- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
'T is maar een detail, maar ik vind de nieuwe manier om stemmen van acteurs bij animatiefilms aan te duiden veel eleganter als vroeger.
'Met de stemmen van...' klinkt gewoon stukken beter. Houden zo! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Haha, dit heb ik echt net drie minuten geleden aangepast 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik was toevallig net bij Antz aan het kijken toen ik het zag. Jaja, wij MM'ers spelen kort op de bal. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik drukte net per ongeluk op de delete toets van het bericht en was het dus weg. Kon het ook niet meer terugkrijgen. Kan er misschien van te voren niet nog worden gevraagd of je zeker weet dat je het bericht wilt verwijderen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
't icoontje is ERG klein... dan let je maar wat beter op 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik wilde het eigenlijk bewerken, maar klikte dus op het icoontje ernaast. En ach ja, zo vaak gebeurt het nou ook weer niet...'t was laat 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Haha, ehm ja vreemd. Nou is het zeker weer de bedoeling dat IK er weer naar ga kijken? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het was een foutje bij het invoeren, staat weer goed
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
bioscoopzaal maakte me er ook al op attent ja.
lag toch niet aan mij of wel? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jawel, je had films die vannacht na 12 uur te zien zijn op 1 januari ingeboekt, maar goed kan gebeuren, 't zijn verwarrende tijden he 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Heb ik iets gemist, of is de top 100 in een top 250 veranderd?
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Inderdaad. Geweldig zeg!
Maar het mag ook wel, met bijna 18.500 titels in de database. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
lastig, moet ik kiezen tussen die twe opties?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Goed begin van het jaar, zoveel peopletjes hier op de site daarnet!
Alleen duurde het toen toch allemaal wat langer dan normaal bij het laden van een pagina.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja dit is momenteel wel de limiet blijkbaar, 't gaat allemaal wat minder nu. Maar goed, de site staat nu dus op een vrij oude server, en daar gaat geloof ik binnenkort wel wat aan gedaan worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Overigen ben ik pas net begonnen met het bijhouden van "het drukste moment ooit", maar veel zal het er niet naast zitten. Kwam op het idee door het grote aantaal naampjes op de welkomspagina.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik schrok er ook al van
Overigens was het niet echt veel trager, viel nog reuze mee.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Overigen ben ik pas net begonnen met het bijhouden van "het drukste moment ooit"
Qua drukke momenten, en volkomen offtopic: de Google Zeitgeist 2003 is er, altijd weer lachen (zoals de nummer één popular query van Nederland: Spongebob!).
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Zag net op de startpagina statistieken van het hoogste aantal gebruikers. Top !
Ik wil niet zeiken ofzo, maar zou het misschien een goed idee zijn als in de MM-tv-gids ook de tijd van het eindigen van een film staat ?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Het klinkt een beetje vaag zo. Ik zou het woord 'geregistreerde' voor users zetten. Op het eerste gezicht lijkt users precies hetzelfde als mensen. Je hoeft toch niet per se geregistreerd te zijn om een 'gebruiker' van een site te zijn?
Voor de rest wel leuke info natuurlijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zag net op de startpagina statistieken van het hoogste aantal gebruikers. Top !
Ik wil niet zeiken ofzo, maar zou het misschien een goed idee zijn als in de MM-tv-gids ook de tijd van het eindigen van een film staat ?
Je kan zien hoe laat ie begint, hoe lang ie duurt.... reken er nog een kwartiertje reclame bij en je bent klaar 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja Zelva daar heb je een punt, zal er eens naar kijken...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Op dit moment staat LotR:RotK op 4,34 sterren gemiddeld. Helaas
staat hij in de top 10 "maar" derde omdat hij daar 4,33 gemiddeld heeft. Weet niet of dit normaal is maar ik kwam het toevallig tegen dus ik dacht: "ik meld het even"
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd, er zit blijkbaar ergens een afrondfoutje
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Het overkomt me vrij vaak dat ik een forumtopic niet kan openen, vooral de Crypto wil vaak niet. Dit is al zo vanaf dat ik op MM ben volgens mij (september 03), dus misschien is dit probleem al lang bekend maar kan er niets aan gedaan worden, maar ik wou het toch nog even melden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.