menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Dubbelzijdige dvd's

zoeken in:
Op de een of andere manier weerhoud het mij om dvd's te kopen die aan beide zijden afspeelbaar zijn. Misschien is dat zo omdat ik altijd bang ben voor krassen en een DVD die aan weerzijden af te spelen is lijkt me zo kwetsbaar. Ik heb een keer per ongeluk (ik kwam er thuis pas achter) zo'n DVD gekocht (importversie van The Shawshank Redemption). Nou zag ik dat ze IT op DVD hebben, maar dat is dus zo'n dubbelzijdige DVD en nou vraag ik me af of er ook een versie is die gewoon op 1 zijde, of desnoods op 2 dvd's staat, of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon kopen die handel??

Als die dvd's niet gebruiksvriendelijk waren hadden 'ze' die denk ik nooit ingevoerd. Je zou eens bij een goeie dvd winkel om advies moeten vragen. Zelf heb ik met deze dvd's trouwens geen ervaring.

Ik heb ook geen enkel probleem met mijn dubbelzijdige DVD's.

waarom zou dat kwetsbaar zijn? je moet dvd's sowieso nooit aan het oppervlak aanraken, of ie nou dubbelzijdig is of niet

Dank je wel voor jullie reacties, ik heb hem vandaag gekocht, eindelijk!!

Groetjes

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=222762

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

is het disco-avond Marieke?

in het kader van: Creatief met GIFS. Moet je deze ook altijd van je af snijden?

kos
Ik vind m leuk

jay73 schreef:

is het disco-avond Marieke?

Yep!! Ik heb ontdekt hoe je gifjes kan maken en als ik iets nieuws ontdek, dan sla ik altijd een beetje door:D

petey schreef:

in het kader van: Creatief met GIFS. Moet je deze ook altijd van je af snijden?

Dat snijden snap ik niet....

Ik heb hem nou aanstaan en het is net of ik naar een andere film kijk, de kleuren zijn veel scherper en het geluid is super. Die stem van IT in die grot is heel doordringend. Ik heb IT pas voor het eerst gezien toen ik zestien was, dus ik heb hem nooit echt eng gevonden, maar ik denk dat als ik hem midden in de nacht zou kijken met koptelefoon op en hoog volume, dan zouden mijn nekharen overeind gaan staan denk ik:D.

diddledidoo schreef:

Dat snijden snap ik niet....

Is voortboduren op een andere opmerking die we een tijdje geleden gebruikten, naar aanleiding van de herhalingen van Creatief met Kurk.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.