ad
  • 141.584 films
  • 6.839 series
  • 20.787 seizoenen
  • 468.096 acteurs
  • 285.113 gebruikers
  • 8.172.874 stemmen

Grootste koopjes ooit

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zelfde vraag maar dan die Nightmare on Elm Street box?

jipt

• 3252 berichten
  • 2801 stemmen

Nightmare on Elm Street had ik via marktplaats

j0enne

• 9491 berichten
  • 3202 stemmen

(afbeelding)

€8!

mister blonde

• 11810 berichten
  • 4696 stemmen

Nomak schreef:

Waar is die Deadwood te koop voor 18 euro?

Zaavi.nl, gewoon nieuw. Hij was de volgende dag van de site, dus nu niet meer te krijgen.

ibendb

• 3271 berichten
  • 1781 stemmen

Metalfist schreef:

bol.com | Magic Flute, Joseph Kaiser, Amy Carson & René Pape | Dvd voor maar 1,99 euro in de Saturn (staat op moment van schrijven op 24,99 euro)

Ik heb 'm voor €1 in de FRS gekocht.

Glacius

• 4170 berichten
  • 2580 stemmen

Brick (2005) ligt nu voor een paar euro bij de Bart Smit.

ibendb

• 3271 berichten
  • 1781 stemmen

Mission: Impossible - Ghost Protocol gekocht voor €2,50 in de MediaMarkt. Toch echt wel een koopje. Ook Drag Me to Hell lag er voor dezelfde prijs.

j0enne

• 9491 berichten
  • 3202 stemmen

Mediamarkt en zulke prijzen? Moet niet gekker worden!

ibendb

• 3271 berichten
  • 1781 stemmen

Inderdaad. Ook in de Saturn kan je profiteren van de 4+1 gratis actie. Daar zitten Blu-rays, 3D BDs, DVD's en CD's tussen. Het strafste was dat de laagste prijzen €1,99 waren. Zo heb ik Rango, Apollo 18, 30 Days of Night, The Expendables en Glee - The 3D Concert Movie gekocht. Die laatste was €14,99 (normaal €19,00). Was een kleine €25 kwijt. Dat vind ik toch wel een koopje.

lars-pixar

• 1406 berichten
  • 2899 stemmen

Media Markt Rotterdam Centrum heeft altijd wel leuke (verschillende) prijzen op dvd's.

Wat mijn grootste koop ooit was dat zou ik niet exact weten, het recentste was de dvd box van A Nightmare On Elm Street - Ultimate Collection (RCV) voor 5 euro.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.