- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik zat net wat reacties bij films te lezen en bij een aantal films (bijv. De tasjesdief, Lang Leve de Koningin) viel het me op dat mijn stem weg was, terwijl ik zeker weet dat ik erop gestemd heb. Hoe kan dit?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Geen idee. Vroeger op de oude site verdween er nog wel 's een stemmetje...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Vroeger op de oude site

kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Ligt het aan mij of is de site niet vooruit te branden?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Het ligt niet aan Kos.. Ik heb het ook..
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Same here. Nu ietsje beter dan een half uurtje geleden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik merk het ook... nou dan gaan we maar op tijd naar bed allemaal! hup!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nu weer een stuk slechter. Inladen van een pagina kost minuten.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Bij mij wisselt het voortdurend. Nu gaat het weer vlot, maar een kwartiertje geleden duurde het ontzettend lang ...
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Curieus: The Passion of the Christ is de enige film die bij mij niet in een nieuw venster wil openen op de één of andere manier. Ik snap niet hoe dat komt.
Best vervelend, want als ik het venster per ongeluk sluit, zoals bij elke andere film sluit ik dus de site af.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik ben precies niet de enige maar op vele momenten duurt het immens lang eerdat moviemeter laadt. Soms gaat het dan weer vlot.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2484 stemmen
Ik ben precies niet de enige maar op vele momenten duurt het immens lang eerdat moviemeter laadt. Soms gaat het dan weer vlot.
heb er ook last van, alleen het forum laad redelijk snel
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hier ook ongelooflijk traag. Om ongeveer 13.30 kon ik niet eens de site op...
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
De server heeft het de afgelopen dagen 200% zwaarder omdat een andere server (de primaire mailserver) wordt verhuisd naar een ander datacenter.
Donderdag zal het e.a. terugverhuizen naar de andere server en dan zal deze server wat adem krijgen.
Verder zijn er nog wat slow-queries die opgelost moeten worden. O.a. van movie meter maar ook van wat PHPbb gebruikers.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vandaag is het volgens mij trouwens prima, maar ik zal inderdaad komend weekend eens kijken wat er van mijn kant nog opgesneld kan worden.
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
Okee, zo hoor je nog 's wat 
Een zeker iemand is denk ik een beetje van de paas-wereld geweest. Even wezen music-meten in de Techno-scene.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Verandert bij jullie de update- pagina "film discussie's "ook niet?,de forum-update verandert wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Misschien verandert er dan ook niks?
(of begrijp ik je verkeerd?)
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
IK had bij Silence of the... een berichtje geplaats, maar toe ik op udates drukte stond hij niet bovenaan/in de lijst.Maar kijk ik bij de film dan staat het bericht er wel.
Andere berichten die eerder geplaatst zijn door andere staan er wel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik moet even wat aanpassingen doen aan de zoekscripts, 't is vanaf straks een uurtje of wat niet mogelijk om te zoeken
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Daar vinden we wel wat op. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Search doet het alweer. Er wordt nu op aan alternatieve manier gezocht, die minder zwaar zou moeten zijn voor de server. Nadeel is wel dat er (net als bv. op imdb) alleen nog op hele woorden gezocht kan worden. "tower" geef niet meer "The Two Towers" als resultaat.
Benieuwd of jullie nog iets vreemds tegenkomen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Kan een hoop films niet meer vinden nu; heb het idee dat 'algemene zoekwoorden als "from"', die genegeerd zouden worden, automatisch nul resultaten opleveren. Zo levert 'in laws' of 'in-laws' nul resultaten op, terwijl alleen 'laws' wel keurig de film(s) vindt. Voor films met alleen maar korte woorden lijkt het helemaal niet meer te werken: ik heb geen enkele (combinatie van) zoekterm(en) kunnen vinden die mij naar Van God Los leidt, bijvoorbeeld. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is inderdaad niet makkelijker. Gaf Bridget Jones in en kwam onmiddellijk op het tweede nog niet uitgebrachte deel terecht...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik heb geen enkele (combinatie van) zoekterm(en) kunnen vinden die mij naar Van God Los leidt, bijvoorbeeld. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Daar heb je gelijk in, ik geloof dat deze zoekmogelijkheid alleen woorden van 4 karakters of meer accepteert, wat hier dus niet handig is. Ik ga het even uitzoeken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat Bridget Jones geval, bijvoorbeeld, heeft de volgende oorzaak: Bij deel één ziet de database "Jones's" als één woord, waardoor "Jones" niet matcht. Voor deze (en alle andere uitzonderingen die we tegen gaan komen) moet ik even een workaround verzinnen.
Dus mochten er nog meer vreemde resultaten te voorschijn komen: meld ze svp hier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.