- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Purno de Purno / Rembo en Rembo
Purno de Purno / Rembo en Rembo
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Die twee programma's MOETEN gewoon op dvd uitkomen. Trouwens Buurman & Buurman eigenlijk ook, haha.
bart_05
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
De DVD van Rembo en Rembo getiteld : "Doe de Rembo Shuffle" gaat definitief in de eerste week van december bij de VPRO uitkomen..
Hou winkel.vpro.nl rond die tijd in de gaten!
cardura
-
- 9 berichten
- 4 stemmen
de rembo en rembo DVD is waardeloos want de beste sketch ooit staat er niet op: JOEP GOEDHEE ("hallo"). tevens een schande dat de fohn en consmumptie verplicht er ook niet op staan, JAMMER...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Staat de föhn er niet op?! 
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Maar verder dan? Is de dvd nog de moeite waard om aan te schaffen?
cardura
-
- 9 berichten
- 4 stemmen
ik vind hem niet de moeite waard. ze moeten maar met een betere versie komen. nogmaals, de fohn had er echt opgemoet, dat wil gewoon iedereen.
tevens is het heel leuk dat er een shuffle functie op staat, maar deze kan je niet uitschakelen, heel irritant. je kan dus niet normaal kijken en kiezen of je het wel of niet wil.

cwf
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Als the föhn er niet opstaat is het al niet de moeite waard, maar is de oude VHS versie niet op DVD tekoop?
Thanks y'all
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Mocht iemand alle uitzendingen opnemen op dvd (ze zijn nu namelijk weer dagelijks om 19.00 bij de VPRO) dan heb ik daar misschien wel interesse voor.
Stond op de VHS alles?
doriendehaan
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hier nog een Rembo en Rembo fan. Ik heb ook interesse in de uitzendingen van nu op DVD. Hoop dat iemand op het goede idee is gekomen dat op te nemen!!
senseoaddict
-
- 132 berichten
- 837 stemmen
Dat zou nou echt verassend zijn, mijn vriendin geloofde niet dat purno de purno bestaat!! Gewoon een cultfiguur die purno de purno!
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
ahem - iemand toevallig alle afleveringen opgenomen?
Hoever terug zijn ze gegaan met herhalingen - helemaal naar 1987? (dat is toch wanneer ze zijn begonnen?)
Ik zal de Best Of DVD proberen - hopelijk komt er een seizoenen set. Heeft iemand enig idee of er een tweede volume komt?
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Ik heb eindelijk de Rembo & Rembo DVD besteld. Ik hoop nog steeds voor seizoenen sets, maar neem aan dat dat moeilijk is door muziekrechten. Maar ik wil in ieder geval meer dan die twee miezerige uurtjes.
Weet iemand hoeveel seizoenen/afleveringen er waren?
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Als het klopt wat ik gevonden heb dan is het programma van 1987 tot 1995 gemaakt. 7 of 8 seizoenen dus.
Ik lees net dat die kleine Rembo ook de stem doet van Purno
Trouwens, er komt misschien een nieuwe serie van Purno. ben benieuwd.
J1981W
-
- 115 berichten
- 72 stemmen
Rembo en Rembo zijn ook zo relaxed. Er zijn dvd's van te koop, via de site van de vara. Op Youtube is overigens ook heel veel te vinden hoor. Humor van de bovenste plank.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
HAHA ja vooral die scene over een kunstenaar die zijn beeldjes van een wel heel bijzonder materiaal maakt... en de masage voor snacks salon.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Rembo en Rembo zijn ook zo relaxed. Er zijn dvd's van te koop, via de site van de vara. Op Youtube is overigens ook heel veel te vinden hoor. Humor van de bovenste plank.
Er is toch maar 1 DVD?
J1981W
-
- 115 berichten
- 72 stemmen
Er is toch maar 1 DVD?
Ja je hebt gelijk, er zijn 2 VHS banden uitgekomen, de dvd (doe de Rembo en Rembo shuffle) is hierna uitgekomen. Vroeger kon je de VHS banden nog via de vpro krijgen, ik betwijfel of dit nog steeds zo is.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Ik had een jaar of 2 geleden nog gevraagd aan Maxim Hartman of er meer Rembo DVD's uit zouden komen en hij zou weer een verzoek bij de VPRO plaatsen. Blijkbaar geen vooruitgang 
J1981W
-
- 115 berichten
- 72 stemmen
Ik had een jaar of 2 geleden nog gevraagd aan Maxim Hartman of er meer Rembo DVD's uit zouden komen en hij zou weer een verzoek bij de VPRO plaatsen. Blijkbaar geen vooruitgang 
Toch wel jammer inderdaad, terwijl er volgens mij genoeg liefhebbers zijn voor deze DVD's.
thomzi50
-
- 1991 berichten
- 2527 stemmen
Jazeker. Gelukkig doen de twee oude video's het ook nog steeds prima
Blijft briljant, vandaag maar weer eens allebei gekeken.
weaselweasel
-
- 268 berichten
- 372 stemmen
Voor de liefhebbers van Rembo & Rembo: ze komen 12 Februari a.s. tesamen in Lantaren/Venster, Rotterdam.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Wow! Ik ben er dan niet
Maar hopelijk kan iemand vragen of Rembo & Rembo ooit volledig op DVD komt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Rembo & Rembo dvd van € 19,95 voor € 9,95:
salland 1971
-
- 56 berichten
- 632 stemmen
super serie's voor jong en zeker ook voor oud.
gewoon lachen man op dvd hoef ik ze niet te hebben maar op de zondag morgen mogen ze best nog een paar keer herhaald worden.
echt super.
EVIL '84
-
- 415 berichten
- 294 stemmen
Rembo & Rembo zijn top!
Jeugdsentiment! Evenals purno de purno. 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Buurman en Buurman zag ik laatst nog bij FRS
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Haha Rembo & Rembo...mijn eerste kennismaking met mooie humor. Dat was gewoon niet normaal meer......dat was abnormaal.....het was gewoon nie te GLEUVÚÚÚÚHHHHHHH!!!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De föhn, klassieker:
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Maxim Hartman vertelde afgelopen week een talkshow over vrouwen te gaan beginnen. Hij was daar, naar zijn zeggen, de aangewezen persoon voor, omdat hij verstand heeft van vrouwen. Het zal mij benieuwen. 
Voor de echte fans van Rembo en Rembo is deze aflevering van Dennis & Valerio vs. de Rest wel leuk.