• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.331 acteurs
  • 195.673 gebruikers
  • 9.159.939 stemmen

Van welke regisseurs heb je veel dvd's?

zoeken in:

Dk2008

• 10635 berichten
  • 771 stemmen

Alleen films die op MM staan en minimaal 4

Dick Maas 4

Mochizuki Rokuro

• 18921 berichten
  • 15400 stemmen

Inmiddels 43 verschillende films van Miike in collectie. En dan de Black Society- en Dead or Alive-trilogie ook nog op blu-ray, maakt 49 schijfjes. Dat zijn tevens bijna alle Miike's die ik ken. As the Gods Will en Yakuza Apocalypse heb ik gezien, maar nog geen dvd of blu-ray van. The Mole Song (I&II) zou ik graag hebben, maar die zijn bij mijn weten niet beschikbaar. De film die de 50e gaat worden komt komend voorjaar uit: Blade of the Immortal.

alexspyforever

• 21228 berichten
  • 2328 stemmen

Veel zou ik niet zeggen maar denk dat ik op a Taste of Blood na alle horrorfilms van Herschell Gordon Lewis op DVD heb, 7 films op 6 DVD's eentje is een double bill.

Basto

• 10789 berichten
  • 7050 stemmen

Takeshi Miike 35 titels

John Carpenter 21 films, 2 serie afleveringen, 1 concert (Compleet)

David Cronenberg 21 films (Compleet)

Paul Verhoeven 17 films, 1 serie (Compleet op Benadetta na)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.