• 16.434 nieuwsartikelen
  • 180.220 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.728 gebruikers
  • 9.421.876 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

AHWA schreef:

Soms staat het volgende paginanummer er al, zonder dat daar berichten op staan. Is dit al bekend?

Dacht dat het opgelost was, maar het blijkt nog steeds te spelen. Lastig te reproduceren, maar ik zet het weer op de lijst

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

In het profiel staat de keuzemogelijkheid om een nieuwsbrief te ontvangen. Aangezien deze naar mijn weten niet bestaat, waarom de mogelijkheid dan wel?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Dacht dat het opgelost was, maar het blijkt nog steeds te spelen. Lastig te reproduceren, maar ik zet het weer op de lijst

Speelt zich ook voornamelijk in Knock-out games af, waarbij heel veel in korte tijd gepost/ en gedelete wordt.

Vive La Fête

• 153 berichten
  • 545 stemmen

Als je naar saw 2 zoekt door 'saw 2' of 'saw2' in te vullen vind hij niets, terwijl de alternatieve titel toch 'saw 2' is.

De enige manier om bij saw 2 uit te komen is door 'saw II' in te vullen.

Bij 'clerks 2' gaat het echter wel goed.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:

Dat zal niet het enige geweest zijn, anders deed iedereen het.

Ja, ik vond het al zo raar, maar ik zag echt alleen de tags en de afbeeldinglink ertussen.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

Als twee (of meer) films in de top 100 op dezelfde score staan, wordt dan geselecteerd op duizendsten, of aantal stemmen ofzo?

was gewoon benieuwd...

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12960 stemmen

Als je even kijkt naar de 10 laatste films lijkt het me redelijk duidelijk.

Gesorteerd op aantal stemmen, of er moet een geweldig vreemd toeval spelen.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Klopt, ze worden gesorteerd op toeval.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

wow, snelle reactie, bedankt!

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

The One Ring schreef:

Dit is trouwens ook wel erg raar. Kan hij dan niet beter in een keer naar Fargo doorlinken?

Ik heb het net ook gehad, alleen dan met een andere film...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Twee opmerkingen over de regisseurspagina:

Neem bij twijfel de spelling die de Nederlandse Wikipedia als primair aanhoudt. Houd echter wel de plaatsnaam aan zoals van toepassing ten tijde van de geboorte- of sterfdatum, en niet de huidige naam. Dit geldt uiteraard ook voor landen. Dus bijvoorbeeld:

7 september 1909, Constantinopel (Ottomaanse Rijk) [niet: Istanbul (Turkije)]

Every gal in Constantinople

Lives in Istanbul, not Constantinople

So if you've a date in Constantinople

She'll be waiting in Istanbul

(...)

Even old New York was once New Amsterdam

Why they changed it I can't say

People just liked it better that way

( Lyrics )

Maar goed, blijkbaar was het pas in 1930 dat het officieel Istanbul ging heten.

Dan het andere punt: de maximale bestandsgrootte van 25 kb. Het lukt me maar niet om daaraan te voldoen. Met photoshop kun je de bestandsgrootte verlagen, maar dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit.

Het is deze foto dat ik wilde plaatsen bij regisseur Atif Yilmaz. Misschien dat het iemand anders lukt?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

(afbeelding)

17 kb

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Bedankt

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Anatolia schreef:

Dan het andere punt: de maximale bestandsgrootte van 25 kb. Het lukt me maar niet om daaraan te voldoen. Met photoshop kun je de bestandsgrootte verlagen, maar dat gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit.

Kies de 'save for web' optie en mik de bestandsgrootte net onder de 25kb door het 'schuifje te bewegen. Meestal kun je een plaatje tussen de 60 en 70 save quality krijgen.

Bij lastige plaatjes moet je naar de 50 gaan.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik kopieër hem altijd in paint, dan gaat de bestandsgrootte ook hard achtertuit.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

FisherKing schreef:

Speelt zich ook voornamelijk in Knock-out games af, waarbij heel veel in korte tijd gepost/ en gedelete wordt.

Ik zat even oningelogd (en dus met de instelling "20 berichten per pagina) rond te klikken, en kwam het probleem toen ook tegen. Het lijkt er dus op dat het hier iets mee te maken kan hebben, ingelogd heb ik de instelling op 30 berichten staan en gaat het niet fout.

Dus ik zal er weer eens naar kijken eerdaags

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het gebeurt bijvoorbeeld als je zelf het 31e bericht op een pagina post en dan naar je eigen bericht kijkt.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Orson Welles:

Overleden:

10 oktober 1985, Los Angeles (Verenigde Staten)

Maar: Don quixote

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Na Welles' dood is de film afgemaakt door Franco.

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

Als ik op moviemeter ingelogd ben, kan ik niet inloggen op musicmeter. Surf ik vervolgens naar musicmeter en blijk ik daar wel ingelogd, dan kan ik vervolgens niet meer inloggen op moviemeter.

De site geeft wel de welkomsboodschap, maar zonder mijn nickname en als ik dan naar updates ga ben ik niet ingelogd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ga al lange tijd niet meer op MusicMeter. Noem het ongemotiveerd en luiheid.

(afbeelding)

Wat ik nu wou vragen: is het niet mogelijk op ergens op Moviemeter en duidelijk zichtbare link naar MusicMeter te leggen? Bijvoorbeeld onderaan 'Mijn MovoeMeter'. Ik weet zeker dat ik er gebruik zou van maken en dat er nog meer users deze optie zouden zien zitten.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dat idee is toch al een keer op tafel gelegd?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Niet weten.

JJ_D

• 3816 berichten
  • 1347 stemmen

aegron schreef:

Als ik op moviemeter ingelogd ben, kan ik niet inloggen op musicmeter. Surf ik vervolgens naar musicmeter en blijk ik daar wel ingelogd, dan kan ik vervolgens niet meer inloggen op moviemeter.

De site geeft wel de welkomsboodschap, maar zonder mijn nickname en als ik dan naar updates ga ben ik niet ingelogd.

Gisteren of eergisteren ook nog meegemaakt...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zozo , nieuwe statistiek bij je profiel , leuk hoor.

Dit gaat zeker om alle films die met elkaar matchen qua stemmen en niet alleen om je top 10 ?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zie het bij elke gebruiker behalve mezelf...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Het staat niet bij elke gebruiker vreemd genoeg. Verder snap ik niet echt waar deze statistiek op gebaseert is. Ik klikte op een willekeurige gebruiker in mijn lijstje en zijn top 10 sprak mij niet heel erg aan.

Vreemd dat Onderhond niet in mijn lijstje staat overigens

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Het gaat om alle overeenkomsten.

Klik maar eens op zijn stemmen bijvoorbeeld 4* en dan geneer stemtabel , veel overeenkomsten.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Verder vind ik het wel heel lelijk dat het boven je top 10 staat dat is toch veel belangrijker , een visitekaartje van je film smaak die nu teniet word gedaan...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Met Dylan Blanker zou ik het meeste gemeen hebben, maar alleen al bij de 5-sterrenfilms zie ik maar 1 overeenkomst. Dat vind ik toch raar voor iemand die 93% mijn smaak zou hebben

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.