren voor het werk met KimberlyVD langs de Aldi met als nieuwe aanwinsten (alle 5 voor €5,99):
-The Social Network (2010)
-RED (2010)
-The Way Back (2010)
-Buried (2010)
-The Proposal (2009)
Geldt die actie nog steeds?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Voor een dubbeltje per stuk;
-Family Man
-What's Eating Gilbert Grape
-I Am Sam
-Patriot Games
-Vanilla Sky
Geen geld toch
Jawel! 50 cent om precies te zijn 
Den_Dudie
-
- 10 berichten
- 86 stemmen
Geldt die actie nog steeds?
Ik denk het wel, dacht dat het was vanaf 24 september
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3958 stemmen
Jij koopt echt gekopieerde films op rommelmarkten? Als ik zo'n film vast heb zeg ik altijd eens erg luid tegen degene die naast me staat dat het kopieën zijn. Schandalig dat mensen dat zelfs durven verkopen
Van die camversies zijn altijd wel jammer maar zo zijn ze niet altijd maar, naar sommige films ben ik erg benieuwd en wil ik ze heel graag kijken (en downloaden kan ik niet) en voor zo af en toe een kopie te kopen is gewoon leuk dan blijf ik ook een beetje actueel met de nieuwe films, en ik heb weinig inkomst als ik de Dvd zou kopen is die veel te duur anders had ik de dvd echt origineel gekocht. Want als ik eerlijk mag zijn ga ik altijd voor het origineel en af en toe voor een kopie filmpje.
Virix
-
- 100 berichten
- 187 stemmen
Ik heb ook weer eens wat films gekocht!

Ong-Bak

Wedding Crashers
Infernal Affairs

Kill Bill: Volume 1 & 2

The Social Network

The Expendables
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Van die camversies zijn altijd wel jammer maar zo zijn ze niet altijd maar, naar sommige films ben ik erg benieuwd en wil ik ze heel graag kijken (en downloaden kan ik niet) en voor zo af en toe een kopie te kopen is gewoon leuk dan blijf ik ook een beetje actueel met de nieuwe films, en ik heb weinig inkomst als ik de Dvd zou kopen is die veel te duur anders had ik de dvd echt origineel gekocht. Want als ik eerlijk mag zijn ga ik altijd voor het origineel en af en toe voor een kopie filmpje.
Mjah, ik snap het gewoon niet. Gewoon een vakantiejob gaan zoeken, ik had mijn eerste werk in de Carrefour ook toen ik een jaar of 16 was
Doe dat nu vaak nog in de zomervakanties als ik eens in cash tekort zit (overlaatst nog een reis naar New York van betaald).
Ik heb het trouwens wel een beetje gehad met films kopen tenzij op rommelmarkten. In winkels vind ik al bijna niets van mijn zin (altijd dezelfde Visconti's, Hitchcock's, Orson Welles, ...) en nieuwe films boeien me minder hard om daar ineens meer dan 10 euro voor te gaan betalen. De speciaalzaken zijn er precies wel echt aan het verdwijnen heb ik de indruk
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Op Dvd Gekocht (Kopieën) op de rommelmarkt (kofferbakverkoop)
Flypaper (Camversie) 2,00
The Dunsons Movie 2,00
Gooise Vrouwen 2,00
Grave Encounters 2,00
Don't Be Afraid In The Dark (Camversie) 2,00
Ripley's Game 0,20

Zie je allemaal mooie dingen voorbij komen, zit er zo'n bericht tussen. Dat je dit soort piraterij ook nog eens steunt door er geld in te steken. Treurig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou nou, in principe ook niet veel anders dan downloaden.
Eindelijk voor een aardig prijsje gevonden (10 euro). Altijd al willen zien, Margulies schijnt echt weergaloos te zijn. 

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Voor mezelf: Zombie Strippers! (2008)
Voor m'n nichtje: Botched (2007) , [Rec] (2007) , Kick-Ass (2010) , Planet Terror (2007)
Is die 13 jarige vlegel ook weer tevreden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Voor mezelf: Zombie Strippers! (2008)
Voor m'n nichtje: Botched (2007) , [Rec] (2007) , Kick-Ass (2010) , Planet Terror (2007)
Is die 13 jarige vlegel ook weer tevreden.
Je vind je nichtje aardiger dan jezelf merk ik al 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jij koopt echt gekopieerde films op rommelmarkten? Als ik zo'n film vast heb zeg ik altijd eens erg luid tegen degene die naast me staat dat het kopieën zijn. Schandalig dat mensen dat zelfs durven verkopen
Sterker, het is gewoon zwaar illegaal om die dingen te verkopen. Dat soort verkopers moet je er gewoon bij naaien.
Sowieso, wie gaat er in godsnaam geld betalen voor een cam film 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3958 stemmen
Sterker, het is gewoon zwaar illegaal om die dingen te verkopen. Dat soort verkopers moet je er gewoon bij naaien.
Sowieso, wie gaat er in godsnaam geld betalen voor een cam film
Ik, zo af en toe.
Maar soms zijn het ook geen cam film, dus als ik ze koop weet ik het ook niet.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Het is begrijpelijk dat je DVD's duur vind. Mijn 1ste aankoop was ook toen ik 16 was en toen kocht ik er 3 per jaar ofzo, zo duur vond ik het.
Maar met een beetje goed zoeken heb je wel originele films voor hetzelfde bedrag of een euro meer. Zo heb je, zoals eerder aangegeven, altijd 5 voor 5, 3 voor 5, 3 voor 10, etc. Dus je bent er uiteindelijk duurder vanaf met kopie's.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Ik, zo af en toe.
Maar soms zijn het ook geen cam film, dus als ik ze koop weet ik het ook niet.
Toen ik 14 was begon ik met een krantenwijk en op mijn 16e rozen knippen in het weekend en vakkenvullen door de week 's avonds. Van dat geld kocht ik cd's en vhs-banden (dvd's waren er nog niet). Zeker met de vele 5 voor 5 euro aanbiedingen hoef je je niet scheel te werken voor een paar dvd's.
Maarja, werken is niet meer zo 'edel' als het vroeger was.
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen
The Birds
Machete
Bad Boys 1 + 2
Hooligans 1 + 2
Inception
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
interista2001
-
- 254 berichten
- 3870 stemmen
Zie je allemaal mooie dingen voorbij komen, zit er zo'n bericht tussen. Dat je dit soort piraterij ook nog eens steunt door er geld in te steken. Treurig.
Kudo's Dutchtuga 
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Pistol Opera lijkt me top
Veel plezier ermee.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bedankt, LimeLou, gaat vast lukken. 

(cd universe)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.jpg)
.jpg)