- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
De normale steelcase van Scarface bevat alleen de film, zonder extra boekjes of anders. Maar de steelcase bevat wel een drukfout.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Op de achterkant van de Steelbook edition die wij in de winkel hebben staan staat toch echt dat er een greencard, artbook, en weet ik het allemaal bij in zit. Misschien hebben ze een fout gemaakt en die steelbook uit de Cigar Box gehaald en daarna in de winkel gezet? 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Dat is de drukfout. De BR versie van Scarface in NL bestaat enkel uit de steelcase. De fabrikant heeft echter maar 1 versie daarvan gemaakt en dat is dan de speciale versie (vandaar dat er op de achterkant 'content; green card, artbook, etc.' bij staat).
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat zou idd een verklaring zijn. Dus toch de sigaardoos jumpstyle? 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Dat zou idd een verklaring zijn. Dus toch de sigaardoos jumpstyle?
Het is toch te belachelijk voor woorden eigenlijk. Een drukfoutje noemen ze dat dan...
Ik zag dat de oringele Scarface (1932) er ook in zit en is die andere disc nou de DVD versie van Scarface? Ik weet niet hoe gelimiteerd ie is. Weet iemand wanneer hij niet meer te koop is want ik wil hem uiteindelijk nog wel graag hebben. MIsschien word ie ooit nog zeldzaam.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Heb het net even gecheckt en er staat dat de DVD erbij zit, maar wel van De Palma en niet die van 1932.
Heel misschien zijn de eerste honderden versies een limited en als die op zijn, komen de normale verpakkingen (net als Inglourious Basterds bijv.).
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Die sigarendoos is bi FreeRecordShop 40. De steelbook edition is 20 en ik heb op de achterkant gelezen dat er precies dezelfde extra's inzitten als bij die sigarendoos. Daar was ik ook zo verbaasd over want dan betaal je dus eigenlijk 20 euro voor een stukje plastic (eerlijk is eerlijk, ze hadden er best een echte sigarendoos van mogen maken
)
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3958 stemmen
3euro per stuk, en er zitten echt goeie bij.
Ook van Alex Warmerdam titels zoals Grimm.
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
gekocht op de rommelmarkt voor nog geen euro per stuk:
Godzilla
Nanny McPhee
M:I:III
Open Water
Project Viper
Pledge This
Dan In Real Life
Harry Potter en de steen der wijzen + en de geheime kamer (2DVD)
Harry Potter en de gevangene van azkaban + en de vuurbeker (2DVD)
Harry Potter en de Orde van de Feniks 2 Disc Edition
+ nog een stapel actie/thriller dvd's
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
3 films van mijn favoriete coming of age regisseur(naast Rob Reiner) gekocht voor een tientje in totaal bij de Mediamarkt.

evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Blokker 5 dvd's voor 5 euro:
DOA: Dead Or Alive
Chicken Run
In The Electric Mist
Arctic Tale
The Boys From Brazil
Boekenvoordeel:
3=2 actie: Sharkboy and Lavagirl, The Eye, Apocalypse Now Redux
Tekken steelcase 6,99
Bart Smit 5 voor 5:
Two Brothers
The Fury
Alien Nation
Johnny Dangerously
Silent Movie
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
wat koopjes in de Expo (rommelmarkt):

![]()

.jpg)

![]()

.jpg)

Imperial Figure
-
- 297 berichten
- 741 stemmen
DVD:
24 Season 1&2 en hieronder de film.

Blu-Ray:

lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3958 stemmen
Op Dvd Gekocht (Kopieën) op de rommelmarkt (kofferbakverkoop)
Flypaper (Camversie) 2,00
The Dunsons Movie 2,00
Gooise Vrouwen 2,00
Grave Encounters 2,00
Don't Be Afraid In The Dark (Camversie) 2,00
Ripley's Game 0,20
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Jij koopt echt gekopieerde films op rommelmarkten? Als ik zo'n film vast heb zeg ik altijd eens erg luid tegen degene die naast me staat dat het kopieën zijn. Schandalig dat mensen dat zelfs durven verkopen
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Op Dvd Gekocht (Kopieën) op de rommelmarkt (kofferbakverkoop)
Flypaper (Camversie) 2,00
Don't Be Afraid In The Dark (Camversie) 2,00
Dat ga je toch niet serieus menen hè? En dat dan nog doodleuk hier vermelden ook. Ik zou me dood schamen...
Ik zou ze nog niet mee nemen als ik 10 euro toe kreeg. Eerder een telefoontje naar 0900-8844.
Bij Bart Smit en Blokker koop je nu 5 dvd's voor 5 euro, dan ga je toch geen 2 euro uitgeven voor een kopie, en al helemaal niet voor een cam!
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Jij koopt echt gekopieerde films op rommelmarkten? Als ik zo'n film vast heb zeg ik altijd eens erg luid tegen degene die naast me staat dat het kopieën zijn. Schandalig dat mensen dat zelfs durven verkopen
Dat mensen überhaupt cam-versies kijken snap ik al niet, maar ze dan nog verkopen ook. Betalen om een cam-versie te kunnen kijken is helemaal... tja hoe kun je dat nou op een niet al te heftige manier omschrijven?
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Bij Bart Smit en Blokker koop je nu 5 dvd's voor 5 euro, dan ga je toch geen 2 euro uitgeven voor een kopie
Waren alle dvd's een paar Euro's maar vaak hangt er een prijskaartje aan ... als ze al gewoon in Nederland te krijgen zijn. Verkopen van kopiën is strafbaar maar het gebeurt zelfs op Marktplaats.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Waren alle dvd's een paar Euro's maar vaak hangt er een prijskaartje aan ... als ze al gewoon in Nederland te krijgen zijn. Verkopen van kopiën is strafbaar maar het gebeurt zelfs op Marktplaats.
En op de kermis! Ik liep er net langs en kwam bij een kraampje waar ze DVD's verkopen. "Alles is orgineel" zei die kerel. Ligt daar Mr. Poppers Penguins op tafel. En ook Blitz en Fast 5 lagen er al 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Waren alle dvd's een paar Euro's maar vaak hangt er een prijskaartje aan ... als ze al gewoon in Nederland te krijgen zijn.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Prijzen van dvd's zijn in algemeen best hoog, andere dvd's zijn weer heel moeilijk te krijgen, alleen via import, beperkte oplage, etc. dat werkt het kopiëren ook wel een beetje in de hand.
Den_Dudie
-
- 10 berichten
- 86 stemmen
gisteren voor het werk met KimberlyVD langs de Aldi met als nieuwe aanwinsten (alle 5 voor €5,99):
-The Social Network (2010)
-RED (2010)
-The Way Back (2010)
-Buried (2010)
-The Proposal (2009)
en dan vandaag nog eens samen met KimberlyVD naar een dvd-beurs geweest en toch weer enkele goede koopjes gedaan voor +-120 euro:
-Things to do in Denver when you're Dead (1995)
-The Killing Room (2009)
-Piggy Banks (2005)
-Creep (2004)
-The Caveman's Valentine (2001)
-Sleepers (1996)
-Ghost Ship (2002)
-The Taking of Pelham 123 (2009)
-The Bank Job (2008)
-Joy Ride (2001)
-North Country (2005)
-The Terminal (2004)
-Wolf Creek (2005)
-Murder By Numbers (2002)
-Platoon (1986)
-The 25th Hour (2002)
-Dear John (2010)
-Halloween H20 (1998)
-They (2002)
-The Box Collector (2008)
-Luftslottet Som Sprängdes (2009)
-My Bloody Valentine (2009)
-The Reader (2008)
-The Godfather (1972)
-The Godfather, Part 2 (1974)
-One Night at McCools (2001)
-American Psycho 2: All American Girl (2002)
-Fight Club (1999)
-Signs (2002)
-Funny People (2009)
-Basic Instinct (1992)
-Burn After Reading (2008)
-Lonely Hearts (2006)
- Red Eye (2005)
-Trade (2007)
-Perfume (2006)
-Win a Date with Tad Hamilton (2004)
-Dennis P. (2007)
en enkele steelcases:
-The Grudge 2 (2006)
-Death Proof (2007)
-Flyboys (2006)
-Se7en (1995)
Het volgende op men verlanglijstje wordt een nieuwe kast 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Prijzen van dvd's zijn in algemeen best hoog, andere dvd's zijn weer heel moeilijk te krijgen, alleen via import, beperkte oplage, etc. dat werkt het kopiëren ook wel een beetje in de hand.
Maar dan nog, het kopen en verkopen van cam-versies slaat natuurlijk totaal nergens op, net als het kijken er van overigens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
) Als je iemand bent die buiten de mainstream om kijkt binnen bepaalde genres ben je gewoon de lul, financieel gesproken.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Áls ze het al overleven (recent nog Mr. Horror gesneuveld
)
Say what? Een label dat de laatste tijd meer en meer mijn aandacht begon te trekken vanwege titels zoals Castle Freak.. Jammer dat het niet meer bestaat 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb ze gelukkig allemaal al in bezit, maar het beloofde nog zoveel meer. Er werden inderdaad opvallende titels op uitgebracht, zowel oud als nieuw. Sodementedcinema is nu nog een rots in de branding, met hun Ittenbach lading en nog wat obscure dingen 
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Heb er nog een paar bijgekregen:
Smallville - seizoen 1
Demons 2
Dreamscape
Executive Power
Payment in Blood....
nu genoeg moet eerst heel veel gaan kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.