- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen
Bert Smit: (5 voor 5)
-The Secret Agent
-Time to Kill
-The Hils Have Eyes 1977
-Police Story
-Agent Secrets
Verder nog:
-Vet Hard
Veel kijkplezier gewenst Caz. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toen ik daarnet terugkwam van het werk vond ik de volgende films in de brievenbus.

Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2570 stemmen
Prachtig Nomak, dat blijf ik zijn 2 beste vinden, op Hero na dan (Toevallig ook eens gezamenlijk besteld). 
Zelf heb ik net Egoyans The sweet hereafter besteld, die na herziening een halfje extra (4,5/5 nu) en dus een aanschaf verdient.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Prachtig Nomak, dat blijf ik zijn 2 beste vinden, op Hero na dan (Toevallig ook eens gezamenlijk besteld). 
Rode Korenveld had ik nog niet volledig gezien, ik had een stukje eruit gemist toen die op tv was. En Ju-Dou is is echt een blinde aankoop van me.
Maar zoals je zegt, ik denk ook dat het zeer goede aankopen zijn. Die Zhang Yimou vind ik echt een fenomeen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
- The Strangers
- Alice, Sweet Alice
- The Mummy (1932)
- And Soon The Darkness
- Dark Water
- 6 Películas Para No Dormir
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
- The Strangers
- Alice, Sweet Alice
- The Mummy (1932)
- And Soon The Darkness
- Dark Water
- 6 Películas Para No Dormir
Mooie aankopen alweer!
Welke versie is dat van Alice, Sweet Alice ?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Hen's Tooth, R1
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Een andere versie vond ik niet. En beeldkwaliteit is inderdaad niet het eerste wat in me opkomt als ik een groezelig slashertje wil kijken
.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11968 stemmen
- the Being
- Saw (aangezien ik hem ooit heb uitgeleend en niet meer heb teruggezien)
- the Hills Have Eyes (1977)
rody289
-
- 79 berichten
- 404 stemmen
effe bij freerecord shop langs geweest

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Blu-Ray
Baas in eigen bos
Dvd
The Breakfast Club
Slackers
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
lol die cover van Idi I Smotri ... Had evengoed "Wolfenstein 3D Expansion Pack" op kunnen staan.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
lol die cover van Idi I Smotri ... Had evengoed "Wolfenstein 3D Expansion Pack" op kunnen staan.
inderdaad. Dacht precies hetzelfde toen ik de film vorige week via de pakketservice binnenkreeg.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Toch eigenlijk best jammer zo'n zaken. Zou de DVD nu zelf niet echt moeten hebben, maar kan me indenken dat fans van de film nu niet meteen blij zijn met zo'n cover. Past niet echt bij de sfeer van de film.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2570 stemmen
Lol.
Nou ja, zo veel waarde hecht ik niet aan dvd-covers. Als de transfer maar goed is. En de extra's op disc 2 zijn natuurlijk ook mooi meegenomen. En dat alles voor maar €8,49. Koopje!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De pakketservice film is die andere hoes toch? Deze niet iig!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Die uit de pakketservice is precies dezelfde. Heb deze ook aangeschaft via play.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kan het me niet herinneren dan maar.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Het kan wel zo zijn dat jij een andere versie hebt gehad, met NL-subs. De film is halverwege vervangen, omdat ie' aan barrels was. Ik heb deze gehad iig.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
De pakketservice film is die andere hoes toch? Deze niet iig!
Film is halverwege verwisselt inderdaad, maar 100% zeker dat ik de film vorige week met deze cover gehad hebt. Die andere cover was waarschijnlijk die met nl-subs.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Ik had bij Bol.com de Indiana Jones - Complete Collection besteld. De box met alle 4 de films een bonus disc. En gisteren lag er een pakketje op tafel. Ik maakte het open en zag: Wireless controller for Windows...
Heb het pakketje teruggestuurd en hoop de Indy box zo snel mogelijk te ontvangen!
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Kung Fu Hustle.
Ik als hevige Chow-fanaat, best erg dat ik die nog niet op mijn plankje had staan.
Wegens nog te veel films willen, maar niet de nodige financiële middelen is het bij die ene gebleven. Ik ben wel Linn tegengekomen tijdens het shoppen, eigenlijk gaan opzoeken
.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik zou die Shamo poster willen hebben. Die is badass.
Verder heb ik 0 posters, maar dit mag graag me eerste worden. 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Prachtig ding inderdaad. Covertje is jammer genoeg iets anders, al is het nog steeds best mooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.