- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Wat ik dus wel geinig zou vinden (gezien het feit dat het nu zaterdagavond/zondagochtend 2.08AM is met weet-ik-het-hoeveel users online op MM): een teller die bijhoudt op welke momenten er GEEN ENKELE USER is ingelogd. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik denk dat ik deze had genomen... (van een andere site)

zip
-
- 119 berichten
- 236 stemmen
Voor ik lof ga zwaaien over dit forum, is er eigenlijk 1 dingetje waar ik van denk 'hé jammer dat dat er niet is'. Nl. Ik volg graag de commentaar van anderen bij films waar ik al heb gepost, alleen ben ik zo kort van geheugen dat ik al niet meer weet bij welke films ik al commentaar heb gegeven. Is er geen manier om al je posts bij te houden (of bestaat het al en ben ik blind)? Kan dat niet op je profiel ofzo, want briefjes raak ik altijd kwijt
. Verder ben ik ZEER blij met dit forum, vooral omdat er hier een verdraagzame sfeer hangt, omdat het zo volledig en duidelijk is. liefs zip
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Via een lichte omweg kan dit via updates -> mijn filmdiscussies
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Schuine streep mijn forumdiscussies. 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
ik weet niet of zoiets haalbaars is,
maar ik zag op een site ymdb.com [your movie db] de persoonlijke lijsten in relatie stonden met elkaar. aan de hand van de films in jouw lijst wordt er een 'match' gemaakt met andere lijsten die ongeveer dezelfde films bevatten.
maw. jouw affiniteit met een lijst. 5% met stinissen, maar bv. 20% met blabla.
just a thought
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
het idee voor een MovieMatch (oid) is inderdaad eerder geopperd... leuk idee, maar zal er voorlopig niet van komen
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
He jordy,
ik merk nou ook op dat een boel waarop ik al jaren terug heb gestemd (en die niet kort geleden in een tv lijst stemtabel stonden) zijn verdwenen ...
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
streetfighter, heb ik bv weer opnieuw op moeten stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vermoed dat dat op de oude site is gebeurd, daar gingen nog wel eens stemmen verloren...
vervelend dat het mij niet lukt om die fouten bij de stemtabellen zelf te krijgen... bij mij werkt het goed
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik vermoed dat het te maken heeft met een cacheprobleem. Ik had het probleem namelijk ook toen ik in de stemtabellen een pagina of twee terug bladerde. Toen had ik na 'afronden' ineens op films uit de top 100 gestemd die ik nog niet gezien had.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb de "vorige" knop even uitgeschakeld, die deed bij mij ook raar...
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Geen idee of dit al reeds is aangehaald, maar ik heb de laatste tijd last van het feit dat de spoilers bij enkele films niet als onzichtbare maar gewoon als kleinere letters worden weergegeven.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij films waarop je al gestemd heb waarschijnlijk?
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat klopt.
Dat probleem was dus al bekend begrijp ik nu?
Of is dat expres gedaan, dat kan ook natuurlijk, bedenk ik me nu...

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat is geen probleem, bij films waar je op gestemd hebt maken spoilers niks meer uit. Je kent de film toch al. Je weet wat er gaat gebeuren ed. 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Wat ik dus wel geinig zou vinden (gezien het feit dat het nu zaterdagavond/zondagochtend 2.08AM is met weet-ik-het-hoeveel users online op MM): een teller die bijhoudt op welke momenten er GEEN ENKELE USER is ingelogd. 
Ik denk nooit.... ik heb nogal de vervelende gewoonte om bijna altijd vergeten uit te loggen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Heb je dan altijd je computer aanstaan en altijd MovieMeter geopend?
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
nee, maar op het moment dat ik niet uitlog, sta ik toch nog steeds bij het lijstje: ingelogde mensen?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Heeft allemaal geen invloed. Zo lang je niet actief bezig bent op de site, sta je niet op de openingspagina als 'ingelogd'.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zodus, je wordt slechts automatisch geregistreerd, van zodra je op MM verschijnt? Ik log trouwens ook nooit uit. Ik zou niet eens mijn wachtwoord nog weten...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Jordy weet de technische details, maar ik denk dat ik geen onzin praat. 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
sorry, dan heb ik niks gezegd, maar nu ben ik toch wel benieuwd naar dat lijstje van Yak
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.