- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3711 stemmen
Onder het motto "films die in je top 10 staan horen sowieso in je collectie thuis" heb ik vandaag even Magnolia opgehaald ... 
Art
-
- 13507 berichten
- 3680 stemmen
En ik heb ook wat aangeschaft:
- The Sweet Hereafter
- In Cold Blood (1967)
- The Last Picture Show
- Marathon Man
senseoaddict
-
- 132 berichten
- 837 stemmen
Bin Jip, Magnolia zat bij de vorige aankopen 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Temuera Morrison - box met de films "once were warriors" , " what becomes of the broken hearted" en " crooked earth" vr 9.99 in Bravo ( soort free recordshop - keten maar dan kleiner , Free record shop beheert wel deze keten )
man on fire vr 9.99 in Carrefour ( Vlaamse supermarkt - keten ) 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Carrefour ( Vlaamse supermarkt - keten ) 
Carrefour: Franse supermarkt - keten. 
senseoaddict
-
- 132 berichten
- 837 stemmen
Temuera Morrison - box met de films "once were warriors" , " what becomes of the broken hearted" en " crooked earth" vr 9.99 in Bravo ( soort free recordshop - keten maar dan kleiner , Free record shop beheert wel deze keten )
man on fire vr 9.99 in Carrefour ( Vlaamse supermarkt - keten ) 
Hebben ze deze keten ook in Antwerpen? Ik ga morgen naar Antwerpen....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In Antwerpen zelf is er geen, maar kortbij in Schoten is er een. Klik op onderstaande link en je ziet de Carrefour-vestigingen in de provincie Antwerpen. 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
- Mona lisa
- The Long Good Friday
- bride of frankenstein
4,99/stuk bij Mediamarkt
- C'est Arrivé près de chez vous
4,90 bij Mediamarkt
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
- Mona lisa
- The Long Good Friday
4,99/stuk bij Mediamarkt
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13545 stemmen
- All the President's Men
- King Kong (1933)
- Ran
- The Wild Bunch
Doom
-
- 8214 berichten
- 1550 stemmen
Beste Ruud,
We hebben het artikel inmiddels binnengekregen en je pakket is 17/8 verzonden vanuit ons magazijn en je kunt je pakket binnen een week verwachten.
Met vriendelijke groeten,
(balablabla)
----
Na 3 weken hebben ze eindelijk "The Ring Box" opgestuurd, lekker large!! Daar bestellen we nooit meer wat! 
Art
-
- 13507 berichten
- 3680 stemmen
En er lagen weer 2 dvd's op de deurmat:
- In the Bedroom
- The Fog of War
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
(...)
- The Long Good Friday
4,99(...) bij Mediamarkt
(...)
Argh! Elke keer geeft die kutwinkel me toch weer een goede reden om mijn voorgenomen boycot teniet te doen! 
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Kreeg net "Total Western" binnen...
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
biggie+tupac. Kende hem al, maar toppers voor slechts 5 euro kan je niet laten liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom neem je dan een niet-topper mee.
- Bin-Jip (nog niet gezien maar gewoon gekocht onder het motto "waarom huren als je hem kopen kan")
- Zhou Yu de Huo Che
- Raging Bull
- 12 Angry Men
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Zojuist gezien, en wat een sensationele film (biggie & Tupac). Goed werk van die Broomfield! Die 5 euro meer dan waard.
Te koop bij de FRS.
chrissie
-
- 749 berichten
- 5125 stemmen
The Reptile uit de Hammer Collection, nu nog de tijd vinden om hem te zien
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Waarom neem je dan een niet-topper mee.
Heb je hem gezien?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het laatste half uur niet, we hebben hem toen afgezet. 2pac en Business Instead of Games onwaardig.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Jammer, het einde was fantastisch. Wie zijn business instead en games? De cover en de titel zijn idd. een beetje verwarrend. Het gaat niet zozeer over de artistieke kwaliteiten van beide heren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het uitgangspunt was interessant, de Eastcoast vs Westcoast ruzie, die oplaaide door vooral de haat van 2pac, remember; Hit em Up, de dood van de twee rappers die zeker weten samenhangt. Het lef van de documentairemaker was ook een pluspunt, had het lef bij Suge Knight binnen te stappen met de nodige beschuldigingen. De FBI theorie is mogelijk maar dat weet ik zo net nog niet. Goed en intrigerend concept alleen de uitwerking vond ik te matig.
Business Instead of Games is Notorious B.I.G. Daar staat B.I.G. dus voor. 
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
had het lef bij Suge Knight binnen te stappen met de nodige beschuldigingen.
Ja daarom is het jammer dat je het einde gemist hebt. want dt deed hij dus ook . Of wist je dat? De moeder van Biggie was wel blij met Broomie. Lef heeft die man zeker, ik vond het tevens erg verwondelijk dat hij ongeschonden uit de 'strijd' kwam.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, erg verwonderlijk met de reputatie van Suge Knight. Ik had dat gehoord van een vriendin, zij zei dat ik hem daarna nog maar eens moest kijken. Een topper zal ik het niet gaan vinden maar waardering krijgt Broomie wel voor zijn lef. Ik kan begrijpen dat Afeni blij met hem was, hij gaat waar anderen niet durfden te gaan. Maar eens herzien dus.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Misschien een overdreven reactie van mij, maar ik ben echt een van fan die film. Maar ik begrijp wel dat hij niet voor eenieder geschikt is. De tweede keer was nog interessanter omdat je de feiten net wat beter kan plaatsten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In jouw ogen dus een topper, toch leuk dat er nog geinteresseerden in zijn, gelukkig. Het leek even allemaal even vergeten.
- Zeburaaman
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.