• 143.215 films
  • 7.047 series
  • 21.391 seizoenen
  • 481.247 acteurs
  • 286.448 gebruikers
  • 8.227.990 stemmen

Criterion

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

Criterion schreef:

Known for his bold colors and humorous drawings, the Brooklyn-based artist took on the challenge of summoning a stark, ominous intensity for our covers of WISE BLOOD and SHALLOW GRAVE.

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

Richardus

• 1328 berichten
  • 632 stemmen

Nog een tip waar Criterion spul te kopen en je zonder creditcard (dus niet Amazon) kunt betalen, behalve eBay...? Liefst ook nog EU want laatste tijden worden m'n dingetjes boven €22 steeds vaker door de douane opgewaardeerd...

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

Dogie Hogan

• 13350 berichten
  • 786 stemmen

Huh...? Sinds wanneer spreken we Criterion uit als "cry-tear-ee-AWN" !?

Rvdz

• 572 berichten
  • 2165 stemmen

Sinds altijd? Ik weet niet hoe je het - in het Engels - anders uit zou moeten spreken.

Flavio (moderator films)

• 3016 berichten
  • 3699 stemmen

Cry-tee-ree-yon?

VanRippestein

• 1176 berichten
  • 1036 stemmen

Kom er net pas achter dat Criterion europese regions heeft! Kicke! Wel veruit het duurste label. Ik heb er 2 besteld op zavvi voor 28, wat ik nog steeds best prijzig vind.... benieuwd hoe ze me gaan bevallen

Lang Poot

• 203 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een tijdje geleden ook mijn eerste Criterions gekocht maar vond ze een beetje teleurstellend. Hiermee wil ik niet zeggen dat het slecht was, het tegenovergestelde is waar maar Criterion releases worden vaak de hemel in geprijst maar zijn naar mijn mening op hetzelfde niveau als arrow/bfi/eureka/88films etc. Dat is dus een heel goed niveau met goede beeld/geluid kwaliteit en interessant fysieke & disc extras en een mooie design. Maar dit hebben de ander genoemde merken ook en die releases zijn vaak toch aardig wat goedkoper. Als je aardig wat geld hebt of toch een mooie editie zoekt van een specifieke film dan Criterion een goede plek maar dus naar mijn mening is de prijs die ze vragen niet gerechtvaardigd.

VanRippestein

• 1176 berichten
  • 1036 stemmen

Ja qua selectie vind ik 88films of arrow ook interessanter. Criterion heeft nauwelijks exploitation....

Malick

• 9014 berichten
  • 0 stemmen

https://s3.amazonaws.com/criterion-production/product_images/1961-3b7b159a9ae3d500459e38e69c96a917/9P9MeXzolFQyY5OhK2XcwZ02e0Y0ZC_large.jpg

Het derde setje is deze week aangekondigd. Had stiekem gehoopt op Al-mummia van Chadi Abdel Salam.

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

https://www.moviemeter.nl/images/cover/4000/4868.300.jpg?cb=1529646491

Kelly Reichardt’s Top 10 | The Current | The Criterion Collection

Filmkrant schreef:

Kelly Reichardt kiest haar tien favoriete Criterion-klassiekers en vertelt over de invloed van Pather Panchali en Ugetsu op haar nieuwe film First Cow.

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

The acclaimed director of The Souvenir gushes over her favorite musicals and stocks up on films by Federico Fellini.

tbouwh

• 5159 berichten
  • 3747 stemmen

Volgens mij heeft ze niet door dat er inmiddels een blu-ray box 'Essential Fellini' is...;

kappeuter (crew films)

• 61897 berichten
  • 5062 stemmen

Criterion schreef:

The Los Angeles–based artist behind the covers for our editions of AMARCORD and THE AWFUL TRUTH discusses the evolution of her work.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.