- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen

Hier draaien MovieMeter en MusicMeter dus op 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Dus gewoon de rode dropveter bij de rode
.
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Staat 'ie nu weer op slot ? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zie ik dat nu goed?
Maar liefst 4 geheugenbankjes van 8 MB
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
Ik denk 4 bankjes van 256 MB
PC3200 to be exact.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vanaf nu kan het voorkomen dat jij bij bepaalde films linkjes naar de bijbehorende soundtrack op MusicMeter tegenkomt (en andersom).
neo is bezig deze koppelingen te maken, later zal dit (indien nodig) voor iedereen mogelijk worden via de normale toevoeg/corrigeer pagina's.
T.O.
-
- 2478 berichten
- 2864 stemmen
*gaat snel bij The Matrix kijken*
Ja, leuk! 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ben ik dan de enige die het ergste vreest 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Echt goed, schitterend idee (ik wou het zelf al voorstellen, maar dat is dus nu niet meer nodig) Zou die directe link geen problemen leveren op musicmeter met mensen die op de soundtrack van de film gaan stemmen en niet op de cd ervan? Of is dat 'toegestaan'?
neo
-
- 15443 berichten
- 10076 stemmen
Je bedoelt met soundtrack: het verachtelijke verschijnsel dat een filmmaatschappij een popnummer erin gooit ergens om de jeugd te pleasen, wat dan 100 keer op tmf per dag komt, en dat mensen teleurgesteld zijn als ze een filmscore cd kopen van een componist en het nummer van ali b er niet op staat?
Die kans loop je, net als dat mensen een filmscore beoordelen op gebruik in de film en er vaak niet getraind op zijn om goed naar te luisteren,terwijl ze het nooit op cd hebben gehoord. En oordelen op praktisch niks. En zo kan nog wel meer... Maar wat doe je eraan 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik denk dat hij bedoelt: "goh ik vond de muziek in de film mooi, laat ik de score maar een 5 geven". Terwijl ze de daadwerkelijke cd dus nooit als zodanig gehoord hebben.
Ben ik niet zo bang voor. Ik vind het vooral een mooie gelegenheid om MusicMeter een beetje te promoten.
neo
-
- 15443 berichten
- 10076 stemmen
Dat zei ik toch net ook
We zien het wel, zal denk ik toch gewoon positief uitpakken. Trouwens de zoekfunctie op moviemeter schijnt niet te werken 
Ghola
-
- 427 berichten
- 945 stemmen
Ben ik niet zo bang voor. Ik vind het vooral een mooie gelegenheid om MusicMeter een beetje te promoten.
Waarom is de link "Moviemeter is er nu ook in de smaak Musicmeter" (o.i.d.) er eigenlijk niet meer?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat zei ik toch net ook
Sorry las niet goed 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom is de link "Moviemeter is er nu ook in de smaak Musicmeter" (o.i.d.) er eigenlijk niet meer?
Vond ik niet meer zo gepast, zo prominent.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Trouwens de zoekfunctie op moviemeter schijnt niet te werken 
huh wat waar?
neo
-
- 15443 berichten
- 10076 stemmen
ik typ een titel en ik kom nergens bij uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waar zoek je op? Nergens last van nl.
neo
-
- 15443 berichten
- 10076 stemmen
Ik zie nu dat het een soort 50-50 wordt. De ene vind ie wel de andere verschijnt er niks.
Bv: Crash
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben bang dat het echt aan jou ligt neo...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.