- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Japanse films - Engelse subs
Japanse films - Engelse subs
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
http://www.cdjapan.co.jp/movie/jmovie/english.html
Niet al te goedkoop, maar wel zeldzame juweeltjes. Zomaar een greep: Snake of June (Tsukamoto), Shikijitsu (Anno), After Life (Kore-eda), Tokyo.Sora (Ishikawa), Versus (Kitamura), Electric Dragon 80000V (Ishii), Stereo Future (Nakano), Avalon (Oshii), Undo (Iwai), Gemini (Tsukamoto) en Gohatto (Oshima) ...
starbright boy (moderator films)
-
- 21766 berichten
- 4664 stemmen
Interessante site. Ga ik in de gaten houden.
(maar uit jouw rijtje zijn minimaal 3 films gewoon met nl-ondertiteling te koop voor minder)
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Hoe staat 't met de levering? iemand (jij, onderhond?) al ervaring met deze zaak?
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
Hobbes: Yups, positief/negatief ... beetje hoe je het bekijkt. Ze zijn in ieder geval zeer correct. Ooit Angel's Egg besteld bij hen, en die is in eerste instantie nooit aangekomen. Maar na een korte mailcommunicatie hebben ze wel gewoon het pakje opnieuw verstuurd (kwalitatief betere verzending, met tracker ed, zodat je kon zien waar het pakje was). Dit was er binnen de week.
Later bleek dat het originele pakje gewoon vastzat op de douane, en dat het verder helemaal niet aan hen lag dat het niet was doorgekomen. Uhm, en plichtsbewust als ik was, heb ik het gewoon laten terugsturen. Twee DVDs voor de prijs van 1 was mooi, maar kreeg het toch niet over m'n hart .
Dus als de douane wat meewerkt, zit het wel oké met die site (trouwens zowat de bekendste site voor mensen die Jap R1 DVDs willen importeren).
SB: weet ik, heb Avalon (uiteraard) hier zelf thuis liggen. Maar 't staat zo mooi