- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Dk2008
-
- 11193 berichten
- 780 stemmen
Ik heb de laatste jaren eigenlijk voornamelijk titels weggedaan ipv aangekocht.
Maar sinds een maand of 2 heb ik de smaak weer te pakken.
Heb precies hetzelfde.
Wel hou ik er nu toezicht op dat het niet uit de hand loopt. Dus gewoon 1 kast en als die vol is, moet er maar weer wat weg. 
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Verjaardagscadeau's:
Blake's 7: The Complete Series
Louis de Funès In Time
Ajax&Filmfreak
-
- 3397 berichten
- 3768 stemmen
Heb precies hetzelfde.
Wel hou ik er nu toezicht op dat het niet uit de hand loopt. Dus gewoon 1 kast en als die vol is, moet er maar weer wat weg.
Ik heb er 2

Brave-Neo
-
- 609 berichten
- 1833 stemmen
Vandaag gekocht :
Blade Runner ( the Director´s Cut )
Jacob´s Ladder
Brotherhood of the Wolf ( Le Pacte Des Loups )
The Chaser ( Chugyeogja )
My Own Private Idaho
Ajax&Filmfreak
-
- 3397 berichten
- 3768 stemmen
Blade runner was mijn eerste Blu-ray. 35 euro
voor betaald.
Wat heb jij betaald?
Brave-Neo
-
- 609 berichten
- 1833 stemmen
Is dvd uit 1999 en niet nieuw; € 8,00
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
http://i61.tinypic.com/svj3m9.jpg
Paar nieuwe DVD'tjes laatste week:
Ip Man Trilogie
Police Story - Back for Law
Project A Part II
Howling, the (2-disc)
Magic (1978)
Class of 1999
Class of 1984
Space Shift
Ice Cream Man
Mirror, Mirror
Omen Boxset
http://i57.tinypic.com/ofagbr.jpg
En nog een stel op BR:
My Bloody Valentine (3D)
Dredd (3D)
Sin City 2 (3D)
Exterminator
Fearless
History of Violence
Cosmopolis
Death Sentence
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Even mijn bluray collectie uitgebreid:
James Bond 50 collectie
http://www.007.com/wp-content/uploads/2012/05/Bond50th_Glamour_BD2.jpg
Skyfall (zit niet in de box)
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81heMuS2MTL._SL1500_.jpg
Never say never again (onofficiële Bond, zit niet in de box)
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51RCADyf0VL.jpg
Avatar 2D + 3D (wil toch eens mijn 3D functie op mijn tv uitproberen)
http://images3.static-bluray.com/movies/covers/11908_front.jpg
Ajax&Filmfreak
-
- 3397 berichten
- 3768 stemmen
Van alle 3D films die ik gezien heb is Avatar toch wel de enige waar ik 3D echt een meerwaarde vond hebben thuis op het scherm..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van alle 3D films die ik gezien heb is Avatar toch wel de enige waar ik 3D echt een meerwaarde vond hebben thuis op het scherm..
Ik heb in al die jaren dat ik 3D films in de bios bezoek (liever niet, maar je ontkomt er meestal niet aan) alleen met Avatar 3D echt een indrukwekkende ervaring gehad op dat vlak. Dat is ook de reden dat ik die film thuis ga kijken in 3D.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
http://i60.tinypic.com/f3ysyb.jpg
http://i62.tinypic.com/23wpl4l.jpg
http://i57.tinypic.com/5n0y07.jpg
http://i61.tinypic.com/2pzxsh4.jpg
http://i60.tinypic.com/1zb6mwh.jpg
Geweldige uitgaves met een boekje, foto's en film cell.
daxclusive
-
- 2564 berichten
- 2436 stemmen
Met dank aan jeroentjuhhhhh























Bluray: The Fades one seizoen 1
En nog via ruil:




HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
tattoobob
-
- 8206 berichten
- 2588 stemmen
Toch weer een onderzetter erbij

Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Dk2008
-
- 11193 berichten
- 780 stemmen
Maar waren die nog "nieuw" dus in folie verpakt. Heb bij Blokker/Bart Smit, wel eens gebruikte dvd's er tussen gezien. Maakt verder niet uit. Maar dan zijn die dvd's wel plaatselijk.
Dk2008
-
- 11193 berichten
- 780 stemmen
Ik zal met regelmaat blijven kijken. 
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Ik was ook aangenaam verrast, meestal kom je toch de standaard en meer bekende titels tegen.
Roger Thornhill
-
- 6201 berichten
- 2549 stemmen
Zo Brix, voelde je je zo schuldig
over je "misplaatste" overlijdensbericht van Angela Lansbury dat je meteen maar een film van haar hebt gekocht? Ik heb TMC zelf vrij recent drie keer in evenzovele maanden gezien, en hij wordt eigenlijk elke keer beter. (Of kwam je hierop door de flits die je er van zag in de tweedelige docu over Ol' Blue Eyes?
)
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Die zag ik aankomen 
Je raakt de roos enige keren...
Inderdaad die docu over Sinatra gezien, en dat bewuste fragment.
Voeg daarbij je commentaar op mijn blooper, en mijn genegenheid voor actrice Janet Leigh en acteur Laurence Harvey, en je bent er.
Rest nog de drang om de film sowieso, na zeer lange tijd, weer eens te bekijken...en nu op Blu-ray.








