• 12.306 nieuwsartikelen
  • 166.110 films
  • 10.731 series
  • 30.936 seizoenen
  • 623.900 acteurs
  • 195.086 gebruikers
  • 9.109.028 stemmen

Quality Film Collection - QFC

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 21626 berichten
  • 4596 stemmen

Die site wordt rampzalig slecht ge-update, Ik zag een paar maanden terug al titels die er nu nog niet opstaan. En dat is al jaren zo, zelfs in de topdagen van DVD en QFC.

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

mister blonde schreef:

Maar hebben ze nog leuke nieuwe titels?

Nieuw in augustus:

- The Kid

- Faust

- The Complete Metropolis

- I Served the King of England

- LennoNYC

- Modern Times

- Tangernación

- Nosferatu

En ik oktober/november komen er blijkbaar ook nog een aantal nieuwe titels:

- Silver Lining Playbook

- Jagten

- The American

- Barbara

- The Boys from Brazil

.... (en nog een aantal meer)

Hier staat een soort van complete lijst, alhoewel daarin ook nog steeds veel titels niet vernoemd staan.

Wordt deze lijst nog jaarlijks of maandelijks geüpdatet met nieuwe titels van QFC?

Baggerman

• 10613 berichten
  • 8073 stemmen

Hangtieniedanstaatie schreef:

Wordt deze lijst nog jaarlijks of maandelijks geüpdatet met nieuwe titels van QFC?

Volgens mij is de maatschappij die de QFC-reeks uitbracht al jaren failliet.

Film Pegasus (moderator films)

• 30659 berichten
  • 5280 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Volgens mij is de maatschappij die de QFC-reeks uitbracht al jaren failliet.

Klopt. Werd verdeeld door A-Film dat eind 2016 failliet is gegaan. Waarmee de QFH ook definitief gedaan is. Films uit de bestaande lijst zijn misschien hier en daar nog wel verkrijgbaar.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Klopt. Werd verdeeld door A-Film dat eind 2016 failliet is gegaan. Waarmee de QFH ook definitief gedaan is.

Dat klopt niet helemaal. Dutch Filmworks (DFW) heeft QFC-titels uit de boedel van A-Film overgenomen en daarna ook nog nieuwe titels onder de QFC naam uitgebracht. Alleen zijn ze daar inmiddels mee gestopt volgens mij.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.