• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.724 gebruikers
  • 9.421.841 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Bij Raiders of the Lost Ark http://www.moviemeter.nl/film/317 staan helemaal geen berichtjes nu...

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Even teruglezen (vorige week ofzo).

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Raar... Ik wou net in het chat/IRC-topic posten dat ik niet meer op de chat kon komen. Zie ik daar een recentelijk bericht van Jordy staan, maar het topic staat niet bij de updates. EDIT: verkeerd gekeken...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij ligt irc.quicknet eruit. Ik kom er ook niet op.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wouter schreef:

Nog een verzoekje voor Jordy. Is het niet mogelijk om steeds de pagina die te zien is bij films steeds vol te zetten met de laatste berichten? Nu heb je om de zoveel tijd maar 1 of 2 berichten staan (op een nieuwe pagina) en dan kun je niet direct zien waar het een reactie op was.

Dit is inmiddels gedaan

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ah, dat vind ik ook een welkome verbetering!

Er zit alleen nog wel een schoonheidsfoutje in, denk ik. In het beste van... topic belandde ik via de updates op pagina 211. Onderin wordt dan weergegeven dat er ook nog een pagina 212 zou zijn, maar als ik daarop klik, beland ik weer op (dezelfde) pagina 211. Onderin is dan 212 verdwenen.

Denk dat dat met deze verandering te maken heeft?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Dat had ik ook al gezien bij een topic van één pagina waar ik dan zogenaamd naar een 2e zou kunnen gaan. Tricky hoor Jordy.

catweasel

• 1571 berichten
  • 963 stemmen

Horen die Banners midden op de site te staan?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy is aan het proberen.

Ik vind het niet echt héél irritant, wel irritant is dat de site een stuk naar rechts is verhuist.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik begrijp dat het moet, maar het is zeer storend die reclame pal in het midden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ach, bij elke miniscule verandering wordt er gesmeten met termen als "verschrikkelijk" en "erg lelijk", dus ik had niet anders verwacht. Ik vind dit heel veel mooier dan die lelijke grote blauwe balk rechts in beeld, maar daar had iedereen waarschijnlijk inmiddels een "blind spot" voor ontwikkeld. Ik ga in ieder geval een paar dagen uitproberen hoe de resultaten hiermee zijn in vergelijking met de oude situatie.

catweasel

• 1571 berichten
  • 963 stemmen

Jordy schreef:

Ach, bij elke miniscule verandering wordt er gesmeten met termen als "verschrikkelijk" en "erg lelijk", dus ik had niet anders verwacht. Ik vind dit heel veel mooier dan die lelijke grote blauwe balk rechts in beeld, maar daar had iedereen waarschijnlijk inmiddels een "blind spot" voor ontwikkeld. Ik ga in ieder geval een paar dagen uitproberen hoe de resultaten hiermee zijn in vergelijking met de oude situatie.

Ik snap ook wel dat het nodig is, maar ik vind het wel vrij storend.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dat is natuurlijk altijd zo, niet willen dat iets veranderd en idd ik negeerde die kant, maar hij was wél gevuld. Nu heb je alsnog een groot wit vlak, maar dan aan de linkerkant.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

In Firefox zie ik ze toch niet, dus voor mij maakt het geen verschil, maar is er iets te doen aan het feit dat de site een stuk naar rechts verschoven is (zoals Angrod_Pallanén ook al zei) ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De pagina is gewoon netjes gecentreerd. Als je de ads blokte stond hij al die tijd uit het midden, een stuk naar links. Dit is dus hoe het hoort, vergelijk maar met andere sites.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Verder vind ik dit eerlijk gezegd een beetje zeuren om niets allemaal, dus ik hou het hier even bij voor nu

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Prachtig Jordy, het is prachtig.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:

Verder vind ik dit eerlijk gezegd een beetje zeuren om niets allemaal, dus ik hou het hier even bij voor nu

Ja, dat blijft natuurlijk jouw beslissing, daar heb ik en zal ik je ook nooit ongelijk in geven. Het is alleen even wennen. Vooral omdat het grootste gedeelte (gaan we weer) in het rechtere gedeelte gebeurt dus dat was even wennen, maar als je het zo laat dan zal het ook gauw genoeg wennen.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

hoe kan een lid van Moviemeter geen enkele stem uitgebracht hebben en toch een top 10 hebben?

het is mogelijk want ik heb het al enkele keren tegengekomen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Die adds boeien niet veel. Maar mijn hele evenwichtsorgaan is van slag.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Heerlijk droog.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25184 stemmen

Als we nu allemaal beloven minstens 5 keer per dag op zo'n ad te drukken, mag ie dan weer naar de zijkanten ?

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Als ik "The Beyond" zoek, kan ik hem op geen enkele manier vinden.

Alleen door het zoeken naar de regiseur "Lucio Fulci" is hij te vinden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2119 stemmen

Ik heb er echt totaal geen last van.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik kijk er nu met een frisse blik naar, en blijf de huidige oplossing mooier vinden. Ik begrijp niet waarom je liever op ELKE pagina een groot lelijk blauw blok hebt, dan op SOMMIGE pagina's en klein blokje in de site-kleuren.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Is het mogelijk om 'mijn updates' in eens te legen? Of moet ik elke film één voor één verwijderen uit die lijst? Ik had nl. per ongeluk de hele updates-pagina toegevoegd aan 'mijn updates'.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Momenteel niet mogelijk, al snap ik dat je dat wel zou willen. Zal het op de lijst zetten

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

italian schreef:

hoe kan een lid van Moviemeter geen enkele stem uitgebracht hebben en toch een top 10 hebben?

het is mogelijk want ik heb het al enkele keren tegengekomen.

Vroeger was het niet nodig om op een film gestemd te hebben voor 'ie de top 10 in kan. Daarnaast zou je stemmen ook weer kunnen verwijderen nadat je je top 10 gemaakt hebt.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Jordy schreef:

Momenteel niet mogelijk, al snap ik dat je dat wel zou willen. Zal het op de lijst zetten

Top!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Jordy schreef:

Ik kijk er nu met een frisse blik naar, en blijf de huidige oplossing mooier vinden. Ik begrijp niet waarom je liever op ELKE pagina een groot lelijk blauw blok hebt, dan op SOMMIGE pagina's en klein blokje in de site-kleuren.

Blauw blok? Waar? Ik heb alleen maar witte blokken gezien en die waren toch echt veel minder storend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.