menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Engelse ondertiteling vertalen naar NL. Hoe??

zoeken in:
Ik heb thuis de serie van de Golden Girls seizoen 4 liggen. Deze is helaas alleen met engelse en duitse ondertiteling.. Daar baal ik best van want wil hem graag kijken met nl ondertiteling. Weet iemand hoe ik dit kan omzetten?

De dvd's zijn origineel. Ik heb op internet gezocht naar nedelandse ondertiteling voor dit seizoen maar kan het niet vinden. Ik hoop dat jullie misschien een tip hebben voor me.

Je hebt gewoon een versie zonder Ned. subs gekocht.
Jammer maar je zal het dus niet kunnen bekijken met nederlandse subs hé.

Dat begrijp ik. Maar ik dacht misschien is er een programma dat je kan installeren op je pc en dat je dan de engelse subs kan omzetten naar ned subs.

AHWA
Dan zat ik nu zonder werk.

Hoezo dat dan?

Maar wat ik dus begrijp is dat dat er niet is?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:12 uur

geplaatst: vandaag om 21:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.