- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik heb zojuist de top-lijsten opnieuw doorberekend (wat normaal 's nachts gebeurt) en er komt ook 3,72 uit. Ik denk dus dat de situatie van de film vannacht toch echt een 3,71 was, en dat het dus geen fout is/was
Deze foutjes bestaan al sinds ik gebruiker ben van de site. Het komt vaker voor dat de gemiddelden in de toplijsten niet overeenkomen met de gemiddelden die gepresenteerd staan bij de film.
Nieuw voorbeeld: http://www.moviemeter.nl/film/1120
Gemiddelde bij film, 3.73. Gemiddelde in lijst, 3.72.
En er is in de tussentijd nadat 's nachts het een en ander is berekend en lijsten zijn geupdate, niks veranderd bij het stemgedrag bij die film.
Met andere woorden, wel een (onbekend) foutje helaas. Het is ook altijd zo bij deze foutjes dat het gemiddelde in de lijsten een honderdste lager ligt dan bij het gemiddelde bij de film.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Yup zoals ik al in het toplijsten topic zei
Dat dat "de laatste tijd vaker voorkomt" is flauwekul, maar ik heb inderdaad een foutje gevonden in het scriptje dat de toplijsten genereert, zal ik eerdaags even naar kijken
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Mooi die nieuwe stemgrafiekjes, veel beter leesbaar 
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
Deze foutjes bestaan al sinds ik gebruiker ben van de site. Het komt vaker voor dat de gemiddelden in de toplijsten niet overeenkomen met de gemiddelden die gepresenteerd staan bij de film.
Vroeger op MusicMeter ook nog gemerkt, ik vrees dat het inderdaad om een ongekende bug gaat...
Mooi die nieuwe stemgrafiekjes, veel beter leesbaar 
Helemaal mee eens, mooi gedaan!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Nieuws > Nieuws: waarheid of roddels?
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2901 stemmen
Weet niet of het al een keer aan het licht is gekomen, maar zou het niet wat zijn als je ook op genre combinaties kan zoeken? Zoeken op bevoorbeeld het genre Drama+Komedie of wat zeldzamere dingen zoals Science Fiction+Western
Dat is erg handig als je op zoek bent naar films in een bepaald soort subgenre.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dead Zone, The (2002) is verwijderd van de site. Pilot van een tv-serie.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Als een Pilot als een tv-film is gereleased dan mag hij er toch egwoon op?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
k vrees dat het inderdaad om een ongekende bug gaat...
Als ik 3 berichten eerder zeg dat het me bekend is zal dat wel meevallen
Anyway, volgens mij opgelost nu?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
De film Killing Pablo is van de site verwijderd. reden: wordt niet gemaakt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hoe kan het dat het bericht van filmmaniak wel foto's bevat?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, maar dat was in de tijd dat het nog mocht. Dit is van twee weken geleden. Als je het bericht quote weet je hoe het werkt
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dit is trouwens ook wel erg raar. Kan hij dan niet beter in een keer naar Fargo doorlinken? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Je kan je zoekresultaten niet zien, maar als ik Fargo intyp gaat hij wel meteen naar de film...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, de link is nou verandert zie ik. Maar straks typte ik Fargo in en moest ik hem eerst in het zoekscherm aanklikken, terwijl er maar 1 film is met die titel.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Oké, maar like I said: ik heb er geen problemen mee.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja, maar dat was in de tijd dat het nog mocht.
Nee, mods mogen het altijd. Jammer dat het inmiddels weg is, ben wel benieuwd naar de manier waarop het blijkbaar toch mogelijk is 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Gewoon uit curiositeit: Sander2 heeft bij zijn grafiek ook een vakje voor 5.5 sterren, daar zal waarschijnlijk ergens iets fout zitten
.
Ik zie het bij een film ook wel eens inderdaad, moet ik maar eens in duiken...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit is trouwens ook wel erg raar. Kan hij dan niet beter in een keer naar Fargo doorlinken? 
Die URL verwijst naar jouw zoekresultaten, daar hebben wij niet veel aan. Dat de zoekopdracht "fargo" een tussenscherm geeft is inderdaad vreemd, dat hoort niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Soms staat het volgende paginanummer er al, zonder dat daar berichten op staan. Is dit al bekend?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nee, mods mogen het altijd. Jammer dat het inmiddels weg is, ben wel benieuwd naar de manier waarop het blijkbaar toch mogelijk is 
Haha, oké. Het was gewoon met de [img][ /img] tags gedaan.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25184 stemmen
Ik had nog een vraag over de zoekfunctie. Ik weet niet of het al eens is beantwoord maar kon er niets over vinden.
Bij de zoekfunctie staat nu zo'n box die je kunt aanvinken met 'Alleen films waarop ik gestemd heb'. Is het mogelijk om in de toekomst ook een box te krijgen met de functie 'Alleen films waarop ik NIET gestemd heb' ?
Dat lijkt me wel handig 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het was gewoon met de [img][ /img] tags gedaan.
Dat zal niet het enige geweest zijn, anders deed iedereen het.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.