• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.700 acteurs
  • 199.725 gebruikers
  • 9.421.862 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3666 stemmen

Probeer dit eens. Ga naar een willekeurige film van Robert Altman, klik dan op de naam van de regisseur en je ziet dan een boel informatie en ook een tabje met discussie. Ga daar eens heen en er gaat een wereld voor je open

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat bedoel je precies met "mijn updates werkt niet"?

ghostman

• 5743 berichten
  • 5 stemmen

Mijn verontschuldiging. Alles werkt naar behoren. Mijn complimenten voor de upgrades en je site!

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Kleine opmerking;

http://www.moviemeter.nl/director/2304/info

Er staat 1 film van deze regisseur op MovieMeter. Er is nog niet op de film(s) van deze regisser gestemd.

regisser?

V

• 8369 berichten
  • 3376 stemmen

Als ik op Renee Zellweger zoek (sowieso op acteur) krijg ik het volgende te zien:

(knip)

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

V schreef:

Als ik op Renee Zellweger zoek (sowieso op acteur) krijg ik het volgende te zien:

(knip)

Me too

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Bij elke zoekmogelijkheid is het zo.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12960 stemmen

Volgens mij vindt Jordy het niet zo fijn als zijn sql statements ook nog eens in de forums gepost worden.

Boeiend is het verder wel

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Boeiend wel, maar snap er eigenlijk geen hol van!

V

• 8369 berichten
  • 3376 stemmen

Onderhond schreef:

Volgens mij vindt Jordy het niet zo fijn als zijn sql statements ook nog eens in de forums gepost worden.

Ik ben een soort van digibeet, dus ik heb geen idee waar je het nu over hebt.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

dat stukje code wat je daarboven ge-'copied and paste' hebt

V

• 8369 berichten
  • 3376 stemmen

Code? Voor wat?

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

(knip)

Dit is de 'code' wat men hier bedoeld.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Boeiend is het verder wel

Ook leuk om een keer te lezen ja! Wat een stelletje IT-nerds zijn we O-Dog .

V

• 8369 berichten
  • 3376 stemmen

Ik begrijp dat daar die lap tekst mee wordt bedoeld, maar waar dient dat dan voor????????

Miss Daisy

• 321 berichten
  • 2291 stemmen

Ik vind de veranderingen die gebeuren aan de site fantastisch de foto's bij regisseurs - de updates. Dikke proficiat...

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

V schreef:

Ik begrijp dat daar die lap tekst mee wordt bedoeld, maar waar dient dat dan voor????????

Dat is gewoon een nieuwe functie. In plaats van dat je alle films van een acteur/actrice krijgt zie je nu deze code. Plak deze code in een e-mail, stuur het naar zoveel mogelijk bedrijven, bijvoorbeeld Microsoft, en je ontvangt alle informatie die je nodig hebt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het is niet zo'n ramp dat het geplaatst werd, maar toch snel even gefixed en verwijderd, niet echt professioneel idd

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

V schreef:

Het was een stuk SQL. SQL is de taal die de site gebruikt om met de database te communiceren. Als je op Renee Zellweger zocht stond er bv. een stuk tekst in de trant van

"selecteer in de database het unieke nummertje, de titel, het jaartal en het gemiddelde van alle films waaraan een acteur is gekoppeld waarvan de naam lijkt op 'renee zellweger'

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

tovenaar schreef:

Ook leuk om een keer te lezen ja

kan ik me voorstellen

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

"selecteer in de database het unieke nummertje, de titel, het jaartal en het gemiddelde van alle films waaraan een acteur is gekoppeld waarvan de naam lijkt op 'renee zellweger'

Je klinkt nu als mijn examenvraagjes van jaren terug!

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

mikey schreef:

Hoi, is het mogelijk om bij de Updates van de Regisseurs meerdere pagina's te laten zien, zodat je een overzicht hebt van alle (?) regisseurs waar een discussie topic van bestaat?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

http://www.moviemeter.nl/director/6218

http://www.moviemeter.nl/director/13601

wong jing en jing wong zijn volgens mij dezelfde....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Aha, bedankt voor de opmerking.

IMDB heeft in het verleden lopen spelen met de volgorde van voor-en -achternamen van Aziaten. Ik neem aan dat Jing Wong nu goed is.

Ik heb ze gecorrigeerd. Regisseur 13.601 kan nu gedelete worden. (levert nu een foutbericht)

V

• 8369 berichten
  • 3376 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

uitleg

Ok, thanks

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De updates pagina's zullen nooit een plek zijn om "alle" discussies in een bepaalde categorie terug te vinden, maar ik zal wel even uitzoeken waarom er geen pagina-linkjes bij de regisseur-updates staan, volgens mij moet dat wel de bedoeling zijn daar

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

FisherKing schreef:

Ik heb ze gecorrigeerd. Regisseur 13.601 kan nu gedelete worden. (levert nu een foutbericht)

De foutmelding komt omdat je een pagina van een gedelete regisseur probeert te openen

Als het goed is kom je daar (als bij verwijderde films) alleen als je met het nummerje in de URL gaat spelen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Bij mij viel de site net even weg. Was ik de enige?

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Ik had even een compleet wit veld.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Hij deed het wel, maar ik zag de template codes ipv de language, toen ik daar een bericht van wilde plaatsen deed hij het niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.