menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Quality Film Collection - QFC

zoeken in:
Geef mij maar gewoon de originele covers. Hoewel ik vaak wel een paar goede films zie liggen die ze alleen in de QFC versie hebben en ze dan toch koop.

Ik vind het altijd wel wat hebben, die QFC-covers. Uiteraard niet allemaal (die van Donnie Darko is afschuwelijk!), maar zo op een rijtje staan ze inderdaad heel mooi.

Vanaf 16 Juni ook op Blu-ray te koop.

Er worden eerst een paar oudere titels opnieuw uitgegeven.

Link

Slimme zet, heb je tenminste nog mooie blu-ray hoesjes(op wat speciale edities na).

Er zijn nu een aantal QFC van 6,99 naar 2,50 afgeprijsd bij de FRS. Welke titels dat zijn weet ik niet, maar er zijn een behoorlijk aantal films naar 2,50 afgeprijsd uit de Arthouse sectie.

Heb inderdaad een hele zooi QFC's voor 2,50 gekocht. Ideaal voor de QFC verzamelaars

Ik zat er zelf aan te denken om wat te kopen. O.a. Gemini en Mulholland Drive bevinden zich onder de 2,50 titels.

Denk gewoon alles wat het filiaal zelf voor 2,50 weg wilt doen. Denk niet dat er een specifieke lijst met titels is. Heb ook een zooi films uit "de filmcollectie" serie gehaald. O.a. Amores perros en Abre Los Ojos

Oh ja hoor, er zijn naast de Arthouse genoeg andere films van 9,99 naar 5 en van 6,99 en 4,99 naar 2,50. Als het weg is, is het ook weg. Ze willen waarschijnlijk de titels die ze al een tijdje hebben gewoon weg hebben... en ik moet zeggen dat het aardig lukt.

Tot wanneer is de actie? Ik heb vrijdag pas tijd...

Het is gewoon een opruimingsactie. Het zijn vaste prijzen.

Op=op lijkt me. Zit niet echt een datum aan vast inderdaad.

Oke bedankt! Ik ga vrijdag iig even kijken

Laatst kocht ik El Orfanato, voor 8 euro bij de FRS. Zag ik hem later liggen in een speciale editie bij de Media Markt voor 5 euro... Balen dus.
Voor de rest heb ik er geen films van, wil eigenlijk wel graag Moon en Antichrist aan mijn collectie toevoegen.

Moon zag ik pas nog liggen met een normaal hoesje bij de FRS.

melvddonk
Alle QFC titels zijn 5,99 bij Wehkamp.nl op dit moment.
Tenminste, ik ben nog geen duurdere tegengekomen.

Hmmm, thanks voor de tip.

Nitrouz schreef:
Laatst kocht ik El Orfanato, voor 8 euro bij de FRS. Zag ik hem later liggen in een speciale editie bij de Media Markt voor 5 euro... Balen dus.
Voor de rest heb ik er geen films van, wil eigenlijk wel graag Moon en Antichrist aan mijn collectie toevoegen.

Die met dat glimmende hoesje? Die heb ik ook ja. Mooie editie.

http://www.bouncy.nl/img/fotos/005406-1.jpg

Is er een verschil met de gewone versie? Neem nu Der Untergang die zijn nu ook in die reeks. Van die film weet ik wel dat er een langere versie is (uncut) Helaas nog niet op BD.

Der Untergang van QFC duurt 149 minuten.

Vaak is op de website van de verkoper wel te lezen welke versie het is (of aantal minuten)..

Volgens mij duurt mijn QFC Untergang wel 190 minuten o.i.d. hoor, jammer dat ik niet thuis ben op dit moment.

IMDB zegt:

156 (normale) & !78 minuten (extended).

Dus het zal wel per film verschillen welke QFC gebruikt.

Rame schreef:
Der Untergang van QFC duurt 149 minuten.

Vaak is op de website van de verkoper wel te lezen welke versie het is (of aantal minuten)..

Dat is mijn versie ook...
Misschien eens op zoek gaan naar de langere versie.

149 zegt die van mij inderdaad ook.

Vanaf november in de QFC:

Biutiful
Nowhere Boy
To, Tambien
El Secreto de Sus Ojos
Mao's Last Dancer
An Education
Exit Trough the Gift Shop
Copie Conforme
Janine

al te pre-orderen bij bol.com: €6.99 of 3 voor €15

Jemig, dat heeft wel lang geduurd.

sinterklaas schreef:
Jemig, dat heeft wel lang geduurd.

als ik het goed begrijp, leveren ze nog maar tweemaal per jaar een nieuwe lading QFC-titels af (voorjaar en najaar). Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het label langzaam aan het doodbloeden is. Vermoedelijk door de concurrentie van gelijkaardige labels bij de andere distributeurs.

Even een topic van bijna 2 jaar oud omhoog schoppen.

melvddonk schreef:
Alle QFC titels zijn 5,99 bij Wehkamp.nl op dit moment.

Nu € 5,39 per stuk.

Maar hebben ze nog leuke nieuwe titels?

kappeuter (crew)
Op de officiële site meer info over 'nieuwe' titels:
Quality Film Collection - qualityfilmcollection.nl

starbright boy (moderator)
Die site wordt rampzalig slecht ge-update, Ik zag een paar maanden terug al titels die er nu nog niet opstaan. En dat is al jaren zo, zelfs in de topdagen van DVD en QFC.

mister blonde schreef:
Maar hebben ze nog leuke nieuwe titels?

Nieuw in augustus:
- The Kid
- Faust
- The Complete Metropolis
- I Served the King of England
- LennoNYC
- Modern Times
- Tangernación
- Nosferatu

En ik oktober/november komen er blijkbaar ook nog een aantal nieuwe titels:
- Silver Lining Playbook
- Jagten
- The American
- Barbara
- The Boys from Brazil
.... (en nog een aantal meer)

Hier staat een soort van complete lijst, alhoewel daarin ook nog steeds veel titels niet vernoemd staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.