- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Dubbelzijdige dvd's
Dubbelzijdige dvd's

diddledidoo
-
- 239 berichten
- 0 stemmen
Op de een of andere manier weerhoud het mij om dvd's te kopen die aan beide zijden afspeelbaar zijn. Misschien is dat zo omdat ik altijd bang ben voor krassen en een DVD die aan weerzijden af te spelen is lijkt me zo kwetsbaar. Ik heb een keer per ongeluk (ik kwam er thuis pas achter) zo'n DVD gekocht (importversie van The Shawshank Redemption). Nou zag ik dat ze IT op DVD hebben, maar dat is dus zo'n dubbelzijdige DVD en nou vraag ik me af of er ook een versie is die gewoon op 1 zijde, of desnoods op 2 dvd's staat, of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon kopen die handel??

gotti
-
- 14011 berichten
- 5568 stemmen
Als die dvd's niet gebruiksvriendelijk waren hadden 'ze' die denk ik nooit ingevoerd. Je zou eens bij een goeie dvd winkel om advies moeten vragen. Zelf heb ik met deze dvd's trouwens geen ervaring.

EmDee
-
- 7193 berichten
- 1417 stemmen
Ik heb ook geen enkel probleem met mijn dubbelzijdige DVD's.

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
waarom zou dat kwetsbaar zijn? je moet dvd's sowieso nooit aan het oppervlak aanraken, of ie nou dubbelzijdig is of niet

diddledidoo
-
- 239 berichten
- 0 stemmen
Dank je wel voor jullie reacties, ik heb hem vandaag gekocht, eindelijk!!
Groetjes

petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
in het kader van: Creatief met GIFS. Moet je deze ook altijd van je af snijden?

diddledidoo
-
- 239 berichten
- 0 stemmen
is het disco-avond Marieke?
Yep!! Ik heb ontdekt hoe je gifjes kan maken en als ik iets nieuws ontdek, dan sla ik altijd een beetje door:D

diddledidoo
-
- 239 berichten
- 0 stemmen
in het kader van: Creatief met GIFS. Moet je deze ook altijd van je af snijden?
Dat snijden snap ik niet....

diddledidoo
-
- 239 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem nou aanstaan en het is net of ik naar een andere film kijk, de kleuren zijn veel scherper en het geluid is super. Die stem van IT in die grot is heel doordringend. Ik heb IT pas voor het eerst gezien toen ik zestien was, dus ik heb hem nooit echt eng gevonden, maar ik denk dat als ik hem midden in de nacht zou kijken met koptelefoon op en hoog volume, dan zouden mijn nekharen overeind gaan staan denk ik:D.

petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Dat snijden snap ik niet....
Is voortboduren op een andere opmerking die we een tijdje geleden gebruikten, naar aanleiding van de herhalingen van Creatief met Kurk.