- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Art
-
- 13507 berichten
- 3675 stemmen
En dat zijn precies de DVD's die ik ook wil Art.
Ze zijn voor een mooi prijsje te krijgen bij de Free Record Shop dus doe er je voordeel mee 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3711 stemmen
Goeie koop Chainsaw. 
Tja, het werd toch een keer tijd dat ik die ging zien.
Of het dus zo'n goeie koop is, is nog even afwachten, maar ik heb er alle vertrouwen in 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Akira Kurosawa collectie volume 3 met de volgende 4 films:
- Throne of Blood (Kumonosu Jo, 1957)
- Stray Dog (Nora Inu, 1949)
- The Bad Sleep Well (Warui Yatsu Hodo Yoku Nemuru, 1960)
- Dodesukaden (Dodeskaden, 1970)
En verder:
- Akira (Otomo, 1988)
- Ghost in the Shell (Oshii, 1995)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Beste Ramon,
Helaas moeten wij je mededelen dat (een gedeelte van) je bestelling van ordernummer: blablabla een vervelende vertraging heeft opgelopen.
Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen ongeveer 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
Ik word echt doodziek van vanLeest en FRS! Zet dan verdomme op de site dat die produkten NIET leverbaar zijn! Ik heb ondertussen al anderhalve week geleden de bestellingen binnen gekregen die ik bij Play en CDWOW geplaatst heb (op dezelfde dag geplaatst als de bestellingen bij FRS en vanLeest!!) en gisteren kreeg ik al een volgende zending CDWOW artikelen thuis. Werkelijk ongelooflijk!
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3321 stemmen
ik heb precies hetzelfde bij frs.
Twee weken geleden heb ik 4 dvd's besteld. De eerste kwam eergister binnen, de tweede is vandaag verzonden, en wanneer de andere 2 komen mag joost weten...
hele slechte service
U-96
-
- 11875 berichten
- 2182 stemmen
Daar staan die zaken erg om bekend. Ik moest bij de FRS ook 2 maanden wachten voor mijn allereerste DVD.
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Bij Van Leest wacht ik nu ook al zeker twee weken op twee films van Eddy Terstall. Vandaag wel De Grot binnengekregen, maar daar was ook weer een probleem mee. Ik kocht hem omdat er o.a. audiocommetaar en nog wat andere extra's bij zaten. Dit werd ook op de cover van de dvd hoes vermeld, maar tot mijn grote verbazing zit de gewone rentalversie in het doosje (en dit weet ik omdat ik de rentalversie zelf ook heb). D'r schenen destijds wel problemen te zijn geweest met firma's die per ongeluk de rentalversie's gekocht hadden, maar de rental versie heeft een iets andere hoes, dan de gewone versie. Bij de versie die ik vandag binnen kreeg staat dus dat er extra's bij horen te zitten en bij de rental hoes staat dit er niet op. Een uiterst vreemde zaak, als je het mij vraagt...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Beste FisherKing,
Helaas moeten wij je mededelen dat (een gedeelte van) je bestelling van ordernummer: blablabla een vervelende vertraging heeft opgelopen.
Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen ongeveer 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
Ik word echt doodziek van vanLeest en FRS! Zet dan verdomme op de site dat die produkten NIET leverbaar zijn!
Ik heb ondertussen al anderhalve week geleden de bestellingen binnen gekregen die ik bij Play en CDWOW geplaatst heb (op dezelfde dag geplaatst als de bestellingen bij FRS en vanLeest!!) en gisteren kreeg ik al een volgende zending CDWOW artikelen thuis. Werkelijk ongelooflijk!
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13544 stemmen
Die Xue Shuang Xiong
Taxi Driver
Mulholland Dr.
3 voor 33 FRS
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bij Blokker, ergens achteraan in een verloren hoekje. Ik dacht dat het een video was, maar neen hoor, het was een DVD-box met de tien onderstaande titels. Voor slechts € 9,99. En rap dat ik was. 
- The Day After (1983) - John Lithgow
- Zorro (1975) - Alain Delon
- Assault at West Point (1994) - Samuel L. Jackson
- Split Decisions (1988) - Gene Hackman
- Night and the City (1992) - Robert De Niro
- Dirty Deeds (2002) - John Goodman
- Cutting Class (1989) - Brad Pitt
- The Right Temptation (2000) - Kiefer Sutherland
- Kept (2001) - Ice T
- Fear City (1984) - Tom Berenger
- V (1983) FRS, € 9.99
- Michele Strogoff - Il Corriere Dello Zar (De Afgezant van de Tsaar 1999), Kruidvat, € 6,51.
remorz
-
- 2519 berichten
- 2787 stemmen
Deadly Outlaw Rekka (Miike)
Sonatine (Kitano)
Ghost In The Shell (Oshii)
Had ook nog Saló, Swimming Pool en Pulse in mijn handen, maar dan had ik weer op andere dingen moeten bezuinigen. Eten enzo 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Cross of Iron voor 5 euro bij E-Plaza.
Nightmare on Elm Street 4 via dvdforum voor 3 euro incl.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2373 stemmen
Ocean's Eleven
Gladiator
Donnie Brasco
Totaal voor 16.50 euro bij de Trekpleister 
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Zo dat is een mooi prijsje.
Webby
-
- 861 berichten
- 846 stemmen
De No More Heroes box.
Waar heb je die gehaald en voor hoeveel?
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
Bij Bol.com, voor iets van €55,=. Bijna alle prijzen voor deze box liggen om en nabij deze prijs en bol.com is altijd wel snel met leveren, dus heb ik hem daar maar besteld.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
De Dominee 2-disc 17,99 bij Music Store.
Oorlogswinter 24,99 bij Music Store.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Vandaag voor nog geen 2 dollar incl Super Troopers binnengekregen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
Wat moet je met al die illegale Aziatische shit?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
DVDSoon met kortingscoupon 
En ik heb nog steeds niets illegaals uit Azie in huis.
De enige is een concert van Shakira die ik gratis kreeg omdat t bedrijf wilde bewijzen dat ze wel degelijk leveren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
rebel without a cause
the princess bride
U-96
-
- 11875 berichten
- 2182 stemmen
De enige is een concert van Shakira die ik gratis kreeg omdat t bedrijf wilde bewijzen dat ze wel degelijk leveren.
Altijd leuk, een frisbee voor in de zomer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.