menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Hoeveel films uit welk jaar heb je in je bezit?

zoeken in:
De titel lijkt me duidelijk. Ik zal zelf nog even mijn films in bezit-lijst in Excel moeten verwerken en dan zal ik per jaar aangeven hoeveel films ik uit dat jaar in bezit heb.

Bestaat dit topic niet al? Dacht het laatst nog gezien te hebben, toen heb ik ook een uur zitten kloten met overzichtjes..

Hmz, ik zat te zoeken en te zoeken, maar kon het niet vinden. Kun je effies meezoeken dan?

ace leader
wat een raar topic, wie wil er nou weten of iemand bijvoorbeeld 100 films uit 2010 of 5 films uit 1950 in bezit heeft

Ik dus. Zo kan je in 1 opslag zien wat voor jaren populair zijn bij verschillende users.
Als iemand 100 films uit 1980 heeft en een ander 100 uit 2008 zegt me dat iets over hun smaak en waar ze naar op zoek zijn als ze een film voor zichzelf kopen.

speranza
2006 voert de lijst aan met 10 films.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.