- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
Heb je het toch niet kunnen laten? 
Eens een vraagje. Die films met Jackie Chan, zaten die in zo'n Hong Kong Legends Box?
En zo ja, zijn dat dan originele versies of versies met Chinees gedubde stemmen?
Kon het idd niet laten 
Die Jackie Chans zijn van de HK Legends serie, met de originele soundtracks dus niet gedubd, geld voor alle films uit die serie.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Ah, schitterend. Daar was ik eigenlijk een beetje bang voor. Ik heb hier thuis namelijk Police story liggen, maar dat is zo'n gedubde versie en echt goed is dat niet te noemen.
Mag ik ook vragen vanwaar je ze hebt? Ik weet dat ze in de FRS aan 9.99 euro liggen, wat al wel redelijk goedkoop is. Maar misschien heb jij ze nog iets goedkoper kunnen vinden?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
Drunken Master bij bol.com voor 9,99(was bij frs iets duurder) en Police Story bij de frs uit de 5 voor 10 actie, New Police Story is trouwens een gewone uitgave van DFW eveneens met de originele taal.Ook uit de 5 voor 10 actie
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Er zijn nu ook boxen met al de James Bond films in, nu is mijn vraag bestaan er ook boxen met al de dvd's van de Coen's ? Of van andere regisseurs ?
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Af en toe kom ik wel een box tegen met een aantal films van een bepaalde regisseur. Maar echt vaak niet.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Af en toe kom ik wel een box tegen met een aantal films van een bepaalde regisseur. Maar echt vaak niet.
Jammer eigenlijk, zou wel interessant zijn, dan heb je in één keer al de films van een bepaalde regisseur. En dan is het waarschijnlijk voordeliger dan dat je al de dvd's apart moet kopen. Als er dan nieuwe films zijn die bijkomen van een regisseur kan je die nog altijd apart bijkopen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- The Inn of the Sixth Happiness (1958)

- Pote tin Kyriaki aka Never on Sunday (1960)

- On the Avenue (1937)

by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Flesh & Blood (1985)
Ik heb ook vraag: weet iemand hoelang het duurt voor een film op DVD verschijnt na de premiere, is dat ongeveer een half jaar?
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Er zijn nu ook boxen met al de James Bond films in, nu is mijn vraag bestaan er ook boxen met al de dvd's van de Coen's ? Of van andere regisseurs ?
Ik heb bij de FRS eens een box gezien met 5 Coen films, maar dat waren ze dus niet allemaal. Dat is deze box.
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Doomsday
30 Days of Night
Diary of the Dead
Lost seizoen 1
Lost seizoen 2
Lost seizoen 3
Lost seizoen 4
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen

Steelcase

Limited edition
Bij elkaar 25 euri. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Het zou leuk zijn als mensen erbij vermelden waar ze hun films hebben gekocht.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
(afbeelding)
Schitterende aankoop Nomak!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
Het zou leuk zijn als mensen erbij vermelden waar ze hun films hebben gekocht.
Dat is nog eens een goede suggestie!
rody289
-
- 79 berichten
- 404 stemmen
eindelijk heb ik hem zo juist binnengekomen
leon directors cut 2 disc steelcase duitse

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Net even weer wat in de winkel gekocht:

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Schitterende aankoop Nomak!
Bedankt 
Is een blinde aankoop van me. Meer dan 9 uur en dan ook nog eens met Toshiro Mifune in een van de hoofdrollen. Dat kan haast niet misgaan.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Ik heb hem thuis liggen en hij is best wel de moeite waard. Het japan van die tijd is schitterend nagedaan, vind ik.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
-Karakter
-The Matrix & The Matrix Revisited; 2 Disc Limited Edition
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Bedankt 
Is een blinde aankoop van me. Meer dan 9 uur en dan ook nog eens met Toshiro Mifune in een van de hoofdrollen. Dat kan haast niet misgaan.
Inderdaad toffe aankoop. Staat ook al een tijdje op mijn must-see lijst.
Een van dezer dagen maar eens bestellen. Al ben wel ietwat terughoudend na de teleurstellende Miyamoto Musashi trilogie.
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1582 stemmen
Lilja 4-ever 5 euro/kapaza
V for Vendetta steelbook 6,50 euro/ebay
Se7en steelbook 7,99 euro/ FRS
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4559 stemmen
Gisteren nog maar eens naar de Fnac gerend om te genieten van de "5 dvd's voor €30". Het werden volgende films:
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
[afbeelding The Philadelphia Story]
Heerlijke classic! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.