• 12.306 nieuwsartikelen
  • 166.110 films
  • 10.731 series
  • 30.936 seizoenen
  • 623.900 acteurs
  • 195.086 gebruikers
  • 9.109.045 stemmen

VCD

zoeken in:

Saviola

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Even een vraagje,

maken jullie hier ook vcd's, en zo ja hoe zet je de ondertiteling er goed onder?

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Tuurlijk, dit is de VCD-mainframe hiero.. Enne hoe de ondertiteling? Eitje, gewoon prisma woordenboek erbij, en plak of krasstickertjes van de Bruna erop..

Succes

Quido

• 14638 berichten
  • 6058 stemmen

Klopt het dat de kwaliteit van een Vcd minder is dan die van een VHS?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ongeveer gelijk, hangt van de bron af

Quido

• 14638 berichten
  • 6058 stemmen

Bij Rodirect hebben ze de vcd's van films uit de Rob Houwer filmcollectie in de aanbieding. Van die films heb ik de VHS al, maar nu vraag ik me dus af welk medium de beste kwaliteit heeft.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Quido schreef:

Bij Rodirect hebben ze de vcd's van films uit de Rob Houwer filmcollectie in de aanbieding. Van die films heb ik de VHS al, maar nu vraag ik me dus af welk medium de beste kwaliteit heeft.

Zijn iedergeval veel langer houdbaar, ze slijten niet!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.