- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Als ik Suzy Q intyp, wordt de film niet gevonden.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Wat betreft het eerste probleem dat ik noemde: het lijkt erop dat elk zoekopdracht met een of meer woorden uit de negeer-lijst direct nul resultaten oplevert: 'lord of the rings' geeft dus 'niets gevonden', ik moet nu op 'lord rings' zoeken. Dit beperkt zich niet tot korte woorden; ook 'land before time' geeft geen hits, maar 'land time' wel. Heb daardoor op het moment ongeveer drie zoekpogingen per film nodig; heel lastig.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Aanvulling: het zijn twee effecten tegelijkertijd zo te zien; ook alle zoekopdrachten met ten minste één woord van minder dan vier letters leveren nul resultaten, ongeacht de rest van de zoekopdracht (dus o.a. 'big sleep', 'get carter' en dus ook 'suzy q' levert niets op, i.t.t. respectievelijk 'sleep', 'carter' en 'suzy')
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee ik heb een aanpassing gedaan, bovenstaande gevallen gaan nu goed
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Minpuntje is nu nog dat ook resultaten met een "lage" match als resultaat gevonden worden. Titels die er deels op lijken dus. Moet ik ook nog even wat strenger afstellen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Is het zoeksysteem hier nu ook hetzelfde als op MuMe? Want daar werk het iig niet als je zoekopdracht een - bevat. Zie --> C-Rayz Walz.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja het is inderdaad nog niet helemaal 100% bij "rare tekens" in de zoekopdracht.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Als ik zoek op "Man Apart" dan krijg ik geen enkel resultaat.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik krijg juist teveel resultaten, als ik zoek op 'love object' krijg ik alle films met love erin, lijkt het. Zoekt hij tegenwoordig op 'love OR object'? Ik hoop niet dat dat de bedoeling is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Minpuntje is nu nog dat ook resultaten met een "lage" match als resultaat gevonden worden. Titels die er deels op lijken dus. Moet ik ook nog even wat strenger afstellen.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ik vroeg me zo eens af wat de eerste films op moviemeter waren?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je een film bekijkt zie je "?film=xxx" in de titelbalk staan, waarbij xxx een nummer is. Nummer 1 was de eerst toegevoegde film op de site ("A Perfect Storm")
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ja, dat wist ik maar ik was wat te lui om alle films af te gaan. Bedankt
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Ik zocht op 'Don't look now' en 'look now' en 'don't look', maar dat gaf allemaal geen enkel resultaat. Raar.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Locutus
-
- 606 berichten
- 5891 stemmen
Als ik op "The Eye" zoek krijg ik geen resulataten. "Eye" ook niet. Lastig als je de japanse titel niet weet en ook de acteurs niet. Ook bij "Alle films" is ie dan niet te vinden. Enige oplossing is op IMDB zoeken en de originele titel knippen en plakken :S
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik kan de film "To Sir, With Love" niet terugvinden, en een zoekopdracht met regisseur James Clavell levert gek genoeg 266 resultaten op. Alleen als ik zoek onder Sidney Poitier kom ik de film tegen ...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja, dat wist ik maar ik was wat te lui om alle films af te gaan. Bedankt
Je kan dus zélf het getal achter "film=" aanpassen, om zo te zien wat de eerste, tweede, derde, etc... films waren
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee bedankt voor de reacties, ik ga vandaag of morgen weer even aan de zoekscripts prutsen
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2802 stemmen
Toen ik gister inlogde en op 'updates' klikte, werd ik automatisch weer uitgelogd. Hoe kan dat?
Of ligt het aan mijn IE-instellingen. Ik heb er anders nooit last van iig.
stinissen (crew films & series)
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
had ik ook last van...
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
Als ik S.W.A.T. in tik geen resultaat...
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
City of No Limits ook niet dus de alternative titels zoek functie werkt niet.
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
Son de mar ook niet...
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
In the Cut ook niet..
starbright boy (moderator films)
-
- 22452 berichten
- 5134 stemmen
In the cut en Son de Mar werken waarschijnlijk niet omdat de zoekfunctie woorden die heel vaak voorkomen en die minder dan vier letters hebben niet meetelt. Dan blijft er bij die titels niks meer over.
Alternatieve titels werken hier wel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Minder dan vier. Ik heb aan de beheerder van de server gevraagd of hij deze instelling op minimaal 3 tekens wil zetten, ipv 4, die instelling kan ik niet bij.
Het probleem dat ook resultaten die er slechts deels op lijken teruggegeven worden (oftewel: veel te veel resultaten) zal ik straks oplossen, dan hebben we alleen nog de "uitzonderingen" bij punten of min-tekens waar ik een oplossing voor moet vinden.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
'apart' heeft 5 letters, en daar vind hij niks op.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vind ie blijkbaar een "algemeen zoekwoord", da's niet zo fijn.
Sorry dat de site even offline is geweest, maar de database trok het even niet meer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.