- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Valt jullie verder nog iets op aan de site momenteel??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat... of de snelheid? Opvallend dat je mensen alleen hoort als het slecht gaat 
Anywho, problemen met de server lijken opgelost, het was een half uurtje geleden erg druk, en de server had er weinig moeite mee.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Je doet nu net als mijn moeder wanneer ze nieuwe kleren heeft Jordy. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Er zijn nu 106 mensen ingelogd en hij gaat bij mij nu snel, dus zal het wel goed zijn. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je doet nu net als mijn moeder wanneer ze nieuwe kleren heeft Jordy
haha
inderdaad
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat... of de snelheid? Opvallend dat je mensen alleen hoort als het slecht gaat 
Ik heb sinds die update van een week geen MM heb ik geen last gehad van een langzame MM, ik lees ook verbaast telkens (no offence) de berichten van dat de site langzaam is want ik heb nergens last van.
Maar als ze opgelost zijn weer knap gedaan Jordy 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Niet echt dankzij mij hoor, ben er iig ook blij mee dat het gefixed is
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Niet echt dankzij mij hoor, ben er iig ook blij mee dat het gefixed is
Je bent niet de enige. 
kruitfreak
-
- 7 berichten
- 4 stemmen
Beste Jordy,
Is het niet mogelijk om bij de beschrijving van de films de relaese datum (zowel bioscoop als videotheek) te vermelden. Vaak zijn films uit 2005 nog niet in de bioscoop geweest en gaan films uit 2006 rechtstreeks naar de videotheek. Of is er misschien een andere mogelijkheid om datte achterhalen.
Verder Top bezig! 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Allemaal te vinden bij iedere film onder het tabblad Statistieken (als de informatie w.b. releases voor handen is).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op dit ogenblik 'vliegt' de site. Jawadde.
Maar het is dan pas half tien. 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
En de icoontjes doen het nu wel weer goed. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja de "time out"-tijd van de sessie is weer teruggezet naar een half uur. Oftewel: een half uur geen activiteit = de site denkt dat je een nieuw bezoek brengt
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bijna half twee en nog steeds supersnel. 
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Ja, maar nu zijn mijn updates weg terwijl ik gewoon actief ben.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
De laatste dagen word ik vaak automatisch uitgelogd terwijl ik actief bezig ben. Anderen die daar last van hebben?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
16 uur een nog steeds picco bello. 
zeus
-
- 1201 berichten
- 2891 stemmen
De laatste dagen word ik vaak automatisch uitgelogd terwijl ik actief bezig ben. Anderen die daar last van hebben?
Dat werkt allemaal prima hier, behalve de updates van de films werkt niet (meer), forum werkt wel prima.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja de "time out"-tijd van de sessie is weer teruggezet naar een half uur. Oftewel: een half uur geen activiteit = de site denkt dat je een nieuw bezoek brengt
Bij verdwijnen nu opeens weer alle icoontjes, terwijl ik in het laatste half uur wel activiteit vertoond heb. Volgens mij ben ik nu een halfd uur online, maar dat is toch geen reden om de icoontjes weg te halen?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Dit had ik ook eens een paar dagen. Maar dat is al weken geleden, dus dat zal niet aan de vernieuwing liggen.
EDIT: EN MM loopt nu echt supersnel!
Ben nog geen enkel probleem tegengekomen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij verdwijnen nu opeens weer alle icoontjes, terwijl ik in het laatste half uur wel activiteit vertoond heb. Volgens mij ben ik nu een halfd uur online, maar dat is toch geen reden om de icoontjes weg te halen?
Klopt, ik ga het even navragen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
19u20 en supersnel. Een hele verbetering tegen gisteren. Nog eens checken binnen een uurtje. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een hele verbetering tegen gisteren.
Bedankt voor je enthousiasme, maar gisteren was de boel ook al zo snel hoor
Ik denk dat je in de war bent met zaterdag en zondag.
stinissen (crew films & series)
-
- 23671 berichten
- 77282 stemmen
Hij wordt nu echt oud die speedy 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Neen hoor, gisteren na 19u30 was het ook nog een beetje haperen. Daar heb ik vandaag helemaal niets van gemerkt. Er wordt gezegd dat er enkel geklaagd wordt al het niet goed gaat, en als het goed gaat wordt er niets gezegd, dus bij deze... 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Wanneer ik de toevoegingen van iemand wil bekijken (inclusief ondergetekende) krijg ik een foutmelding.
ghostman
-
- 5743 berichten
- 5 stemmen
Ik kan Robert-Alman-topic nergens meer vinden. Enne "Mijn updates" werkt niet. Sorry in principe is zeuren niet echt mijn ding...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.