menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Dvd van regio veranderen

zoeken in:
Kan je met software een dvd rippen en die dan van regio veranderen?

Euh... Lekker zinnig antwoord! Misschien even melden met welke software??

Het antwoord welke software te gebruiken is in strijd met de geldende afspraken hier op MM, maar met een klein beetje googlen moet je het antwoord zelf ook kunnen vinden.
Er bestaan verschillende freeware programmatjes om dvd's te rippen en hacken.

606
Ik heb een originele dvd die ik niet kan afspelen ivm regio code.

Wat moet ik doen ????

Aan mij geven? (hangt er wel vanaf welke film het is

606 schreef:
Ik heb een originele dvd die ik niet kan afspelen ivm regio code.

Wat moet ik doen ????
Dvdspeler regiovrij maken. Hoe je dat doet staat in het topic wat kappeuter hierboven plaatste.

Je kan de film naar je pc rippen in andere regio, heb ik ook gedaan met mijn versie van Taegukgi Hwinalrimyeo toen ik per ongeluk verkeerde regio had besteld. Ik heb dit toen met dvd shrink gedaan. Werkte heel makkelijk, kon gewoon regio naar keuze kiezen.

Je kunt gewoon rippen met DVD Encrypter en dan opnieuw branden. Volgens mij heb je dan geen regio.

WOOOOHOOOOOO!!!!!!!

Bedankt Kapp! Ik hoefde alleen maar de lade van mijn speler te openen, vijf keer op '9' te drukken en voila!

Awesome! Ik had in Hongarije een Collector's Edition van The Pianist gekocht, waar geen regiocode op stond. Wel 'Colour' in Britse spelling. Echter is dit natuurlijk ook de Australische spelling, dus mijn speler las 'm niet. Nu wel !

Ik speel het gewoon op mijn pc af met VLC media player.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:12 uur

geplaatst: vandaag om 14:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.