Beste allemaal,
Vroeger, back in the days, ging ik met mijn moeder en zus elke 2 weken naar de videotheek om een videoband te huren. Zovaak als ik me kan herinneren koos ik altijd dezelfde film. Helaas weet ik alleen het begin nog terug te halen. De naam? Ik weet het echt niet meer. Hopelijk weet iemand van jullie welke film ik bedoel.
In het begin rijdt er een auto-tje (eend/kever) wit of geel, over een bergweggetje. Om auto's in te halen rijden ze ook via de bergwand. Na een tijdje zijn ze ergens aan gekomen en trekken daar duikpakken aan. Vervolgens moeten ze ergens onderdoor zwemmen. Een wit hek geloof ik.
Je begrijpt dat het een tekenfilm is geweest. Hopelijk weten jullie meer.
Alle reacties zijn welkom!
Stel de vraag svp hier opnieuw:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2024 MovieMeter B.V.