• 158.044 films
  • 9.626 series
  • 28.727 seizoenen
  • 607.278 acteurs
  • 352.918 gebruikers
  • 8.841.623 stemmen

Custom DVD-covers (Paul Champagne)

zoeken in:

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

http://www.designpaulchampagne.com/

Die man maakt blijkbaar zelf aluminium dvd-boxen. Paar voorbeelden:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

en speciaal voor neo:

(afbeelding)

Ik vind ze zeer mooi en ook wel apart om dat op de plank te hebben lijkt me. Iemand hier wel eens zo'n doos besteld?

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Op dvd.nl is er op het forum dacht ik een apart topic over deze man , daar staan reacties van mensen die al iets besteld hebben. zelf vind ik het maar raar om zo van die verpakkingen te kopen tegen erg hoge prijzen , het is misschien uniek maar ook vrij banaal , helemaal niets voor mij in elk geval.

Macmanus

• 13723 berichten
  • 3589 stemmen

Die van Jurassic Park ziet erg stoer uit

kos

• 45854 berichten
  • 8337 stemmen

Ik ben er niet zo kapot van. Het mag er wel mooi uitzien, maar ik heb liever iets wat misschien minder mooi is, maar wel 'echt' .

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Maar de 2-disc edities van Lord of the Rings. Die boxset ziet er echt te achterlijk voor woorden uit, dan heb ik die liever in zo'n metalen doos dan in de originele verpakking. Ook al is die echt.

neo

• 15392 berichten
  • 9276 stemmen

De enigste die er mee door kan blijft toch die van The Matrix trilogie, eerlijk waar

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Oh nee, ben ik zeker niet met je eens. Vind dat de andere dozen die ik gepost heb zeker de sfeer van de films niets tekort doen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jurassic Park doos ziet er mooi uit! Die van Dusk till Dawn is ook gaaf, maar helaas is het alleen het eerste deel interessant... dus die box komt niet vol. Ik vind de meeste eigenlijk wel mooi nu ik ze zo eens bekijk.

Diesel

• 9413 berichten
  • 0 stemmen

Die box van From Dusk Till Dawn is inderdaad erg mooi.

neo

• 15392 berichten
  • 9276 stemmen

Ja de sfeer van de film misschien wel maar qua design gewoon foeilelijk.Heb eens op de site gekeken en daar zijn er ook maar enkele die ik goed vond (Dirty Harry bv.)

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Vindt je ze werkelijk foeilelijk? Dan zal 't het smaakverschil zijn, want ik vind 't merendeel echt ongelofelijk mooi (die halloweendoos ga ik denk ik wel bestellen).

De dirty harry doos kon mij niet zo bekoren trouwens

neo

• 15392 berichten
  • 9276 stemmen

Ik heb het gevoel dat die van de Matrix niet ''leeg'' is, in tegenstelling tot veel andere.Alhoewel Hary nou niet bepaald ''vol'' is

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

neo schreef:

Ja de sfeer van de film misschien wel maar qua design gewoon foeilelijk.

Ik ben het dit keer met je eens op design gebied

kappeuter (crew films)

• 70719 berichten
  • 5620 stemmen

Het is een luie meneer die met een scanner en wat photoshop ingrepen en een koekblikmachine veel geld gaat verdienen. Mij niet gezien.

neo

• 15392 berichten
  • 9276 stemmen

RWL schreef:

Ik ben het dit keer met je eens op design gebied

Naar deze dag heb ik uitgekeken

EmDee

• 7193 berichten
  • 1417 stemmen

kappeuter schreef:

Het is een luie meneer die met een scanner en wat photoshop ingrepen en een koekblikmachine veel geld gaat verdienen.

LOL

Vraag me trouwens af hoe het zit met al die copyrights.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

EmDee schreef:

(quote)
LOL

Vraag me trouwens af hoe het zit met al die copyrights.

vroeg ik me ook al af ja. wel opvallend trouwens dat 't zoveel negatieve reacties opleverd. Sommige bedrijven weten simpelweg niet hoe ze een dvd serie fatsoenlijk moeten uitbrengen en daar springt deze vent handig in.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

idd , is eigenlijk helemaal niet legaal volgens mij. Hij gebruikt veel afbeeldingen , logo's ... zonder enig recht te hebben dat te doen met al de copyrights.

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Ik zag zo'n jaar geleden een vergelijkbare website maar dan met gratis dingen, ik was dom genoeg om niks te bestellen of de url te onthouden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.