• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.737 acteurs
  • 199.746 gebruikers
  • 9.422.597 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het was dus traag gisteren op de drukste momenten? Vervelend, als dat zo blijft zal ik kijken wat er aan gedaan kan/moet worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het was inderdaad heel traag.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal het vanavond even goed in de gaten houden. Ik zag net 115 gebruikers online, zonder grote problemen. Veel drukker dan dat is het toch niet vaak.

erik1

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo ik weet niet precies of ik deze vraag aan de juiste persoon vraag maar dat hoor ik wel het volgende , wij zijn al een tijdje op zoek naar de film` het paard van sinterklaas ` maar kunnen hem niet vinden kan je ons misschien helpen , alvast bedankt.

fam. kampherbeek.

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

The One Ring schreef:

Open je nou een topic om ons dat duidelijk te maken

Wat denk je nou zelf? Uitermate kinderachtige aktie van diegene die dat topic heeft geopend om dan zijn bericht te verwijderen zodat het net lijkt alsof ik het geopend heb...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Was de site gisteren rond deze tijd trager dan nu? Ik vind 'm nu iets te traag, maar wel acceptabel tot er een oplossing is (extra server waarschijnlijk)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Traag, maar minder traag dan gisteren om deze tijd.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Sorry Jordy... De site is verschrikkelijk traag. Opbouwen van (dynamic) pagina's duurt bij mij tot 5-7 volle seconden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hij was gisteren veel trager dan nu. Gisteren kreeg ik onder de 20 à 25 seconden geen pagina. Nu tussen de vijf en de zeven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Kijk da's een hele vooruitgang

Maar goed, er gaat dus aan gewerkt worden, tot die tijd tussen 20.00 en 21.00 de site maar een beetje ontwijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Bij mij is de site niet traag ('Mijn Films' echter nog wel). Maar ik had even een opmerking:

Bij bijvoorbeeld 'Phone Booth' lopen de links door elkaar. Bij meerdere films staan de punten niet op de regels en bij Phone Booth lopen de links zelfs achter de afbeelding.

Edit: Dit is alleen in Opera. Maar in IE staan de Google Ads ook onder de film info en boven de berichten..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Denk dat je in Opera even moet refreshen. Dat oningelogd de Google Ads op een andere plek staan is de bedoeling. Ik ben een beetje aan het experimenteren wat het beste resultaat heeft.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Gerefreshed. Nu kan je de helft van de laatste link niet eens meer zien. Ik kan geen plaatje uploaden want Imageshack doet het niet bij mij.

Edit: Telkens als ik een pagina refresh gaan de stippen steeds hoger staan tot op een gegeven moment en dan gaan ze weer op hun oude (nog steeds niet rechte)postitie staan enz.

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

zo dus....

Refreshen helpt niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

beter nu?

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

Ja, nu is hij goed

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Yep.

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

Ik weet niet precies hoe je het noemt, maar de icoontjes die voor een titel staan bij de update pagina's veranderen niet meer van kleur. Vanaf het moment dat ik de browser aan heb staan blijven de updates oranje, terwijl ze eerder naar verloop van tijd weer wit werden.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Hoi, is het mogelijk om bij de Updates van de Regisseurs meerdere pagina's te laten zien, zodat je een overzicht hebt van alle regisseurs waar een discussie topic van bestaat?

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

aegron schreef:

Ik weet niet precies hoe je het noemt, maar de icoontjes die voor een titel staan bij de update pagina's veranderen niet meer van kleur. Vanaf het moment dat ik de browser aan heb staan blijven de updates oranje, terwijl ze eerder naar verloop van tijd weer wit werden.

Dat viel mij ook al op. Van mij mag het wel zo blijven. Als je tijdens het lezen van updates opeens een tijdje wegmoet, was je voorheen al je updates kwijt en moest je bij topics en films maar zoeken wat het laatste bericht was dat je gelezen hebt. Nu hoeft dat niet meer. Blijft dat (alsjeblieft) zo Jordy?

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

Ik vind het juist erg irritant. Nu moet je steeds weer zoeken welke updates nieuw zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Ligt eraan in welke volgorde je leest. Als je bij de updatespagina van boven naar beneden gaat met films en topics, kom je vanzelf een bericht tegen die je al gelezen hebt en dan weet je precies waar de lijn ligt.

Als je klaar bent met lezen kun je ook je browser sluiten en later opnieuw openen, dan gaan die oranje vakjes ook weg.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

U-96 schreef:

Ligt eraan in welke volgorde je leest. Als je bij de updatespagina van boven naar beneden gaat met films en topics, kom je vanzelf een bericht tegen die je al gelezen hebt en dan weet je precies waar de lijn ligt.

Niet iedereen leest alle topics.

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

U-96 schreef:

Als je klaar bent met lezen kun je ook je browser sluiten en later opnieuw openen, dan gaan die oranje vakjes ook weg.

Punt een gaat net zo goed op voor het ontkleuren van de icoontjes.

En er zijn meer dingen die je doet in je browser en ik vind het een beetje onzinnig om eerst alle andere dingen af te sluiten zodat ik geen icoontjes meer zie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

aegron schreef:

Vanaf het moment dat ik de browser aan heb staan blijven de updates oranje,

Dit is altijd zo geweest. Alleen bij het afsluiten van alle browsers, of bij lange inactiviteit, denkt de site dat je een nieuw bezoek brengt, en zijn de icoontjes gereset.

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Zelva schreef:

Niet iedereen leest alle topics.

Ik ook niet, maar het ging mij meer om de volgorde van het lezen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Jordy schreef:

Dit is altijd zo geweest. Alleen bij het afsluiten van alle browsers, of bij lange inactiviteit, denkt de site dat je een nieuw bezoek brengt, en zijn de icoontjes gereset.

Voorheen was het naar schatting zo'n 30 minuten, maar sinds afgelopen weekend is het toch echt ongelimiteerd. Ik ben net zo'n 2 uur weggeweest en de icoontjes zijn nogsteeds zoals daarvoor. (browser niet afgesloten uiteraard)

Maargoed, ik vind het alleen maar handig zo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga dat even navragen, want het hoort wel na een half uurtje gereset te zijn (sorry).

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Voor het eerst dat ik dit ding gebruik:

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Haha, moet je melden in 'mijlpalen' 96

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.